Nowa definicja higieny w przestrzeni publicznej
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
Do tej pory wyznacznikiem czystości na chodnikach, w placówkach publicznych czy galeriach handlowych były lśniące podłogi, zadbane otoczenie oraz brak zanieczyszczeń. W obliczu pandemii koronawirusa higiena osobista zyskała na znaczeniu. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko dłonie, ale również przedmioty, których dotykamy. Jak wyglądać będzie zachowanie higieny w miejscach publicznych w nowej rzeczywistości? Na to pytanie odpowiadają specjaliści z Graffico, producenta innowacyjnej stacji do dezynfekcji rąk – Czystojaka.
Dziś nie tylko dbamy o mycie rąk, ale także o nasze bezpieczeństwo. Wróg higieny jest niewidoczny. Czystość to obecnie wolność od wirusów i bakterii oraz dezynfekcja wszystkiego – pomieszczeń, klamek, telefonów, poręczy i przede wszystkim dłoni. Przed epidemią co trzeci Polak nie mył rąk po wyjściu z toalety – teraz te wskaźniki uległy ogromnej zmianie. W przestrzeni publicznej dezynfekujemy ręce w sklepach i urzędach dzięki udostępnionym płynom do dezynfekcji. Przy otwieraniu kolejnych placówek spodziewamy się stosowania tych samych środków zapobiegawczych.
Gwarancja bezpieczeństwa
Poczucie bezpieczeństwa właściciele punktów usługowych i sklepów mogą zapewnić na wiele sposobów – sugerując odpowiedni dystans, rozdając rękawiczki, dezynfekując powierzchnie. Mogą również przekazać zachowanie higieny w ręce swoich klientów – i to dosłownie. Po prostu udostępnić im możliwość dezynfekcji rąk za pomocą płynów dezynfekujących. I oczywiście – niektórzy wieszają niezbyt estetyczny dozownik w toalecie lub na ścianie i liczą, że wiele osób z niego skorzysta. Zapominają jednak o najważniejszym – już od wejścia klient musi wiedzieć, że tutaj będzie bezpieczny. Taki stan można osiągnąć za pomocą specjalnie dedykowanej stacji do dezynfekcji rąk, którą oferuje Graffico.
– Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz zgłoszeń klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chciały pudełkowych dyspenserów, które w małym zakresie funkcjonowały do tej pory. Nasz produkt – Czystojak – wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych – mówi Jarek Włodarczyk.
Design ma znaczenie
Design jest wszędzie i wkracza w każdą dziedzinę naszego życia. Również w korona-czasach dbałość o wygląd wkrada się w miejsca, w których byśmy się go nie spodziewali. Każdy z nas zauważa, jakie znaczenie zaczyna mieć kształt, kolor i wzór maski, którą już traktujemy jako element ubioru. I tak jak maseczka nie musi być zwykła, niebieska lub biała, tak i stacja do dezynfekcji nie musi być biała lub srebrna. Przy tworzeniu nowego produktu Graffico podstawę stanowiło piękno i trwałość. Wprowadzenie designu do Czystojaka poprzez pełną personalizację, pozwoliło wypracować idealne rozwiązanie dla placówek publicznych czy firm usługowo-handlowych. Dzięki temu te urządzenia staną się elementem wystroju wnętrza, nie będą odstraszały potencjalnych klientów, a wręcz przeciwnie – wzbudzą ich zainteresowanie. Czystojak jest w pełni unikatowy i wyjątkowy.
Technologia i jakość idą w parze
Według filozofii firmy Graffico dostęp do urządzeń zaprojektowanych z dbałością o każdy detal należy się każdemu konsumentowi. Opracowując projekt Czystojaka, zespół specjalistów stworzył dezynfektor posiadający wszystkie niezbędne funkcje stacji dezynfekcji rąk. Czystojak jest bezdotykowy, przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Posiada akumulator żelowy i oprócz tego zasilanie 230V, dzięki któremu może uwalniać aż 90 aplikacji na minutę oraz wskaźnik jego naładowania. Stojak wyposażony jest w uniwersalny dozownik, w którym samodzielnie będziemy w stanie uzupełnić płyn i ustawić dawkę aplikacji tak, by było to dla nas jak najbardziej opłacalne i skuteczne. Czystojak to urządzenie, które nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również funkcje wizualne. Decydując się na dezynfektor, warto zainwestować w sprzęt, który oprócz cech funkcjonalnych zapewnia wprowadzenie designerskiego urządzenia do firmy czy instytucji.
Inwestycja w bezcenne bezpieczeństwo
Odkażanie rąk staje się naturalnym nawykiem. To nie jest czynność, o której zapomnimy, jak tylko epidemia wygaśnie – wręcz przeciwnie. Zostanie z nami na długo, ponieważ już teraz wirusolodzy alarmują, by zachować wzmożoną higienę i dystans społeczny jeszcze przez wiele miesięcy. Zachowanie jej w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją.
– Czujemy, że mamy misję. Nasza firma jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną firm i sieci handlowych. Odpowiedzialna w pełnym tego słowa znaczeniu. Wprowadziliśmy produkt, który nie tylko zapewnia bezpieczeństwo, ale gwarantuje najwyższą jakość i dobry design. Stosując branding, tworzymy produkt, który naturalnie wpisuje się w daną przestrzeń. Pragniemy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Ola Włodarczyk, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.