Komunikaty PR

Nagroda Superbrands Polska 2020 dla marki Polbruk

2020-03-10  |  11:17
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

Marka Polbruk została nagrodzona tytułem Superbrands Polska 2020. Jest to wyjątkowo prestiżowa nagroda - tytuł ten mogą otrzymać tylko marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji i uzyskają odpowiednie wyniki.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu.  Superbrands identyfikuje, nagradza i prezentuje studia przypadku oraz historie marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Organizacja działa w blisko 90 krajach na całym świecie i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach, które mogą pochwalić się sukcesami w poszczególnych branżach oraz cieszą się uznaniem i renomą. 

 

- Jest nam niezmiernie miło, że nasza marka została doceniona i uhonorowana nagrodą Superbrands Polska 2020. Jesteśmy największym polskim producentem kostki brukowej i wyrobów drogowych. W chwili obecnej posiadamy 19 zakładów produkcyjnych, w których zatrudniamy 700 osób, a w naszym portfolio znajduje się już ponad 400 produktów. W DNA naszej marki wpisanych jest wiele wartości: przede wszystkim troska o potrzeby klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Równie ważne są dbałość o wysoką jakość produktów i innowacyjność. Przykładamy niezwykłą wagę do relacji z otoczeniem i dlatego prowadzimy wiele projektów CSR. Każdego dnia staramy się być lepsi. To jest core naszej marki i myślę, że dlatego została zauważona i doceniona. Superbrands Polska 2020 to niezwykłe wyróżnienie. Taka nagroda bardzo motywuje do dalszego działania i pozwala w oczywisty sposób zobaczyć efekty wspólnej pracy i starań całego zespołu. Nagroda ta jest niewątpliwie zasługą wszystkich pracowników spółki Polbruk, przy czym warto wspomnieć, że 50% naszej załogi ma staż pracy powyżej 10 lat, co pokazuje, że to właśnie ludzie są największą wartością naszej firmy.   To właśnie dzięki zaangażowaniu pracowników, za które chciałabym serdecznie podziękować, możemy dziś cieszyć się wspólnie tą wspaniałą nagrodą – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA

Nominowane marki wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Badanie Superbrands, to największe badanie siły marki w Polsce. Na potrzeby Superbrands 2020 o opinie zapytano ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadanych zostało ponad 2000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym kryterium wyboru laureatów był indeks siły marki, który wynika z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.  Radę tworzy grono 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Oceniają oni pozycję rynkową marki na polskim rynku, jakość produktów, usług, relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR.  

 

Według badań ARC Rynek i Opinia aż 63 proc. konsumentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands. Znak ten oznacza bowiem markę godną zaufania, sprawdzoną przez konsumentów, o dobrej reputacji oraz oferującą swoim klientom produkty i rozwiązania najwyższej jakości.

 

Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce.

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.