Malarskie tapety Muraspec Ted Baker London
Trzy nowe linie tapet Muraspec projektu Ted Baker London, znanego brytyjskiego projektanta odzieży, to finezja wzoru, energia koloru, pobudzająca wyobraźnię głębia oraz intrygująca perspektywa. Do tego oczywiście najwyższa jakość, z której znany i ceniony jest na rynku Muraspec – renomowany producent tapet obiektowych.
Ted Baker to projektant, który lubi łączyć styl tradycyjny ze współczesnym, chętnie sięga po wzory i kolory, a jednocześnie niezmiennie pozostaje w estetyce wysublimowanej elegancji. Nowa gama luksusowych oklein ściennych zaprojektowanych przez Teda Bakera dla brytyjskiej marki Muraspec jak w soczewce skupia w sobie wszystkie dobre cechy jego stylu. I na nowo odkrywa piękno przyrody w kontekście ściennej dekoracji.
Tapeta VANILLA wygląda na ścianie jak delikatna akwarela. W zależności od wersji kolorystycznej rozmyte kwiaty bzów zdają się być oświetlone słońcem lub skąpane deszczem, zatrzymane w kadrze wczesną wiosną lub uchwycone późną jesienią. Tapetę polecamy wszystkim romantycznym duszom.
W tapecie HIBISCUS zachwyca właściwie wszystko: kolorystyka, wzornictwo, a przede wszystkim głębia, która najpiękniej wybrzmiewa na dużej płaszczyźnie. Ręcznie malowane dekoracje nawiązują do motywów tropikalnej przyrody i nastrojowej scenerii dżungli, która w ciemniejszych wersjach kolorystycznych wzbogacona jest o szczyptę tajemniczości.
Tapeta HORIZON to delikatność w czystej postaci. Ręcznie malowane pierzaste roślinki wprowadzają do wnętrza ruch i dynamikę. To tapeta, która wibruje dobrą energią!
Nowe tapety są już dostępne. Można zachwycać się, dopasowywać do projektów: https://www.muraspec.pl/oferta/tapety-fardis/nowosci_Fardis

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.