Nautic Park na półmetku – stan surowy osiągnięty
W nadmorskim projekcie Nautic Park trwają zaawansowane prace budowlane. Siedmiokondygnacyjny budynek z widokiem na morze osiągnął docelową wysokość, a budowa wchodzi w etap wykończeniowy. W ręce najemców trafi 68 urządzonych pod klucz apartamentów o powierzchni od 41 do 98 mkw. Docelowo odbiory odbędą się w IV kwartale 2021 roku.
Realizowane przez poznańsko-warszawskiego dewelopera Proxin Investment apartamenty Nautic Park w nadmorskim Darłówku wchodzą w zasadniczy etap budowy. Siedmiokondygnacyjny budynek osiągnął już poziom ostatniego piętra. Z końcem grudnia zakończono działania konstrukcyjne, wylano strop nad 6 piętrem i tym samym wszelkie prace żelbetonowe zostały zamknięte. Jak zdradza deweloper taki stan osiągnięto przed terminem. – Nie zwalniamy tempa, a nawet wyprzedzamy założony harmonogram, co nas bardzo cieszy. Na pierwszych piętrach trwają już: montaż stolarki okiennej, instalacji elektrycznej, wentylacyjnej i sanitarnej. Generalny wykonawca pracuje też nad izolacją balkonów i tarasów, które zostały przygotowane do poziomu trzeciego pięta włącznie – podkreśla Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment. Jeszcze w styczniu rozpoczną się prace związane z izolacją stropodachu, elewacją, tynkami w poszczególnych apartamentach oraz montażem profili balustrad zewnętrznych. Docelowo budowa zakończy się w IV kwartale 2021 roku, po czym zaplanowano procedury odbiorowe.
Nautic Park to projekt, w którym zostanie zaaranżowanych 68 apartamentów o zróżnicowanym metrażu. Ze względu na duże zainteresowanie inwestycją, w sprzedaży obecnie znajdują się apartamenty o powierzchni od 45 mkw do 98 mkw. Każdy z nich będzie posiadał ogródek, balkon lub taras nawet do 28 mkw. Bałtyk będzie można podziwiać z większości apartamentów. Lokale zostaną przygotowane pod klucz w jednym z dwóch wariantów kolorystycznych – Piasek lub Morze. Dodatkowymi udogodnieniami przeznaczonymi wyłącznie dla mieszkańców Nautic Park są strefa relaksu, na którą składa się siłownia oraz sauny, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i rowerownia.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.