Komunikaty PR

Letnie wyzwanie Kupon WOW! w Kaufland to kolejna szansa na punkty PAYBACK

2022-07-15  |  13:00
Biuro prasowe

Zainteresowanie, jakim cieszyło się wśród klientów sieci Kaufland wyzwanie: „Wygrilluj kupon WOW”, zaowocowało kolejną wakacyjną akcją promocyjną. Sezon letni w pełni, dlatego nowa odsłona akcji dotyczyć będzie lodów. Od 7 lipca użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą zbierać wirtualne naklejki i zasilać swoje konto nowymi punktami.

Lato to czas gorących upalnych dni i chłodnych przekąsek oraz deserów. Produktem, po jaki w tym czasie sięgamy najczęściej i najchętniej, są wszelkiego rodzaju napoje chłodzące, a także lody, bez których trudno byłoby sobie wyobrazić słoneczne wakacje. To właśnie z nimi związane jest kolejne letnie wyzwanie „Kupon WOW!”, które wystartowało w drugim tygodniu lipca. Aby je podjąć, należy dysponować zarejestrowaną kartą oraz aktywną aplikacją PAYBACK. Kluczowe jest także upewnienie się, że mamy udzieloną zgodę marketingową – warto to sprawdzić w swoich ustawieniach konta PAYBACK zanim przystąpimy do wyzwania.

Lodowe wyzwanie na gorące lato

Zasady są proste – wystarczy trzy razy zrobić zakupy w sieci Kaufland za minimum 100 zł, uwzględniając w nich każdorazowo przynajmniej jeden artykuł z kategorii lodów. Za każde zakupy spełniające wymagania promocji przyznawana jest jedna wirtualna naklejka (dziennie można zdobyć jedną naklejkę). Osoba podejmująca wyzwanie może śledzić jego postępy w aplikacji PAYBACK, która informuje, ile naklejek jeszcze trzeba zdobyć. Komplet trzech wirtualnych naklejek to „Kupon WOW!” odpowiadający wartości 25 zł w punktach do zdobycia przy kolejnych zakupach za minimum 50 zł (po uprzedniej aktywacji kuponu nagrody). Akcja trwa od 7 do 27 lipca. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie: kaufland.pl/PAYBACK.

Program PAYBACK to realne oszczędności dla klientów sieci. Zgromadzone punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne na stronie programu PAYBACK i na kolejne zakupy w sklepach Kaufland lub u innych partnerów programu. Dodatkowo dla posiadaczy zarejestrowanej karty PAYBACK przewidziane są wyjątkowe promocje dostępne w aktualnej gazetce oraz w aplikacji Kaufland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.