Kolekcja Modernizm z podwójną nagrodą w konkursie Dobry Wzór 2020
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Poznaliśmy laureatów 27. edycji konkursu Dobry Wzór 2020 organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Kolekcja Modernizm Ceramiki Paradyż zaprojektowana przez Maję Ganszyniec zdobyła aż dwie prestiżowe nagrody. Tytuł Dobry Wzór 2020 w kategorii „Sfera publiczna” oraz nagrodę specjalną Dobry Wzór dla Kultury. Ogłoszenie laureatów po raz pierwszy w historii odbyło się w formule online.
Dobry Wzór to najstarszy, niezależny i najbardziej wiarygodny polski konkurs z dziedziny wzornictwa przemysłowego. Typowanie produktów odbywa się na podstawie wiedzy ekspertów i badaczy Instytutu Wzornictw Przemysłowego, ich znajomości projektowania, rynku i trendów. Do tegorocznej edycji zgłoszono 179 produktów i usług, z których 114 trafiło do ścisłego finału. Podczas gali ogłoszenia wyników online poinformowano o przyznaniu 29 statuetek w 9 konkursowych kategoriach oraz 5 nagród specjalnych: Wzór Roku, Produkt Roku, Wzór Roku dla Kultury, Designer Roku i Wzór Roku dla Integracji.
Modernizm Ceramiki Paradyż triumfował dwukrotnie i był jedynym nagrodzonym produktem wśród płytek ceramicznych. Kolekcja otrzymała Nagrodę Specjalną „Wzór Roku dla Kultury”, która została przyznana przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. Kultowe płytki zdobyły też prestiżowy tytuł „Dobry Wzór 2020” w kategorii Sfera Publiczna. W uzasadnieniu swojego wyboru Jury podkreśliło, że „przywrócenie do produkcji po latach ikonicznych, modernistycznych gorsecików ceramicznych przyczynia się do utrwalenia tradycji polskiego designu”. Doceniono również dostosowanie płytek do wymogów i trendów współczesnych aranżacji wnętrz poprzez dodanie nowych kształtów i formatów oraz kilku wariantów kolorystycznych.
Modernizm to połączenie tradycji i innowacji, którego elementem przewodnim są ikoniczne gorseciki. Zaprojektowana przez Maję Ganszyniec kolekcja przyciąga wzrok różnorodnymi wzorami, formatami i kolorami, oferując swobodę aranżacji. Płytki z tej serii zostały docenione także na międzynarodowej arenie, zdobywając prestiżową nagrodę Bronze A' Design Award. Ponadto były polskim kandydatem do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards), a także otrzymały nagrodę must have w jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów w dziedzinie designu w Polsce.
- Kolekcja Modernizm jest wyjątkowa, co potwierdzają liczne nagrody przyznawane przez profesjonalistów nie tylko w Polsce, ale i na międzynarodowej arenie. Jej niezwykła forma, estetyka i funkcjonalność sprawiają, że cieszy się niesłabnącą popularnością wśród architektów, projektantów, inwestorów jak i klientów finalnych, doskonale wpisując się w aranżacje dzisiejszych wnętrz. To nasz hołd dla polskiej przedwojennej architektury i wzornictwa - podsumował Michał Drożdż, członek zarządu, dyrektor ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.
Kolekcję Modernizm zobaczyć można na wystawie pokonkursowej, która potrwa do 29 listopada 2020 w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie. Czynna jest od wtorku do niedzieli, ze względu jednak na ograniczenia związane z pandemią, wystawę może zwiedzać równocześnie nie więcej niż 30 osób. Wstęp wolny.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.