Konsumencki Lider Jakości 2020
Nina Nowak
Neuroexpander PR
Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu
Największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń zdobył złote godło, czyli najwyższy laur w kategorii „Producenci styropianu” w programie Konsumencki Lider Jakości 2020. Wyniki ogólnopolskiego badania kolejny, dziewiąty już raz potwierdziły najwyższą jakość produktów Termo Organiki oraz pozycję firmy, jako lidera na polskim rynku ociepleń.
Tegoroczne badania Konsumenckiego Lidera Jakości zrealizowano na największej, jak dotychczas, próbie badawczej w której wzięło udział ponad 16 000 respondentów.
Niekwestionowany lider jakości styropianu
Uczestnicy konsumenckiego badania odpowiadali na pytania związane m.in. ze znajomością rynku budowlanego, w szczególności ze znajomością producentów styropianu, w tym cen oraz jakości produktów. Termo Organika kolejny raz z rzędu zdobyła najwyższe uznanie wśród badanych, którzy wskazali na przewagi konkurencyjne oraz dobre doświadczenia związane z marką.
- To już nasz dziewiąty Konsumencki Lider Jakości i co ważne z najcenniejszego złotego kruszcu, który w 100% potwierdza jakość naszych produktów oraz pozycję lidera na rynku styropianów. Chcę z całego serca podziękować uczestnikom badania, którzy głosując na Termo Organikę docenili nasze wysiłki na rzecz konsekwentnego rozwoju produktów oraz systemu kontroli jakości - mówi Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki - Jakość mamy wpisaną w kod DNA firmy, dlatego eksperci tak chętnie rekomendują nasze wyroby. A warto pamiętać, że tylko wysokie parametry jakościowe styropianu, w połączeniu z rzetelnym wykonawstwem, dają gwarancję trwałości i stabilności systemu ocieplenia przynoszącego oczekiwane oszczędności energii.
Państwowe potwierdzenie jakości
Termo Organika rokrocznie zdobywa pierwsze miejsca w najbardziej prestiżowych badaniach rynku
i plebiscytach jakości. Warto podkreślić, że jakość styropianu lidera rynku została również potwierdzona kilkunastoma kontrolami Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkich Inspektoratów Nadzoru Budowlanego (WINB). To chlubny wyjątek w branży producentów styropianu. Wyniki są prezentowane publicznie przez GUNB. Wszystkie wyniki badań produktów Termo Organiki są również zamieszczone na stronie producenta: https://termoorganika.pl/komunikat-jakosciowy.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.