Konsumencki Lider Jakości 2020

Nina Nowak
Neuroexpander PR
Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu
Największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń zdobył złote godło, czyli najwyższy laur w kategorii „Producenci styropianu” w programie Konsumencki Lider Jakości 2020. Wyniki ogólnopolskiego badania kolejny, dziewiąty już raz potwierdziły najwyższą jakość produktów Termo Organiki oraz pozycję firmy, jako lidera na polskim rynku ociepleń.
Tegoroczne badania Konsumenckiego Lidera Jakości zrealizowano na największej, jak dotychczas, próbie badawczej w której wzięło udział ponad 16 000 respondentów.
Niekwestionowany lider jakości styropianu
Uczestnicy konsumenckiego badania odpowiadali na pytania związane m.in. ze znajomością rynku budowlanego, w szczególności ze znajomością producentów styropianu, w tym cen oraz jakości produktów. Termo Organika kolejny raz z rzędu zdobyła najwyższe uznanie wśród badanych, którzy wskazali na przewagi konkurencyjne oraz dobre doświadczenia związane z marką.
- To już nasz dziewiąty Konsumencki Lider Jakości i co ważne z najcenniejszego złotego kruszcu, który w 100% potwierdza jakość naszych produktów oraz pozycję lidera na rynku styropianów. Chcę z całego serca podziękować uczestnikom badania, którzy głosując na Termo Organikę docenili nasze wysiłki na rzecz konsekwentnego rozwoju produktów oraz systemu kontroli jakości - mówi Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki - Jakość mamy wpisaną w kod DNA firmy, dlatego eksperci tak chętnie rekomendują nasze wyroby. A warto pamiętać, że tylko wysokie parametry jakościowe styropianu, w połączeniu z rzetelnym wykonawstwem, dają gwarancję trwałości i stabilności systemu ocieplenia przynoszącego oczekiwane oszczędności energii.
Państwowe potwierdzenie jakości
Termo Organika rokrocznie zdobywa pierwsze miejsca w najbardziej prestiżowych badaniach rynku
i plebiscytach jakości. Warto podkreślić, że jakość styropianu lidera rynku została również potwierdzona kilkunastoma kontrolami Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkich Inspektoratów Nadzoru Budowlanego (WINB). To chlubny wyjątek w branży producentów styropianu. Wyniki są prezentowane publicznie przez GUNB. Wszystkie wyniki badań produktów Termo Organiki są również zamieszczone na stronie producenta: https://termoorganika.pl/komunikat-jakosciowy.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.