Lisia 10 od EBF Development
Trwa realizacja najnowszej inwestycji spółki EBF Development. Na terenie Zielonej Góry, przy ulicy Lisiej zrewitalizowany zostanie budynek dawnej Fabryki Sukna. Powstanie 26 lokali o powierzchni od 26 do 52 mkw.
EBF Development prowadzi działalność deweloperską na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego. Zielona Góra to obecnie kilka projektów mieszkaniowych na różnym stopniu zaawansowania. Wśród najważniejszych jest II etap Zdrojowej Polany, Moniuszki 9 ABCD oraz Lisia Apartamenty. To właśnie w towarzystwie tego ostatniego projektu zrealizowana zostanie inwestycja Lisia 10. Na cele mieszkaniowe zostanie zaadaptowany dwukondygnacyjny budynek po dawnej Fabryce Sukna Gustawa Fritze. Powstanie 26 funkcjonalnych lokali o powierzchni od 26 do 52 mkw. Do mieszkań położonych na parterze od strony zachodniej przynależeć będą ogródki. – Lisia 10 to ciekawa propozycja szczególnie dla osób traktujących zakup nowego mieszkania jako inwestycję. Wszystkie lokale będą wykończone w standardzie deweloperskim przy użyciu wysokiej klasy materiałów – mówi Izabela Woźnica-Letka z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development. Dla inwestycji zaprojektowano 27 miejsc postojowych, z czego 23 znajdować się będą w część przyziemnej nowo powstałego budynku przy ul. Lisiej 12-14-16. Będą także dodatkowe miejsca postojowe naziemne. Deweloper proponuje także komórki lokatorskie o powierzchni około 1,5 lub 2,8 mkw. Planowany termin zakończenia realizacji projektu to maj 2023 roku.
Lokalizacja inwestycji umożliwia sprawny i szybki dojazdu do centrum Zielonej Góry oraz innych części miasta, zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. Nie brakuje także szkoły, przedszkola oraz licznych sklepów i punktów handlowo – usługowych.
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami
NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.