Lisia Apartamenty - nowa propozycja od EBF Development
Lisia Apartamenty to gwarancja codziennego komfortu. Przyszli mieszkańcy z pewnością docenią doskonale rozwiniętą infrastrukturę. W pobliżu najnowszej inwestycji zielonogórskiego dewelopera znaleźć można m.in.: kawiarnie, restauracje, sklepy i apteki. Natomiast rodziny z dziećmi docenią bliskość placówek edukacyjnych. Całość uzupełnią części wspólne, a także starannie zaprojektowana zieleń i plac zabaw dla dzieci.
Doskonała lokalizacja (gwarantująca szybkie dotarcie do centrum Zielonej Góry) oraz funkcjonalnie zaprojektowane mieszkania przyczyniły się do dużego zainteresowania projektem. – Sprzedaż uruchomiliśmy kilka dni temu, a prawie połowa lokali została już zarezerwowana. Taka reakcja klientów bardzo nas cieszy i pokazuje, ze branża deweloperska wcale nie zwalnia – mówi Izabela Woźnica-Letka z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development. Obecnie w ofercie znajdują się mieszkania o powierzchni od 55,39 do 78,45 mkw. w układach 2-, 3-, 4-pokojowych. Nabywcy lokali parterowych zyskają ogródki z tarasami, z kolei właściciele mieszkań na wyższych kondygnacjach będą posiadać balkony. Warto dodać, że pod budynkiem w halach garażowych będą zlokalizowane miejsca postojowe otwarte i zamknięte, pomieszczenia gospodarcze, a w każdej klatce znajdzie się winda dostępna od poziomu -1. Planowany termin realizacji to IV kwartał 2022 roku.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.