Lisia 10 od EBF Development
Trwa realizacja najnowszej inwestycji spółki EBF Development. Na terenie Zielonej Góry, przy ulicy Lisiej zrewitalizowany zostanie budynek dawnej Fabryki Sukna. Powstanie 26 lokali o powierzchni od 26 do 52 mkw.
EBF Development prowadzi działalność deweloperską na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego. Zielona Góra to obecnie kilka projektów mieszkaniowych na różnym stopniu zaawansowania. Wśród najważniejszych jest II etap Zdrojowej Polany, Moniuszki 9 ABCD oraz Lisia Apartamenty. To właśnie w towarzystwie tego ostatniego projektu zrealizowana zostanie inwestycja Lisia 10. Na cele mieszkaniowe zostanie zaadaptowany dwukondygnacyjny budynek po dawnej Fabryce Sukna Gustawa Fritze. Powstanie 26 funkcjonalnych lokali o powierzchni od 26 do 52 mkw. Do mieszkań położonych na parterze od strony zachodniej przynależeć będą ogródki. – Lisia 10 to ciekawa propozycja szczególnie dla osób traktujących zakup nowego mieszkania jako inwestycję. Wszystkie lokale będą wykończone w standardzie deweloperskim przy użyciu wysokiej klasy materiałów – mówi Izabela Woźnica-Letka z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development. Dla inwestycji zaprojektowano 27 miejsc postojowych, z czego 23 znajdować się będą w część przyziemnej nowo powstałego budynku przy ul. Lisiej 12-14-16. Będą także dodatkowe miejsca postojowe naziemne. Deweloper proponuje także komórki lokatorskie o powierzchni około 1,5 lub 2,8 mkw. Planowany termin zakończenia realizacji projektu to maj 2023 roku.
Lokalizacja inwestycji umożliwia sprawny i szybki dojazdu do centrum Zielonej Góry oraz innych części miasta, zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. Nie brakuje także szkoły, przedszkola oraz licznych sklepów i punktów handlowo – usługowych.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.