Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża Portugalii
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
W trendach wnętrzarskich jeszcze mocniej widać tęsknotę za przyrodą i podróżami, która przejawia się w stale rosnącej popularności materiałów inspirowanych kamieniem występującym w naturalnym środowisku. Doskonale w ten klimat wpisuje się nowa kolekcja Linearstone Ceramiki Paradyż, która wprowadzi do pomieszczenia unikalną atmosferę rodem z Półwyspu Iberyjskiego.
Wnętrze w słonecznym nastroju
Linearstone to nowa propozycja z setu Home of Stone Ceramiki Paradyż. Inspiracją do stworzenia kolekcji były nasycone słońcem skały portugalskiego wybrzeża. Połączenie odcieni beżu i brązu z widocznym na powierzchni płytki charakterystycznym dla kamieni użyleniem, pozwoliło na wierne oddanie charakteru tego materiału. Elementy kolekcji doskonale prezentować się będą w otoczeniu złotych dekorów i roślin, które wprowadzą do wnętrza ciepły i wysublimowany nastrój. Z kolei wybór wariantu w kolorze taupe, czyli palety barw znajdujących się pomiędzy beżem i szarością, może zachwycić miłośników zarówno klasycznych, jak i nowoczesnych rozwiązań. Płytki świetnie sprawdzą się jako baza do wnętrz eklektycznych oraz z łatwością dopasują się do aranżacji z bielą lub czernią w roli głównej, tworząc wytworne zestawienia oparte na zasadzie kontrastu.
Home of Stone
Kolekcja Linearstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Podobnie jak pozostałe propozycje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.
Elementy kolekcji Linearstone
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: beige, taupe, brown
Powierzchnia: mat
Cena: 59,8x59,8 cm – 114,39 zł/m2, 59,8x119,8 - 141,45 zł/m2

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.