Marka Cersanit z nagrodami w konkursie Perły Ceramiki UE 2020
Zakończył się konkurs „Perły Ceramiki UE 2020”, który organizowany jest od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Tegoroczna edycja odbywała się pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP), a od 2012 r. partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A. Celem było wyłonienie płytek ceramicznych dostępnych na polskim rynku, wyróżniających się swoją formą i funkcjonalnością na tle innych. Wśród wyróżnionych już kolejny rok z rzędu znalazła się marka Cersanit.
Wręczenie statuetek w konkursie „Perły Ceramiki UE 2020” odbyło się 16 lutego w Warszawie. W tej edycji wyróżnione zostały dwie kolekcje marki Cersanit – ROCKWOOD oraz STORMY. Wyjątkowa kolekcja ROCKWOOD to niepowtarzalne gresy, które odwzorowują wygląd starych desek. Te pełne charakteru i wypełnione detalami płytki sprawdzają się we wszystkich wnętrzach dodając im niesamowitej głębi i równowagi. Oprócz walorów wizualnych dostarczają także wyjątkową trwałość i antypoślizgową powierzchnię. Z kolei doceniona kolekcja STORMY od Cersanit to przede wszystkim płytki gresowe imitujące surowy beton, który jest obecnie jednym z najmodniejszych materiałów używanych w aranżacji wnętrz. Pozostaje ulubieńcem architektów od wielu sezonów, a to za sprawą jego szczególnego charakteru i łatwości w wkomponowaniu w różne style architektoniczne.
Wszystkie kolekcje nominowane do konkursu oceniane były według następujących kryteriów: walory estetyczne, wpisywanie się w światowe trendy wzornicze, spójność stylu, oryginalność, funkcjonalność czy jakość techniczna.
Cersanit – to niekwestionowany lider na rynku wyposażenia łazienek. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu
i wykorzystaniu najnowszych technologii marka gwarantuje swoim Klientom gotowe, kompleksowe rozwiązania, łączące w sobie funkcjonalność, wygodę, wysoką jakość i dobry styl. W ofercie marki Cersanit znajdziemy szeroki asortyment wyposażenia łazienek, obejmujący najwyższej jakości ceramikę (m.in. umywalki, toalety, bidety), wanny, meble łazienkowe, armaturę oraz płytki ścienne i podłogowe, które pozwolą urządzić wnętrze od A do Z. Marka doradza, jak zaaranżować wnętrze w optymalny sposób, proponując rozwiązania przyjazne zarówno na etapie urządzania, jak i użytkowania.
www.cersanit.com.pl
Budowa podjazdu. Jakie czynniki mają znaczenie?
Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?
Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.