Komunikaty PR

Konsumencki Lider Jakości 2020

2020-03-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Nina Nowak
Neuroexpander PR

Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu

Największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń zdobył złote godło, czyli najwyższy laur w kategorii „Producenci styropianu” w programie Konsumencki Lider Jakości 2020. Wyniki ogólnopolskiego badania kolejny, dziewiąty już raz potwierdziły najwyższą jakość produktów Termo Organiki oraz pozycję firmy, jako lidera na polskim rynku ociepleń.

Tegoroczne badania Konsumenckiego Lidera Jakości zrealizowano na największej, jak dotychczas, próbie badawczej w której wzięło udział ponad 16 000 respondentów.

Niekwestionowany lider jakości styropianu

Uczestnicy konsumenckiego badania odpowiadali na pytania związane m.in. ze znajomością rynku budowlanego, w szczególności ze znajomością producentów styropianu, w tym cen oraz jakości produktów. Termo Organika kolejny raz z rzędu zdobyła najwyższe uznanie wśród badanych, którzy wskazali na przewagi konkurencyjne oraz dobre doświadczenia związane z marką.

-  To już nasz dziewiąty Konsumencki Lider Jakości i co ważne z najcenniejszego złotego kruszcu, który w 100% potwierdza jakość naszych produktów oraz pozycję lidera na rynku styropianów. Chcę z całego serca podziękować uczestnikom badania, którzy głosując na Termo Organikę docenili nasze wysiłki na rzecz konsekwentnego rozwoju produktów oraz systemu kontroli jakości - mówi Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki - Jakość mamy wpisaną w kod DNA firmy, dlatego eksperci tak chętnie rekomendują nasze wyroby. A warto pamiętać, że tylko wysokie parametry jakościowe styropianu, w połączeniu z rzetelnym wykonawstwem, dają gwarancję trwałości i stabilności systemu ocieplenia przynoszącego oczekiwane oszczędności energii.

Państwowe potwierdzenie jakości

Termo Organika rokrocznie zdobywa pierwsze miejsca w najbardziej prestiżowych badaniach rynku
i plebiscytach jakości.  Warto podkreślić, że jakość styropianu lidera rynku została również potwierdzona kilkunastoma kontrolami Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkich Inspektoratów Nadzoru Budowlanego (WINB). To chlubny wyjątek w branży producentów styropianu. Wyniki są prezentowane publicznie przez GUNB. Wszystkie wyniki badań produktów Termo Organiki są również zamieszczone na stronie producenta: https://termoorganika.pl/komunikat-jakosciowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Neuroexpander PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.