Komunikaty PR

Nagroda Superbrands Polska 2020 dla marki Polbruk

2020-03-10  |  11:17
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

Marka Polbruk została nagrodzona tytułem Superbrands Polska 2020. Jest to wyjątkowo prestiżowa nagroda - tytuł ten mogą otrzymać tylko marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji i uzyskają odpowiednie wyniki.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu.  Superbrands identyfikuje, nagradza i prezentuje studia przypadku oraz historie marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Organizacja działa w blisko 90 krajach na całym świecie i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach, które mogą pochwalić się sukcesami w poszczególnych branżach oraz cieszą się uznaniem i renomą. 

 

- Jest nam niezmiernie miło, że nasza marka została doceniona i uhonorowana nagrodą Superbrands Polska 2020. Jesteśmy największym polskim producentem kostki brukowej i wyrobów drogowych. W chwili obecnej posiadamy 19 zakładów produkcyjnych, w których zatrudniamy 700 osób, a w naszym portfolio znajduje się już ponad 400 produktów. W DNA naszej marki wpisanych jest wiele wartości: przede wszystkim troska o potrzeby klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Równie ważne są dbałość o wysoką jakość produktów i innowacyjność. Przykładamy niezwykłą wagę do relacji z otoczeniem i dlatego prowadzimy wiele projektów CSR. Każdego dnia staramy się być lepsi. To jest core naszej marki i myślę, że dlatego została zauważona i doceniona. Superbrands Polska 2020 to niezwykłe wyróżnienie. Taka nagroda bardzo motywuje do dalszego działania i pozwala w oczywisty sposób zobaczyć efekty wspólnej pracy i starań całego zespołu. Nagroda ta jest niewątpliwie zasługą wszystkich pracowników spółki Polbruk, przy czym warto wspomnieć, że 50% naszej załogi ma staż pracy powyżej 10 lat, co pokazuje, że to właśnie ludzie są największą wartością naszej firmy.   To właśnie dzięki zaangażowaniu pracowników, za które chciałabym serdecznie podziękować, możemy dziś cieszyć się wspólnie tą wspaniałą nagrodą – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA

Nominowane marki wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Badanie Superbrands, to największe badanie siły marki w Polsce. Na potrzeby Superbrands 2020 o opinie zapytano ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadanych zostało ponad 2000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym kryterium wyboru laureatów był indeks siły marki, który wynika z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.  Radę tworzy grono 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Oceniają oni pozycję rynkową marki na polskim rynku, jakość produktów, usług, relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR.  

 

Według badań ARC Rynek i Opinia aż 63 proc. konsumentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands. Znak ten oznacza bowiem markę godną zaufania, sprawdzoną przez konsumentów, o dobrej reputacji oraz oferującą swoim klientom produkty i rozwiązania najwyższej jakości.

 

Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce.

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.