Niemal 100 mieszkań znalazło swoich nabywców w inwestycji Enklawa Winogrady
Inwestycja Enklawa Winogrady w Poznaniu, przy ul. Czarna Rola przyciągnęła do siebie wielu klientów, ponieważ 80% mieszkań zostało sprzedanych i zarezerwowanych. Koniec prac budowlanych już bliski.
Inwestycja Enklawa Winogrady przyciągnęła do siebie wielu klientów, którzy poszukiwali spokojnego miejsca do zamieszkania wśród miejskiej infrastruktury, a także szerokiej oferty mieszkaniowej. W skład całego projektu wchodzą trzy budynki wielorodzinne z łącznie 118 lokalami mieszkalnymi i 1 lokalem usługowym o wysokim standardzie wykończenia. Jednym z głównych atutów inwestycji jest jej lokalizacja. Jak sama nazwa wskazuje, położona jest ona na poznańskich Winogradach. Sąsiadując z pasem zieleni i niską zabudową jednorodzinną, przy zbiegu ulic Pasterska i Czarna Rola, miejsce to pozwoli odpocząć od zgiełku, umożliwiając szybki dojazd do centrum miasta. Klienci mieszkający w Enklawie Winogrady będą mieli pełne zaplecze handlowo-usługowe oraz bliskość placówek edukacyjnych, ponadto łatwy dostęp do Parku Cytadela, na Sołacz, czy nad Jezioro Rusałka.
Na temat ilości sprzedanych mieszkań, wypowiedział się inwestor osiedla, Krystian Cebulski.
– Bardzo cieszy informacja o tak dużym zainteresowaniu naszą inwestycją. Przez ponad półtora roku, kiedy prowadzimy działania sprzedażowe oraz realizujemy projekt, feedback jest pozytywny. Jesteśmy pewni, iż za sukces sprzedażowy odpowiada spójny i wyjątkowy styl osiedla, którego walory estetyczne uzupełnia ciągle powiększana strefa zieleni. Również zaciszna i komfortowa lokalizacja musiała mieć duży wpływ na podjęcie decyzji o zakupie mieszkania przez kolejnych nabywców. Jesteśmy dumni, iż klienci nam zaufali i ciężko pracujemy, aby tego zaufania nie nadużyć. To nasze premierowe osiedle na terenie Poznania, co oznacza, że wejście na ten rynek okazało się dla nas dobrym doświadczeniem – podsumowuje Krystian Cebulski.
Niemal 100 mieszkań znalazło już swoich nabywców (sprzedane bądź zarezerwowane), ale projekt oferuje jeszcze 19 wolnych lokali mieszkalnych. W skład nich wchodzi 13 mieszkań 2-pokojowych oraz 6 mieszkań 3-pokojowych. Te ostatnie posiadają jeden lub dwa balkony, zależnie od układu pomieszczeń. Lokale położone są na różnych kondygnacjach, od wysokiego parteru, aż po czwarte piętro. Wewnątrz pomieszczeń jest salon z aneksem kuchennym, łazienka, przedpokój, a także 1 lub 2 pokoje, zależnie od ich metrażu, który mieści się między 56 a 77 m. kw.
- W inwestycji dostępne są lokale z dwoma balkonami, od różnych stron świata. Projekt takiego mieszkania sprawia, że jeden z balkonów zlokalizowany jest od strony wschodniej, a drugi od zachodniej. Dzięki temu korzystać można ze słońca zarówno od rana, jak i popołudniami – zauważa Krystian Cebulski.
Co warte podkreślenia, w Enklawie Winogrady zaplanowano 14 mieszkań, których powierzchnia przekracza 70 m kw. Aż dziewięć z nich znalazło swoich nabywców. - Spora część klientów szuka mieszkania, które ma być dla nich czymś więcej, niż „przystankiem” pomiędzy pracą a innymi aktywnościami. Ważna jest przestrzeń, którą sobie gwarantujemy, stawiając na większy metraż – zaznacza nasz rozmówca.
Inwestycja Enklawa Winogrady jest w finalnym etapie budowy – pozostały już tylko prace wykończeniowe, których z dnia na dzień ubywa. Projekt nabrał ostatecznego kształtu, a teren wokół osiedla staje się coraz bardziej zielony. Zakończenie prac budowlanych planowane jest na końcówkę tego roku.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.