Mury Nautic Park rosną, a inwestorzy rezerwują apartamenty
Zgodnie z harmonogramem trwa budowa prestiżowego apartamentowca Nautic Park, wznoszonego w nadmorskiej lokalizacji. Elegancki budynek powstaje nad brzegiem Bałtyku (widok dostępny z niemalże wszystkich apartamentów) przy ulicy Słowiańskiej 21 w Darłowie. Tuż obok znajdują się sosnowe zagajniki, plaża, marina z zapleczem i klimatyczne restauracje. W pobliżu – stara dzielnica rybacka, port, latarnia morska, deptak, promenada oraz liczne ścieżki piesze i rowerowe. To właśnie w tej urokliwej okolicy zaczęły się piąć mury Nautic Park. – Budowa postępuje zgodnie z założonym harmonogramem. Zakończyliśmy prace ziemne i wszystkie działania związane z podziemną halą garażową. Aktualnie trwa szalowanie, zbrojenie i betonowanie belek w stropie nad parterem. Tutaj prace są już wykonane w blisko 30%, zaś strop parteru w 40%. Jeszcze chwila i inwestorzy, którzy zakupili lokal na parterze, będą mogli wyjrzeć przez własne okna i zobaczyć Bałtyk – informuje Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment. Oddanie komfortowego apartamentu Nautic Park nastąpi w IV kwartale 2021 roku.
Nautic Park to projekt, w którym zostanie zaaranżowanych 68 apartamentów o zróżnicowanym metrażu. Ze względu na duże zainteresowanie inwestycją, w sprzedaży obecnie znajdują się apartamenty o powierzchni od 45 mkw do 98 mkw. Każdy z nich będzie posiadał ogródek, taras lub balkon. Bałtyk będzie można podziwiać z większości apartamentów. Lokale zostaną przygotowane pod klucz w jednym z dwóch wariantów kolorystycznych – Piasek lub Morze. Dodatkowymi udogodnieniami są strefa relaksu, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Deweloper zadbał też by bryła budynku idealnie wkomponowała się w tożsamość miasta i otoczenia.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.