Komunikaty PR

Kolekcja Perfect Imperfection Muraspec

2024-06-05  |  18:00

PERFECT IMPERFECTION NA TAPETACH
Dynamiczne motywy, kreślone nieidealnymi liniami i wydrukowane na surowej winylowej bazie o fakturze betonu, to przekaz autentyczny w swoim wyrazie. Estetycznie sięgający do sztuki prymitywnej (naskalne rysunki) oraz street artu (murale), umiejętnie łączy współczesną sztukę z ekspresją przeszłości.

Wzory zaprojektowane przez Dagmarę Jakubczak osadzone są w społeczności (rodzinie, grupie społecznej), związane z prowadzonymi w niej aktywnościami (taniec, gra w piłkę) i bezpośrednio odnoszące się do natury: pór roku, krajobrazów. Dodatkowo w przypadku tapet, postacie multiplikowane w lustrzanym odbiciu, tworzą optyczne iluzje, pełne dynamizmu i emocji.
W kolekcji tapet "Perfect Imperfection" obecnych jest 5 wzorów odwołujących się do pór roku oraz grafika Players prezentująca dynamikę współdziałania.
Wszystkie tapety drukowane są na zamówienie. Można je obejrzeć pod tym linkiem: www.muraspec.pl/oferta/nadruki/perfect-imperfection
 

PERFECT IMPERFECTION W AKUSTYCE
Akustyczne obrazy "Perfect Imperfection" zatrzymują rytm i działanie w statycznych kadrach. Rozpalanie ognia, gra w piłkę, taniec, wręczanie kwiatów – te proste i szczere historie z codzienności opowiedziane przez Dagmarę Jakubczak językiem sztuki, zachwycają współczesnego odbiorcę.
Obrazy o wymiarach 90x 60 cm drukowane są na filcu akustycznym Fovere o grubości 12 mm (inne wymiary na zamówienie).
W kolekcji dostępnych jest 13 unikatowych, abstrakcyjnych grafik, które można zastosować w każdym wnętrzu domu i biura, do dekoracji przestrzeni i poprawy komfortu akustycznego

Akustyczne obrazy do zobaczenia na stronie internetowej Fovere

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.