Komunikaty PR

Marvelstone i Wonderstone – nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane pięknem m

2021-01-11  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Marvelstone i Wonderstone to nowe propozycje polskiego producenta wchodzące w skład setu Home of Stone. Obie kolekcje zachwycają designem, w których głębia barw i wzorów idealnie oddaje cechy charakterystyczne dla naturalnego, szlachetnego kamienia.

 

Elegancja zaklęta w kamieniu

Kolekcja Marvelstone to inspirowane pięknem marmuru połączenie wysublimowanych, przenikających się w nietuzinkowy sposób odcieni szarości oraz ekspresyjnych wzorów z białych, błyszczących żyłek mieniących się na powierzchni płytki. Minimalistyczne wzornictwo oraz kolorystyka kolekcji doskonale wpisują się w najgorętsze trendy wnętrzarskie i dają szereg możliwości aranżacyjnych. Dzięki połączeniu wyrazistości i szlachetności naturalnego kamienia domowa przestrzeń stanie się miejscem, w którym możemy nabierać sił. Użylona grafika zamknięta w płytce ceramicznej idealnie skomponuje się z naturalnym drewnem, tworząc wyrafinowany duet surowego piękna z ciepłymi detalami.

 

Prawdziwa siła natury

Kolekcja Wonderstone to wspaniała propozycja dla miłośników industrialnych, nowoczesnych przestrzeni. Inspirowane nieprzemijającą elegancją marmuru płytki sprawią, że wnętrze będzie zachwycać ponadczasowym stylem, nawiązującym do śródziemnomorskich pałaców. Stonowana kolorystyka i dominujące w niej subtelne odcienie szarości stwarzają pole do tworzenia nieograniczonej ilości aranżacji. Utrzymane w monochromatycznej estetyce elementy kolekcji będą wspaniale korespondować z mocnymi akcentami, np. armaturą w kolorze starego złota, połyskującym wykończeniem mebli, naturalnym drewnem oraz dodatkami w zdecydowanych, szlachetnych barwach.

 

Zarówno kolekcja Marvelstone jak i Wonderstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Dodatkowo w pierwszej z nich znajdziemy także modne heksagony w rozmiarze 19,9 cm x 17,1 cm. Podobnie jak inne kolekcje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak: holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.

 

Elementy kolekcji:

 

Marvelstone:

Formaty płytek: 19,8 x 17,1 cm; 59,8 x 59,8 cm; 59,8 x 119,8 cm

Kolory: light grey, grey

Powierzchnia: mat

Cena: 19,8 x 17,1 cm – 158,57zł m2, 59,8 x 59,8 cm - 114,39 zł m2, 59,8 x 119,8 – 141,45 zł m2

 

Wonderstone:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: light grey, grey

Powierzchnia: poler

Cena: 59,8x59,8 cm – 153,75 zł m2, 59,8x119,8 - 178,35 zł m2

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.