Mury Nautic Park rosną, a inwestorzy rezerwują apartamenty
Zgodnie z harmonogramem trwa budowa prestiżowego apartamentowca Nautic Park, wznoszonego w nadmorskiej lokalizacji. Elegancki budynek powstaje nad brzegiem Bałtyku (widok dostępny z niemalże wszystkich apartamentów) przy ulicy Słowiańskiej 21 w Darłowie. Tuż obok znajdują się sosnowe zagajniki, plaża, marina z zapleczem i klimatyczne restauracje. W pobliżu – stara dzielnica rybacka, port, latarnia morska, deptak, promenada oraz liczne ścieżki piesze i rowerowe. To właśnie w tej urokliwej okolicy zaczęły się piąć mury Nautic Park. – Budowa postępuje zgodnie z założonym harmonogramem. Zakończyliśmy prace ziemne i wszystkie działania związane z podziemną halą garażową. Aktualnie trwa szalowanie, zbrojenie i betonowanie belek w stropie nad parterem. Tutaj prace są już wykonane w blisko 30%, zaś strop parteru w 40%. Jeszcze chwila i inwestorzy, którzy zakupili lokal na parterze, będą mogli wyjrzeć przez własne okna i zobaczyć Bałtyk – informuje Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment. Oddanie komfortowego apartamentu Nautic Park nastąpi w IV kwartale 2021 roku.
Nautic Park to projekt, w którym zostanie zaaranżowanych 68 apartamentów o zróżnicowanym metrażu. Ze względu na duże zainteresowanie inwestycją, w sprzedaży obecnie znajdują się apartamenty o powierzchni od 45 mkw do 98 mkw. Każdy z nich będzie posiadał ogródek, taras lub balkon. Bałtyk będzie można podziwiać z większości apartamentów. Lokale zostaną przygotowane pod klucz w jednym z dwóch wariantów kolorystycznych – Piasek lub Morze. Dodatkowymi udogodnieniami są strefa relaksu, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Deweloper zadbał też by bryła budynku idealnie wkomponowała się w tożsamość miasta i otoczenia.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.