Malarskie tapety Muraspec Ted Baker London
Trzy nowe linie tapet Muraspec projektu Ted Baker London, znanego brytyjskiego projektanta odzieży, to finezja wzoru, energia koloru, pobudzająca wyobraźnię głębia oraz intrygująca perspektywa. Do tego oczywiście najwyższa jakość, z której znany i ceniony jest na rynku Muraspec – renomowany producent tapet obiektowych.
Ted Baker to projektant, który lubi łączyć styl tradycyjny ze współczesnym, chętnie sięga po wzory i kolory, a jednocześnie niezmiennie pozostaje w estetyce wysublimowanej elegancji. Nowa gama luksusowych oklein ściennych zaprojektowanych przez Teda Bakera dla brytyjskiej marki Muraspec jak w soczewce skupia w sobie wszystkie dobre cechy jego stylu. I na nowo odkrywa piękno przyrody w kontekście ściennej dekoracji.
Tapeta VANILLA wygląda na ścianie jak delikatna akwarela. W zależności od wersji kolorystycznej rozmyte kwiaty bzów zdają się być oświetlone słońcem lub skąpane deszczem, zatrzymane w kadrze wczesną wiosną lub uchwycone późną jesienią. Tapetę polecamy wszystkim romantycznym duszom.
W tapecie HIBISCUS zachwyca właściwie wszystko: kolorystyka, wzornictwo, a przede wszystkim głębia, która najpiękniej wybrzmiewa na dużej płaszczyźnie. Ręcznie malowane dekoracje nawiązują do motywów tropikalnej przyrody i nastrojowej scenerii dżungli, która w ciemniejszych wersjach kolorystycznych wzbogacona jest o szczyptę tajemniczości.
Tapeta HORIZON to delikatność w czystej postaci. Ręcznie malowane pierzaste roślinki wprowadzają do wnętrza ruch i dynamikę. To tapeta, która wibruje dobrą energią!
Nowe tapety są już dostępne. Można zachwycać się, dopasowywać do projektów: https://www.muraspec.pl/oferta/tapety-fardis/nowosci_Fardis

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.