KM Building kończy inwestycję w Zalasewie
Realizacja osiedla Zalasewo Park dobiega końca. Powstały trzy budynki wielorodzinne z 36 lokalami mieszkalnymi każdy, a w planach jest jeszcze nasadzenie zieleni.
Inwestycja Zalasewo Park od dewelopera KM Building to osiedle trzech trzykondygnacyjnych budynków wielorodzinnych, których realizacja rozpoczęła się w IV kwartale 2016 roku. Budowa pierwszego zakończyła się w 2018 roku, drugiego w 2020 roku, a trzeciego – koniec 2021. W każdym z nich oddane do użytku zostały 24 mieszkania i 12 apartamentów. Projekt liczy łącznie 108 lokali mieszkalnych. – Realizacja naszego osiedla dobiega końca, a wszyscy nasi Klienci zamieszkali w swoich wymarzonych „M”. Do wykonania pozostało jedynie nasadzenie zieleni przed budynkami. Z powodzeniem zamykamy jeden z rozdziałów naszej firmy – powiedział Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building. W ofercie dostępny jest ostatni apartament znajdujący się na drugim piętrze budynku nr 2, którego cena wynosi 550 tys. zł brutto. Jego wnętrze, o powierzchni 86,52 mkw., składa się salonu z aneksem kuchennym, łazienki, a także antresoli. Jest również dodatkowa przestrzeń w formie balkonu. – Nasz apartament przygotowany został w wysokim standardzie deweloperskim. Jest przestronny i bardzo dobrze oświetlony. To idealna propozycja dla osób, które pragną zamieszkać w komfortowym, a przede wszystkim, gotowym do wykończenia lokalu. Warto podkreślić, że na życzenie przyszłych mieszkańców możemy wykończyć lokal „pod klucz” dodał Maciej Bartczak.
Zalasewo Park to osiedle utrzymane w konwencji otwartej z całodobowym monitoringiem i podziemnymi halami garażowymi. W częściach wspólnych znajduje się nowoczesna winda, wideodomofon i system antypożarowy. Przed budynkami natomiast dodatkowe miejsca postojowe oraz szeroki podjazd dla wózków oraz osób z niepełnosprawnościami. Całość wzbogaca niepowtarzalny mural, widoczny od ulicy Kórnickiej, jak i wewnątrz części wspólnych.
Projekt powstał w Zalasewie na terenie gminy Swarzędz. W miejscu, które zapewnia łatwy dostęp do m.in. licznych punktów handlowo-usługowych oraz placówek oświatowych czy kulturalnych. Aktywny wypoczynek w otoczeniu natury umożliwiają okoliczne tereny zielone, a za transport po gminie oraz dojazd do oddalonego o ok. 20 minut Poznania, odpowiada sprawna komunikacja miejska i podmiejska.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.