Komunikaty PR

Lepsze życie zaczyna się w łazience

2022-07-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Kolekcja ta jest awangardowa pod względem zarówno formy, jak i zastosowanych udogodnień. Aby się o tym przekonać, przyjrzyjmy się baterii umywalkowej, która dzięki wyciąganej wylewce zapewnia wyjątkową swobodę działania. Sposób operowania wodą (tak samo jak jej ilość i temperaturę) można tu więc, wygodniej niż kiedykolwiek, dopasować do bieżących potrzeb. To samo dotyczy rodzaju strumienia – jeden ruch nadgarstka i naciśnięcie przycisku wystarcza, by przejść np. od niezwykle delikatnego PowderRain do skoncentrowanego strumienia laminarnego. W rezultacie codzienne czynności pielęgnacyjne przebiegają łatwiej i szybciej.

Poranki i wieczory w łazience mogą stać się jeszcze przyjemniejsze, gdy spojrzymy na nie świeżym, twórczym okiem. W zabawnej, kolorowej kampanii #ReimagineYourRoutine marka hansgrohe zachęca więc: z korzyścią dla siebie przeprojektuj swój sposób funkcjonowania. Dlaczego to tak istotne? Rutynowe czynności i wprawne ruchy są niezbędne, by w łazience – zwłaszcza współdzielonej przez całą rodzinę – sprawy szły w odpowiednim tempie. Wiele dobrego może jednak zdziałać otwartość na zmianę pewnych nawyków. Skoro najwięcej działań koncentruje się wokół umywalki, towarzysząca jej bateria powinna rzeczywiście ułatwiać domownikom codzienne życie. Innowacyjna, bardziej użyteczna niż zwykle, pozwoli sprawniej zadbać o siebie i o bliskich.

Nasza kampania #ReimagineYourRoutine podkreśla fakt, że wszyscy na co dzień mamy do czynienia z podobnymi wyzwaniami. I właśnie w nich chcemy pomóc. Dlatego seria hansgrohe Finoris obejmuje baterię umywalkową, która w nowoczesny sposób wspiera swych użytkowników. Z myślą o ich wygodzie umożliwia wykonywanie dobrze znanych czynności w nowy, wygodniejszy sposób. A jednocześnie jej pomysłowe funkcje wnoszą do łazienki jeszcze więcej radości – podkreśla Marc André Palm, Head of Global Brand Marketing marki hansgrohe.

W czym rzecz? Za sprawą wyciąganej wylewki w baterii umywalkowej, włosy można umyć szybko i w wygodnej pozycji. Równie proste staje się napełnianie np. wiadra od mopa oraz mycie dużych lub wysokich naczyń i pojemników. Głębszą umywalkę można odtąd wykorzystywać także do kąpania niemowlaka albo mycia stóp. Równie łatwe staje się utrzymanie samej ceramiki w idealnej czystości. A to wszystko przy zastosowaniu różnego typu strumieni, z których żaden nie zużywa więcej niż 5 litrów wody na minutę! Ekologicznie i ekonomicznie.

Baterie umywalkowe hansgrohe Finoris dostępne są w trzech wykończeniach. Z gamy chromu, matowej bieli i matowej czerni łatwo dobrać wariant odpowiedni do każdej stylistyki, palety kolorów wnętrza oraz upodobań domowników. Z kolei zróżnicowane wielkości pozwalają w prosty sposób dopasować armaturę do formy, a także wielkości umywalki. Geometryczne, eleganckie wzornictwo o ponadczasowych walorach zgrabnie wpisze się w różnorodne aranżacje. Co więcej, w tej kompletnej kolekcji dostępne są także natynkowe oraz podtynkowe rozwiązania do wanny i prysznica. Dzięki temu łatwo całej łazience nadać spójny wyraz estetyczny. Dodatkowo, aby uzyskać komfortową strefę kąpielową, elementy z kolekcji hansgrohe Finoris można połączyć z rozwiązaniami prysznicowymi hansgrohe Rainfinity oraz pasującą linią akcesoriów AddStoris.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.