Lisia Apartamenty – ruszyła sprzedaż nowej inwestycji na mapie Zielonej Góry
Deweloper EBF Development wprowadził na rynek nowy projekt. Lisia Apartamenty to nowoczesne osiedle, w ramach którego powstanie trzyklatkowy budynek. Ulica Lisia zyska łącznie 233 mieszkania, komórki lokatorskie oraz podziemną halę garażową z otwartymi i zamkniętymi miejscami postojowymi. Inwestycja zakończy się w listopadzie 2022 roku.
Najnowsza propozycja EBF Development, Lisia Apartamenty, zakłada budowę siedmiokondygnacyjnego budynku, w którym łącznie zaaranżowano 233 mieszkania. Każda z trzech klatek schodowych zostanie wyposażona w cichobieżną windę. Dostępne są kawalerki, jak i mieszkania dwu-, trzy- i czteropokojowe z aneksem kuchennym. Wolne powierzchnie wahają się od 44 do 76 mkw. Układ mieszkań pozwala na aranżację lokali według własnego uznania i potrzeb. Ceny rozpoczynają się od 4 900 zł/mkw w przypadku części kawalerek, natomiast 5 400 zł/mkw to koszt pozostałych metraży. Co istotne, istnieje możliwość zakupu komórki lokatorskiej. Developer zadbał również o przestrzeń dla czterokołowych pojazdów. Na terenie inwestycji powstaną podziemne hale garażowe z otwartymi i zamkniętymi miejscami postojowymi. – Zadbaliśmy również o estetykę budynku. Architektura i kolorystyka, wzorem innych prowadzonych przez nas projektów, doskonale współgra z otoczeniem i nawiązuje do lokalizacji – mówi Izabela Woźnica-Letka, kierownik działu sprzedaży nieruchomości EBF Development. Zgodnie z przyjętym harmonogramem inwestycja zostanie przekazana w ręce mieszkańców w listopadzie 2022 roku.
Wraz ze startem sprzedaży ruszyła budowa Lisiej Apartamenty. Przygotowano już teren pod inwestycję i częściowo wylano fundamenty. Każda klatka schodowa znajduje się na innym stopniu zaawansowania. – W klatce schodowej oznaczonej numerem 12 wykonano wykop pod fundamenty, w kolejnej, oznaczonej numerem 14 – zostały wylane fundamenty, zaś w trzeciej o numerze 16 wylewane są obecnie podciągi piwnicy – zaznacza Izabela Woźnica-Letka.
Inwestycja Lisia Apartamenty powstaje przy ulicy Lisiej. Położona jest w dogodnej lokalizacji. Niedaleko stąd do centrum. W pobliżu znajduje się szkoła, duży market budowlany oraz liczne punkty usługowo-handlowe. Takie usytuowanie projektu stanowi ciekawą propozycję zarówno dla osób poszukujących własnych czterech kątów, jak i traktujących zakup nowego lokum, jako inwestycję.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.