Komunikaty PR

Leśne Tarasy z II etapem

2023-11-30  |  08:00

Spółka Fludra Development wprowadziła do sprzedaży II etap projektu Leśne Tarasy w podpoznańskim Zalasewie. Kontynuowana jest realizacja nowoczesnego budynku wielorodzinnego z atrakcyjną fasadą, tarasami oraz dużymi oknami, zapewniającymi sporo naturalnego światła.

 

Leśne Tarasy to kolejna inwestycja mieszkaniowa Fludra Development na terenie Zalasewa. Wcześniej, w 2019 roku zrealizowany został projekt Leśna Aleja, a w 2022 roku przekazano klucze nowym mieszkańcom I etapu inwestycji Leśne Tarasy. W listopadzie bieżącego roku deweloper rozpoczął sprzedaż II etapu tego projektu. Do oferty trafiły 32 mieszkania o powierzchni od 25,53 do 96,64 mkw., a wśród nich kawalerki oraz lokale 2-, 3- i 4- pokojowe. Wybrane mieszkania będą posiadały dodatkową powierzchnię w postaci przestronnego strychu. Właściciele lokali na parterze otrzymają do dyspozycji ogródek, a pozostałe lokale - balkony, tarasy lub loggie. O komfort mieszkańców zadba również cichobieżna winda oraz miejsca postojowe naziemne – po 2 na lokal. Powstaną także lokale usługowe. Budowa II etapu już trwa. Wszystkie mieszkania będą wykończone w standardzie deweloperskim, a zakończenie prac planowane jest na III kwartał 2025 roku. Ceny rozpoczynają się od 8731 zł brutto za mkw.

 

Inwestycja Leśne Tarasy powstanie przy ulicy Jana Heweliusza w Zalasewie. To kilka kilometrów od granic Poznania. Zaletą lokalizacji inwestycji jest szybki dojazd do Poznania (kilka dróg dojazdowych) oraz bardzo dobrze rozwinięta komunikacja publiczna. Rodziców zadowoli dobre zaplecze szkolno-oświatowe, bowiem obok inwestycji znajduje się żłobek oraz przedszkole, a około 300 metrów dalej nowoczesna Szkoła Podstawowa nr 2.  Ponadto, w najbliższej okolicy znajdują się także liczne punkty handlowo - usługowe (m.in. Biedronka, Lidl, Aldi, Dino). Natomiast miłośnicy aktywności fizycznej znajdą tu tereny zielone i rekreacyjne, a także pływalnię, kluby fitness, boiska sportowe oraz liczne ścieżki pieszo-rowerowe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.