Komunikaty PR

Kolekcja Modernizm z podwójną nagrodą w konkursie Dobry Wzór 2020

2020-11-02  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.59 MB )

Poznaliśmy laureatów 27. edycji konkursu Dobry Wzór 2020 organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż zaprojektowana przez Maję Ganszyniec zdobyła aż dwie prestiżowe nagrody. Tytuł Dobry Wzór 2020 w kategorii „Sfera publiczna” oraz nagrodę specjalną Dobry Wzór dla Kultury. Ogłoszenie laureatów po raz pierwszy w historii odbyło się w formule online.

 

Dobry Wzór to najstarszy, niezależny i najbardziej wiarygodny polski konkurs z dziedziny wzornictwa przemysłowego. Typowanie produktów odbywa się na podstawie wiedzy ekspertów i badaczy Instytutu Wzornictw Przemysłowego, ich znajomości projektowania, rynku i trendów. Do tegorocznej edycji zgłoszono 179 produktów i usług, z których 114 trafiło do ścisłego finału. Podczas gali ogłoszenia wyników online poinformowano o przyznaniu 29 statuetek w 9 konkursowych kategoriach oraz 5 nagród specjalnych: Wzór Roku, Produkt Roku, Wzór Roku dla Kultury, Designer Roku i Wzór Roku dla Integracji.

 

Modernizm Ceramiki Paradyż triumfował dwukrotnie i był jedynym nagrodzonym produktem wśród płytek ceramicznych. Kolekcja otrzymała Nagrodę Specjalną „Wzór Roku dla Kultury”, która została przyznana przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. Kultowe płytki zdobyły też prestiżowy tytuł „Dobry Wzór 2020” w kategorii Sfera Publiczna. W uzasadnieniu swojego wyboru Jury podkreśliło, że „przywrócenie do produkcji po latach ikonicznych, modernistycznych gorsecików ceramicznych przyczynia się do utrwalenia tradycji polskiego designu”. Doceniono również dostosowanie płytek do wymogów i trendów współczesnych aranżacji wnętrz poprzez dodanie nowych kształtów i formatów oraz kilku wariantów kolorystycznych.

 

Modernizm to połączenie tradycji i innowacji, którego elementem przewodnim są ikoniczne gorseciki. Zaprojektowana przez Maję Ganszyniec kolekcja przyciąga wzrok różnorodnymi wzorami, formatami i kolorami, oferując swobodę aranżacji. Płytki z tej serii zostały docenione także na międzynarodowej arenie, zdobywając prestiżową nagrodę Bronze A' Design Award. Ponadto były polskim kandydatem do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards), a także otrzymały nagrodę must have w jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów w dziedzinie designu w Polsce.

 

- Kolekcja Modernizm jest wyjątkowa, co potwierdzają liczne nagrody przyznawane przez profesjonalistów nie tylko w Polsce, ale i na międzynarodowej arenie. Jej niezwykła forma, estetyka i funkcjonalność sprawiają, że cieszy się niesłabnącą popularnością wśród architektów, projektantów, inwestorów jak i klientów finalnych, doskonale wpisując się w aranżacje dzisiejszych wnętrz. To nasz hołd dla polskiej przedwojennej architektury i wzornictwa - podsumował Michał Drożdż, członek zarządu, dyrektor ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

 

Kolekcję Modernizm zobaczyć można na wystawie pokonkursowej, która potrwa do 29 listopada 2020 w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie. Czynna jest od wtorku do niedzieli, ze względu jednak na ograniczenia związane z pandemią, wystawę może zwiedzać równocześnie nie więcej niż 30 osób. Wstęp wolny.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Media i PR

Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa

Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.

Ochrona środowiska

Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne

Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji COoraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.