Komunikaty PR

Miasto czy obrzeża: jak wybierają klienci poznańskich deweloperów?

2022-03-31  |  16:00
Biuro prasowe

Poznań to jeden z kilku najważniejszych rynków mieszkaniowych w Polsce. Obejmuje ofertę ponad 100 firm deweloperskich, co oznacza, że wybór jest nadal szeroki. Jak wybierają klienci, czy reagują na najnowsze trendy? Stawiają na centrum, czy przedmieścia? Odpowiedzi na te pytania udziela Sky Investments. Deweloper realizuje inwestycje: Rodzinne Podolany w Poznaniu i Nowy Gruszczyn w gminie Swarzędz.

 

Rynek nowych mieszkań i domów na sprzedaż się zmienia, a wraz z nimi trendy. Deweloperzy tworzący nowe inwestycje mają dużą świadomość, dzięki czemu zawsze odpowiadają na bieżące okoliczności. Wszak w firmach pracują najlepsi specjaliści. W Poznaniu i okolicach jednym z ostatnich najbardziej stałych i długotrwałych trendów było zjawisko polegające na „wyprowadzce” na przedmieścia. Właśnie w okolicznych gminach powstało najwięcej nowych domów z ogrodami. A skala tego zjawiska jest największa, porównując inne aglomeracje miejskie w Polsce. W efekcie rynek mocno się zróżnicował, a klienci zwykle zastanawiali się: „mieszkanie w granicach miasta czy przestronny dom poza jego granicami?”. Wielu wybrało opcję nr 2. Tak było przez ostatnie lata, a czas pandemii koronawirusa nie zahamował trendu. Wręcz przeciwnie, pozwolił na to, by po chwilowym wstrzymaniu się od decyzji, kolejni klienci ponownie postawili na przestrzeń domu z ogrodem. Jakie będą kształtować się preferencje klientów w najbliższym czasie, ale i dalszej przyszłości? – Staramy się nie tylko odpowiadać na aktualne potrzeby klientów. Jako firma nowoczesna, kreujemy trendy. Nie każdy projekt deweloperski spełnia oczekiwania nabywców marzących o przestrzeni, spokojnym życiu we własnym domu. Analizując rynek mieszkaniowy, postanowiliśmy w naszych inwestycjach postawić na przestronne wnętrza. I to bez względu na to, czy myślimy o inwestycjach w granicach Poznania, czy też na jego obrzeżach. Przestrzeń to nowy trend i w tym kierunku zmierzamy. Dlatego w Rodzinnych Podolanach w Poznaniu proponujemy dwupoziomowe mieszkania szeregowe o powierzchni ponad 70 mkw., a w Nowym Gruszczynie domy w zabudowie bliźniaczej o powierzchni ponad 140 mkw. „Wybierzcie metraż optymalny dla Was.” – mówimy klientom odwiedzającym biuro sprzedaży, a taka myśl towarzyszy naszemu zespołowi projektowemu – podkreśla Katarzyna Wyszyńska z biura sprzedaży Sky Investments, wspominając o inwestycjach Rodzinne Podolany i Nowy Gruszczyn.

 

Przedstawicielka firmy Sky Investments opisuje dotychczasowe wyniki sprzedażowe. W ramach zakończonej inwestycji Rodzinne Komorniki deweloper sprzedał ponad 100 lokali w zabudowie szeregowej, o powierzchni 79 i 90 mkw. Z kolei w granicach miasta firma realizuje ostatni etap Rodzinnych Podolan. Przy ul. Heleny Rzepeckiej łącznie będzie 99 domów i dwupoziomowych mieszkań szeregowych. Część z nich posiada ogródek, a reszta atrakcyjne tarasy na dachu. Ostatnie 4 lokale są w sprzedaży.

 

Jesienią ubiegłego roku Sky Investments zaprezentował premierowy projekt w podpoznańskim Gruszczynie, w gminie Swarzędz. Przy ulicy Katarzyńskiej powstanie kameralne osiedle nowoczesnych domów w zabudowie bliźniaczej o nazwie Nowy Gruszczyn. W pierwszym z sześciu etapów inwestycji znajdzie się 7 domów, czyli 14 lokali mieszkalnych. Do oferty trafiły dwa typy domów, o zróżnicowanej powierzchni użytkowej - A - 141 mkw. i B - 135,06 mkw. Dla zachowania równowagi, już niedługo do oferty trafi prestiżowy projekt domów w obrębie miasta Poznań, na Świerczewie. – Zróżnicowanie oferty i wprowadzanie kolejnych lokali etapami pozwalają na to, by swoje miejsce do zamieszkania znalazły różne grupy odbiorców. Dzięki temu nie musimy jako deweloper w stu procentach stawiać na jedno z rozwiązań „Poznań czy przedmieścia”. Zwłaszcza, że mamy na rynku wiele zmiennych czynników. Dlatego planując strategię naszej firmy, zawsze chcemy odpowiedzieć na inne pytanie, mianowicie: „czy ta lokalizacja będzie komfortowa?”. Myślę, że to klucz, by klienci byli usatysfakcjonowani – podsumowuje przedstawicielka Sky Investments.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.