Komunikaty PR

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek”, czyli najnowsze produkty Samsung

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Dom Niespodzianek to kolejne wydarzenie z serii Life Unstoppable. Tym razem Samsung zaprasza na wycieczkę po domu państwa Unstoppable, w którym ożywają produkty i innowacje firmy Samsung.

Samsung otworzył drzwi do „Domu Niespodzianek”, który jest kolejną odsłoną serii Life Unstoppable. To wydarzenie, które oferuje jeszcze bardziej niezwykłe wirtualne doznania dzięki barwnej, stylizowanej, filmowej mini wycieczce po „Domu Niespodzianek” Samsung.

W ciągu ostatnich 18 miesięcy dom stał się dla nas wszystkim – szkołą, biurem, siłownią i miejscem rozrywki. Jednak tak duża ilość czasu spędzana w czterech ścianach sprawiła, że dla wielu Europejczyków dom stał się nieco nazbyt wygodny, dlatego potrzebują oni swoistego wyjścia z rutyny.

W tym roku, poprzez wydarzenie Life Unstoppable, Samsung pragnie inspirować, prezentuje urządzenia i usługi, które pozwalają użytkownikom ponownie cieszyć się życiem pełnym niesamowitych rozwiązań i radości.

 

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek” to pierwszy film tego typu stworzony dla marki Samsung, który w wyjątkowy sposób ożywia technologię. W filmie odwiedzimy sześć pokoi „Domu Niespodzianek”. W każdym z nich znajdziemy interaktywne scenki, w których przedstawiane są współpracujące ze sobą produkty Samsung – od urządzeń mobilnych, które można obracać i składać, przez zapierające dech telewizory po innowacje w dziedzinie AGD – które uprzyjemniają nawet najmniej lubiane domowe prace.

 

 W Samsung opracowujemy innowacje, które wykraczają poza oczekiwania użytkowników: od składanych telefonów przez telewizory prezentujące dzieła sztuki, aż po pralki, które piorą szybciej oszczędzając czas, detergenty i wodę – mówi Benjamin Braun, Chief Marketing Officer Samsung Europe. – „Dom Niespodzianek” pokazuje, w jaki sposób nasze połączone produkty wprowadzają innowacje, które pomagają klientom żyć bez ograniczeń.

 

Produkty i usługi firmy Samsung są prezentowane we wciągającym i barwnym „Domu Niespodzianek” za pośrednictwem rzeczników marki i ekscentrycznej rodziny Unstoppable: rozmiłowanego w siłowni Taty (Gym-Buff Dad), będącej gwiazdą rocka Mamy (Rockstar Mum), kochającego magię Archiego (Magician Archie), niezrównanej mistrzyni gotowania Evie (Superstar Chef Evie) i będącej byłą zapaśniczką Babci (Lucha-Libre Wrestler Gran).

 

Odwiedzający zobaczą serię scen, prezentujących pełne możliwości tegorocznych urządzeń i usług Samsung, które inspirują rodzinę Unstoppable do czerpania maksimum radości z życia. Scenki te to:

 

Kosmiczny wyścig

 

Odkrywamy niemal magiczną modułowość lodówki Bespoke, gdy początkującej szefowej kuchni Evie kończy się miejsce potrzebne do przechowania produktów na wieczorną ucztę, a jej brat-magik w zdumiewający sposób dodaje do urządzenia kolejny moduł.

 

Osobliwe zajście z udziałem śnieżnego ciasta

 

Rodzina Unstoppable wystawia Samsung Bespoke Jet™ na próbę, gdy śnieżne ciasto Evie zaprowadza w kuchni niezwykły bałagan. Czy Samsung Bespoke Jet™ sobie z tym poradzi?

 

Wkrocz do akcji

 

Podczas jednego ze słynnych wieczorów filmowych rodzina Unstoppable zostaje przeniesiona w sam środek akcji, dzięki The Premiere – lifestyle’owemu projektorowi Samsung – i soundbarowi Q800A. Bohaterowie doświadczają tu prawdziwie wciągającej rozrywki, która wywołuje śmiech, łzy i mnóstwo innych emocji. W „Domu Niespodzianek” zobaczymy także inne produkty z kategorii lifestyle, w tym telewizory The Frame, z personalizowanymi ramkami, oraz The Serif.

 

Tata pułkownik

 

 

Monitor do gier Samsung Odyssey Neo G9 daje Tacie przewagę nad konkurencją, kiedy prowadzi on swoją drużynę do zwycięstwa. Zakrzywiony ekran i szybki czas reakcji pozwala mu bowiem w pełni realizować ambitne plany bitewne.

 

Zagubiona w muzyce

 

Podczas imprezy tanecznej Mama cieszy się swoimi ulubionymi muzycznymi utworami, realistycznie prezentowanymi na ekranie telewizora Neo QLED, który idealnie współgra z soundbarem Q950.  Ponieważ nie chce dawać czadu sama, korzystając z Google Duo na swoim Galaxy Z Flip3, wciąga do zabawy najlepszych przyjaciół.

 

Supergwiazda Rock and Rolla

 

 

Szafa Bespoke AirDresser umożliwia Mamie odświeżenie, przy użyciu pary, ukochanej kurtki Rockstar, dzięki czemu jest gotowa na przyjęcie szczególnego gościa w dalszej części wieczoru.

 

Bespoke AirDresser, który został właśnie zaprezentowany globalnie, oferuje konfigurowalny design z inteligentnymi funkcjami, takimi jak suszenie AI oraz AI Control, które umożliwiają personalizację ustawień urządzenia. Bespoke AirDresser został wyróżniony w „Domu Niespodzianek”, wraz z innymi innowacyjnymi urządzeniami, w tym:

 

  • Bespoke Jet™, bezprzewodowym odkurzaczem klasy premium, dostępnym w różnych wersjach kolorystycznych, z automatycznym systemem odkurzania i ładowania akumulatora.
  • Jet Bot™ AI+, zaawansowanym odkurzaczem, który identyfikuje obiekty i dostosowuje się do różnych powierzchni w celu zoptymalizowania czyszczenia. Użytkownicy mogą monitorować swoje domy za pomocą strumienia wideo na żywo, podczas gdy bezdotykowa, higieniczna stacja Clean Station umożliwia automatycznie opróżnianie pojemnika, jednocześnie wychwytując brud i mikropył dzięki wielowarstwowemu systemowi filtracji.

 

 

Druga edycja Life Unstoppable łączy opowiadanie historii i rozrywkę, oferując interaktywne cyfrowe doświadczenia. Stanowią one mieszankę technik hollywoodzkich i cyfrowych, które pozwalają umieścić uczestników w samym sercu narracji. Dodatkowe elementy interaktywne umożliwiają gościom angażowanie się w film w czasie rzeczywistym, zapewniając wyjątkowe, przełamujące rutynę wrażenia oparte na kreatywnym wykorzystaniu technologii.

 

Wydarzenie można obejrzeć na stronie: https://www.samsung-life-unstoppable21.com/K01BMOcTS1M/LfGVimwMg6D6TsLULNc.html

 

Dostępność produktów może się różnić w zależności od regionu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.