Klimatyzacja funkcjonalna przez cały rok.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Klimatyzacja kojarzona jest głównie z funkcją chłodzenia, która pomaga przetrwać w czasie letnich upałów. Warto jednak pamiętać, że można korzystać z niej przez cały rok. W tym tekście wyjaśniamy, jakie korzyści przyniesie włączanie klimatyzatora także w sezonie grzewczym.
Funkcja grzania
Klimatyzacja może służyć nie tylko do chłodzenia, ale również do grzania powietrza, a co za tym idzie podnoszenia temperatury w pomieszczeniu. Dzięki tej funkcji użytkownik może dogrzać lub ogrzać wybrane pomieszczenie. Dodatkowym atutem w przypadku urządzeń marki ANDE, a dokładniej modelu Jupiter Plus jest fabrycznie zamontowana grzałka tacy ociekowej w jednostce zewnętrznej. Pozwala ona na zabezpieczenie przed oblodzeniem wymiennika ciepła, co wpływa na wydajną pracę urządzenia w trybie ogrzewania nawet przy silnych mrozach do -20°C.
Filtry kontra smog
Podstawą dobrego klimatyzatora są filtry. To dzięki nim powietrze trafiające do naszego pomieszczenia jest oczyszczone. Zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy jakość powietrza pozostawia wiele do życzenia, a smog jest poważnym zagrożeniem dla naszego zdrowia, jest to bardzo istotna kwestia. Sposobem na poprawę jakości powietrza może być używanie klimatyzatora, który dzięki systemowi filtrów oczyści powietrze wpadające do mieszkania. W ofercie marki ANDE można znaleźć bogaty wybór filtrów dostosowanych do potrzeb użytkownika. Przykładowo do modelu Jupiter Plus jest dodawany filtr antybakteryjny oraz filtr PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Ponadto producent oferuje możliwość dołożenia dodatkowych filtrów: z aktywnym węglem, 3 in 1, z witaminą C oraz z jonami srebra.
Jonizator powietrza
Każdy model klimatyzatora ANDE jest fabrycznie wyposażony w jonizator powietrza. Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Jonizator usuwa nieprzyjemny zapach i szkodliwe substancje, produkując ujemne jony, wchodząc w reakcję chemiczną z zanieczyszczonymi cząsteczkami. Dzięki temu powietrze w pomieszczeniu będzie jeszcze lepszej jakości.
Funkcjonalność
Urządzenia marki ANDE posiadają jeszcze szereg innych funkcji zapewniających pełen komfort w trakcie użytkowania. Model Jupiter Plus wyposażony jest w nowoczesny nawiew 4D, który rozprowadza powietrze w czterech kierunkach. Ponadto daleki zasięg, bo aż do 15 metrów, rozprowadzania powietrza, zapewnia równomierne grzanie i chłodzenie wybranego pomieszczenia.
Kolejną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę przy wyborze klimatyzatora, jest jego klasa energetyczna. W wielu artykułach można znaleźć stwierdzenie, że klimatyzacja pochłania dużą ilość energii, a co za tym idzie, generuje duże koszta. W przypadku urządzeń marki ANDE można liczyć na wysoką klasę energetyczną, 5-letnią gwarancję oraz cichą pracę urządzenia.
Ważnym udogodnieniem, które wpływa na komfort użytkowania klimatyzatora, jest możliwość zdalnego sterowania przy użyciu na przykład smartfona. Urządzenia ANDE posiadają wbudowany moduł WiFi 2.0, dzięki któremu użytkownik włączy, wyłączy, skontroluje parametry klimatyzatora z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Właściciel marki ANDE w Polsce:
ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 26,
32-085 Modlnica
tel. (12) 398 07 00
bok@myande.pl
www.myande.pl
***
Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.