KM Building – deweloper z doświadczeniem
Duża konkurencja na rynku nieruchomości sprawia, że jednym z czynników decydujących o zakupie domu czy mieszkania jest doświadczenie dewelopera. To, ile lat działa na rynku, jakie inwestycje zrealizował, a przede wszystkim jaka jest opinia klientów, staje się argumentem decydującym o wyborze.
Deweloperowi, który zbudował duże grono zadowolonych klientów łatwiej zaufać i związać się umową na zakup swojego wymarzonego domu. W obecnej chwili, kiedy konkurencja jest duża, a ceny przy podobnej powierzchni porównywalne, wiarygodność dewelopera potwierdza słuszność dokonanego wyboru. W końcu w jego ręce powierzamy oszczędności całego życia. Przykładem takiego dewelopera jest KM Building, który na rynku pierwotnym działa już od 2010 roku. W swoim portfolio ma dwie z powodzeniem zrealizowane inwestycje – Osiedle Słoneczne w Brodowie oraz osiedle Zalasewo Park w Zalasewie. Obie zostały w pełni sprzedane i wybudowane, a wszyscy Klienci zamieszkali w zakupionych domach lub mieszkaniach. – Na przestrzeni dwunastu lat działalności oddaliśmy do rąk właścicieli ponad 400 lokali, wybudowanych w różnych lokalizacjach. Każdy z prowadzonych projektów był dla nas nieco innym wyzwaniem, umożliwiającym czerpanie cennej wiedzy, którą stale wykorzystujemy. To pokazuje, że radzimy sobie na wielkopolskim rynku bardzo dobrze, a obecne i przyszłe projekty będą słusznym oraz bezpiecznym wyborem do zamieszkania na całe życie. W niepewnych czasach, warto zaufać pewnemu deweloperowi – mówi Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building.
Inwestor rozwija swoją działalność i aktualnie prowadzi budowę osiedla domów w zabudowie szeregowej Rodzinny Zakątek, na terenie którego sprzedawane są gotowe do odbioru domy o powierzchni 74 i 92 mkw. Każdy z nich charakteryzuje się przemyślanym wnętrzem, podzielonym na strefę dzienną oraz nocną. Mniejszy metraż zapewnia dostęp do salonu z aneksem kuchennym, dwóch sypialni, dwóch łazienek, a także strychu z możliwością adaptacji na pokój użytkowy. Natomiast większy, oprócz wymienionych pomieszczeń, zapewnia dostęp do dodatkowej sypialni, garderoby oraz pomieszczenia gospodarczego. Ponadto do obu typów domu przynależą balkon, ogródek z tarasem, jak również prywatne miejsca postojowe przed posesją. Cena pierwszego wynosi 415 tys. zł brutto, a drugiego – zależnie od powierzchni działki – od 480 do 530 tys. zł brutto. Warto dodać, że na przyszłych mieszkańców czeka wiele udogodnień, do których należą znajdujące się na terenie osiedla dwa place zabaw, sklep spożywczy „Żabka” oraz droga wewnętrzna z kostki brukowej. Poza ukończoną budową nowo powstałych szeregowców, trwają prace kolejnych dwóch, po 11 domów każdy. – Szereg, który oddany zostanie do końca III kw. bieżącego roku, ma ukończone prace dekarskie. W jego wnętrzu trwa wykonywanie tynków i wylewanie posadzek. Natomiast szereg, który oddany zostanie do końca roku, ma wstawioną stolarkę okienną, montowaną instalację elektryczną oraz wykonywane prace dekarskie - podsumowuje Maciej Bartczak. Łącznie V etap liczyć będzie 62 domy szeregowe.
Rodzinny Zakątek zlokalizowany jest w Błażejewie, 20 km od Poznania. Tuż przy osiedlu rośnie las, w którym wytyczone są ścieżki pieszo-rowerowe, a nieco dalej położone jest przedszkole „Owocowy Zaułek”. W pobliżu znajduje się także Kórnik, gdzie dostępne są liczne sklepy oraz punkty usługowe, placówki oświatowe czy sprawna komunikacja miejska i podmiejska. Jest również Jezioro Kórnickie z przynależącą plażą, które nadaje tej okolicy letniego, wypoczynkowego charakteru.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.