Moondust - nowa kolekcja Ceramiki Paradyż inspirowana kosmosem
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od lat należy do najgorętszych trendów wnętrzarskich, nadaje charakteru i idealnie współgra z innymi elementami. To właśnie cement, bo o nim mowa, stanowi motyw przewodni nowego setu kolekcji Ceramiki Paradyż – Home of Concrete. Jego fundamentem są ekspresyjne płytki z kolekcji Moondust.
Kosmos uchwycony
Moondust to pierwsza propozycja z wyczekiwanych przez rynek i klientów nowych wdrożeń polskiego producenta. Inspiracją do jej stworzenia był kosmos oraz powracające do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Warto wspomnieć, że to właśnie ta typologia zdominowała ostatnią edycję międzynarodowych targów Cersaie, które stanowią wyrocznię trendów w designie branży ceramicznej. W kolekcji Moondust na pierwszy plan wyłania się grafika przywodząca na myśl rozświetlone galaktyki, w których surowe odcienie cementu zostały przełamane barwnymi akcentami. Kolorystyka antracytowa oddaje z kolei barwy nocnego nieba, natomiast półpolerowana powierzchnia kolorystyk bianco i silver tworzy srebrzystą poświatę charakterystyczną dla gwiezdnego pyłu i drogi mlecznej. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Doskonale sprawdzi się na ścianach i podłogach różnych wnętrz, nadając im wyrazu charakterystycznego dla butikowych hoteli i najsłynniejszych restauracji europejskich metropolii.
Cement w nowej odsłonie
Set Home of Concrete, który właśnie zadebiutował na rynku to 6 wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust o stonowanej kolorystyce. Inspirację do jego stworzenia stanowił cement w zupełnie nowej odsłonie. Ponadto zastosowano nieoczywiste rozwiązania grafiki concrete mix oraz technologię specjalnego tuszu deep glossy. Wszystko to w autentyczny sposób wpisuje się w aktualne trendy, dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.
- Dla klientów urządzających swoje domy i mieszkania najważniejsze są emocje. Pojedyncza płytka jest bazą do stworzenia wnętrza, które pobudza naszą wyobraźnię i wywołuje dumę i uśmiech zadowolenia. Ceramika Paradyż poprzez swoje produkty inspiruje pięknem i doskonałym wzornictwem oraz ułatwia aranżację otoczenia odpowiadającą potrzebom klientów. Home of Concrete to rozwiązanie dla osób wymagających. Nowoczesne cementowe wzory i kolorystyki pozwolą im podkreślić swoją znajomość trendów i dadzą poczucie zdecydowanego panowania nad własną przestrzenią - wyjaśnia Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż. – Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i najwyższej jakości surowców oraz stonowanych kolorystyk ukazaliśmy cement w zupełnie nowym wydaniu. Cement zachwycający industrialną surowością, który równocześnie, dzięki uzyskanym na powierzchni efektom, jest przyjazny, wyrafinowany i przyjemny w dotyku.
Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Concrete wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków. Ich uniwersalne, ponadczasowe wzornictwo oraz naturalna kolorystyka wpisują się w aktualne trendy wnętrzarskie.
Elementy kolekcji
Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm, 19,8x19,8 cm (dekor colour mix)
Kolory: antracite, bianco, silver
Wykończenie: mat, półpoler
Cena: 105,78 - 153,75 zł
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.