Klimatyzacja funkcjonalna przez cały rok.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Klimatyzacja kojarzona jest głównie z funkcją chłodzenia, która pomaga przetrwać w czasie letnich upałów. Warto jednak pamiętać, że można korzystać z niej przez cały rok. W tym tekście wyjaśniamy, jakie korzyści przyniesie włączanie klimatyzatora także w sezonie grzewczym.
Funkcja grzania
Klimatyzacja może służyć nie tylko do chłodzenia, ale również do grzania powietrza, a co za tym idzie podnoszenia temperatury w pomieszczeniu. Dzięki tej funkcji użytkownik może dogrzać lub ogrzać wybrane pomieszczenie. Dodatkowym atutem w przypadku urządzeń marki ANDE, a dokładniej modelu Jupiter Plus jest fabrycznie zamontowana grzałka tacy ociekowej w jednostce zewnętrznej. Pozwala ona na zabezpieczenie przed oblodzeniem wymiennika ciepła, co wpływa na wydajną pracę urządzenia w trybie ogrzewania nawet przy silnych mrozach do -20°C.
Filtry kontra smog
Podstawą dobrego klimatyzatora są filtry. To dzięki nim powietrze trafiające do naszego pomieszczenia jest oczyszczone. Zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy jakość powietrza pozostawia wiele do życzenia, a smog jest poważnym zagrożeniem dla naszego zdrowia, jest to bardzo istotna kwestia. Sposobem na poprawę jakości powietrza może być używanie klimatyzatora, który dzięki systemowi filtrów oczyści powietrze wpadające do mieszkania. W ofercie marki ANDE można znaleźć bogaty wybór filtrów dostosowanych do potrzeb użytkownika. Przykładowo do modelu Jupiter Plus jest dodawany filtr antybakteryjny oraz filtr PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Ponadto producent oferuje możliwość dołożenia dodatkowych filtrów: z aktywnym węglem, 3 in 1, z witaminą C oraz z jonami srebra.
Jonizator powietrza
Każdy model klimatyzatora ANDE jest fabrycznie wyposażony w jonizator powietrza. Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Jonizator usuwa nieprzyjemny zapach i szkodliwe substancje, produkując ujemne jony, wchodząc w reakcję chemiczną z zanieczyszczonymi cząsteczkami. Dzięki temu powietrze w pomieszczeniu będzie jeszcze lepszej jakości.
Funkcjonalność
Urządzenia marki ANDE posiadają jeszcze szereg innych funkcji zapewniających pełen komfort w trakcie użytkowania. Model Jupiter Plus wyposażony jest w nowoczesny nawiew 4D, który rozprowadza powietrze w czterech kierunkach. Ponadto daleki zasięg, bo aż do 15 metrów, rozprowadzania powietrza, zapewnia równomierne grzanie i chłodzenie wybranego pomieszczenia.
Kolejną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę przy wyborze klimatyzatora, jest jego klasa energetyczna. W wielu artykułach można znaleźć stwierdzenie, że klimatyzacja pochłania dużą ilość energii, a co za tym idzie, generuje duże koszta. W przypadku urządzeń marki ANDE można liczyć na wysoką klasę energetyczną, 5-letnią gwarancję oraz cichą pracę urządzenia.
Ważnym udogodnieniem, które wpływa na komfort użytkowania klimatyzatora, jest możliwość zdalnego sterowania przy użyciu na przykład smartfona. Urządzenia ANDE posiadają wbudowany moduł WiFi 2.0, dzięki któremu użytkownik włączy, wyłączy, skontroluje parametry klimatyzatora z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Właściciel marki ANDE w Polsce:
ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 26,
32-085 Modlnica
tel. (12) 398 07 00
bok@myande.pl
www.myande.pl
***
Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.