„Modernizm” i „Fiori” Ceramiki Paradyż w finale konkursu Dobry Wzór 2020
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Jury konkursu Dobry Wzór 2020 wybrało finalistów, którzy powalczą o prestiżowy tytuł. Wśród produktów charakteryzujących się wyjątkowym wzornictwem i wnoszących świeżość na rynku znalazły się aż dwie kolekcje Ceramiki Paradyż.
W tym roku do konkursu organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego zgłoszono 179 produktów i usług, które walczą w 9 kategoriach: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika Użytkowa i Opakowania, Nowe Materiały, Transport i Komunikacja, Moda i Akcesoria. Do ścisłego finału zakwalifikowano te, które wyróżniają się cechami wizualnymi, użytkowymi, ekonomicznymi oraz niosą ze sobą wartości dodatkowe.
W finale znalazły się aż dwie kolekcje Ceramiki Paradyż – „Modernizm” w kategorii Sfera Publiczna oraz „Fiori” w kategorii Dom. Pierwsza z nich to kolekcja ceramiki z duszą. Została zaprojektowana we współpracy z Mają Ganszyniec, a jej kwintesencją są przedwojenne wzory dopełnione autorskimi kompozycjami. Wśród nich wyróżniają się odkryte na nowo gorseciki - nieoficjalny symbol przedwojennej Warszawy. Z kolei „Fiori” to awangarda w czystej postaci, która nada każdemu wnętrzu nowe, świeże oblicze. To oryginalna, utrzymana w modnych pastelowych odcieniach coral, blue i bianco kolekcja płytek ceramicznych inspirowanych naturą i trendem „jungle”, którą zaprojektowano z myślą o nowoczesnych aranżacjach łazienkowych i kuchennych.
Dobry Wzór to niezależny i najbardziej wiarygodny polski konkurs wzorniczy, którego historia liczy 27 lat. Konkursowe produkty i usługi wskazywane są przez badaczy i ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na podstawie stałego monitoringu rynku i poddawane ocenie jury, w skład którego w tym roku weszli: Agata Solon, prof. Marek Adamczewski, prof. Michał Stefanowski, dr Paweł Balcerzak, Jan Buczek. Konkurs jest równocześnie jedynym w Polsce niezależnym audytem wzorniczym: typowanie produktów odbywa się na podstawie wiedzy ekspertów i badaczy IWP, ich znajomości projektowania, rynku i trendów. Laureaci tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni 29 października podczas uroczystej gali.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.