Niemal 100 mieszkań znalazło swoich nabywców w inwestycji Enklawa Winogrady
Inwestycja Enklawa Winogrady w Poznaniu, przy ul. Czarna Rola przyciągnęła do siebie wielu klientów, ponieważ 80% mieszkań zostało sprzedanych i zarezerwowanych. Koniec prac budowlanych już bliski.
Inwestycja Enklawa Winogrady przyciągnęła do siebie wielu klientów, którzy poszukiwali spokojnego miejsca do zamieszkania wśród miejskiej infrastruktury, a także szerokiej oferty mieszkaniowej. W skład całego projektu wchodzą trzy budynki wielorodzinne z łącznie 118 lokalami mieszkalnymi i 1 lokalem usługowym o wysokim standardzie wykończenia. Jednym z głównych atutów inwestycji jest jej lokalizacja. Jak sama nazwa wskazuje, położona jest ona na poznańskich Winogradach. Sąsiadując z pasem zieleni i niską zabudową jednorodzinną, przy zbiegu ulic Pasterska i Czarna Rola, miejsce to pozwoli odpocząć od zgiełku, umożliwiając szybki dojazd do centrum miasta. Klienci mieszkający w Enklawie Winogrady będą mieli pełne zaplecze handlowo-usługowe oraz bliskość placówek edukacyjnych, ponadto łatwy dostęp do Parku Cytadela, na Sołacz, czy nad Jezioro Rusałka.
Na temat ilości sprzedanych mieszkań, wypowiedział się inwestor osiedla, Krystian Cebulski.
– Bardzo cieszy informacja o tak dużym zainteresowaniu naszą inwestycją. Przez ponad półtora roku, kiedy prowadzimy działania sprzedażowe oraz realizujemy projekt, feedback jest pozytywny. Jesteśmy pewni, iż za sukces sprzedażowy odpowiada spójny i wyjątkowy styl osiedla, którego walory estetyczne uzupełnia ciągle powiększana strefa zieleni. Również zaciszna i komfortowa lokalizacja musiała mieć duży wpływ na podjęcie decyzji o zakupie mieszkania przez kolejnych nabywców. Jesteśmy dumni, iż klienci nam zaufali i ciężko pracujemy, aby tego zaufania nie nadużyć. To nasze premierowe osiedle na terenie Poznania, co oznacza, że wejście na ten rynek okazało się dla nas dobrym doświadczeniem – podsumowuje Krystian Cebulski.
Niemal 100 mieszkań znalazło już swoich nabywców (sprzedane bądź zarezerwowane), ale projekt oferuje jeszcze 19 wolnych lokali mieszkalnych. W skład nich wchodzi 13 mieszkań 2-pokojowych oraz 6 mieszkań 3-pokojowych. Te ostatnie posiadają jeden lub dwa balkony, zależnie od układu pomieszczeń. Lokale położone są na różnych kondygnacjach, od wysokiego parteru, aż po czwarte piętro. Wewnątrz pomieszczeń jest salon z aneksem kuchennym, łazienka, przedpokój, a także 1 lub 2 pokoje, zależnie od ich metrażu, który mieści się między 56 a 77 m. kw.
- W inwestycji dostępne są lokale z dwoma balkonami, od różnych stron świata. Projekt takiego mieszkania sprawia, że jeden z balkonów zlokalizowany jest od strony wschodniej, a drugi od zachodniej. Dzięki temu korzystać można ze słońca zarówno od rana, jak i popołudniami – zauważa Krystian Cebulski.
Co warte podkreślenia, w Enklawie Winogrady zaplanowano 14 mieszkań, których powierzchnia przekracza 70 m kw. Aż dziewięć z nich znalazło swoich nabywców. - Spora część klientów szuka mieszkania, które ma być dla nich czymś więcej, niż „przystankiem” pomiędzy pracą a innymi aktywnościami. Ważna jest przestrzeń, którą sobie gwarantujemy, stawiając na większy metraż – zaznacza nasz rozmówca.
Inwestycja Enklawa Winogrady jest w finalnym etapie budowy – pozostały już tylko prace wykończeniowe, których z dnia na dzień ubywa. Projekt nabrał ostatecznego kształtu, a teren wokół osiedla staje się coraz bardziej zielony. Zakończenie prac budowlanych planowane jest na końcówkę tego roku.
Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?
Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.