Klimatyzacja funkcjonalna przez cały rok.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Klimatyzacja kojarzona jest głównie z funkcją chłodzenia, która pomaga przetrwać w czasie letnich upałów. Warto jednak pamiętać, że można korzystać z niej przez cały rok. W tym tekście wyjaśniamy, jakie korzyści przyniesie włączanie klimatyzatora także w sezonie grzewczym.
Funkcja grzania
Klimatyzacja może służyć nie tylko do chłodzenia, ale również do grzania powietrza, a co za tym idzie podnoszenia temperatury w pomieszczeniu. Dzięki tej funkcji użytkownik może dogrzać lub ogrzać wybrane pomieszczenie. Dodatkowym atutem w przypadku urządzeń marki ANDE, a dokładniej modelu Jupiter Plus jest fabrycznie zamontowana grzałka tacy ociekowej w jednostce zewnętrznej. Pozwala ona na zabezpieczenie przed oblodzeniem wymiennika ciepła, co wpływa na wydajną pracę urządzenia w trybie ogrzewania nawet przy silnych mrozach do -20°C.
Filtry kontra smog
Podstawą dobrego klimatyzatora są filtry. To dzięki nim powietrze trafiające do naszego pomieszczenia jest oczyszczone. Zwłaszcza w okresie zimowym, kiedy jakość powietrza pozostawia wiele do życzenia, a smog jest poważnym zagrożeniem dla naszego zdrowia, jest to bardzo istotna kwestia. Sposobem na poprawę jakości powietrza może być używanie klimatyzatora, który dzięki systemowi filtrów oczyści powietrze wpadające do mieszkania. W ofercie marki ANDE można znaleźć bogaty wybór filtrów dostosowanych do potrzeb użytkownika. Przykładowo do modelu Jupiter Plus jest dodawany filtr antybakteryjny oraz filtr PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Ponadto producent oferuje możliwość dołożenia dodatkowych filtrów: z aktywnym węglem, 3 in 1, z witaminą C oraz z jonami srebra.
Jonizator powietrza
Każdy model klimatyzatora ANDE jest fabrycznie wyposażony w jonizator powietrza. Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać? Jonizator usuwa nieprzyjemny zapach i szkodliwe substancje, produkując ujemne jony, wchodząc w reakcję chemiczną z zanieczyszczonymi cząsteczkami. Dzięki temu powietrze w pomieszczeniu będzie jeszcze lepszej jakości.
Funkcjonalność
Urządzenia marki ANDE posiadają jeszcze szereg innych funkcji zapewniających pełen komfort w trakcie użytkowania. Model Jupiter Plus wyposażony jest w nowoczesny nawiew 4D, który rozprowadza powietrze w czterech kierunkach. Ponadto daleki zasięg, bo aż do 15 metrów, rozprowadzania powietrza, zapewnia równomierne grzanie i chłodzenie wybranego pomieszczenia.
Kolejną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę przy wyborze klimatyzatora, jest jego klasa energetyczna. W wielu artykułach można znaleźć stwierdzenie, że klimatyzacja pochłania dużą ilość energii, a co za tym idzie, generuje duże koszta. W przypadku urządzeń marki ANDE można liczyć na wysoką klasę energetyczną, 5-letnią gwarancję oraz cichą pracę urządzenia.
Ważnym udogodnieniem, które wpływa na komfort użytkowania klimatyzatora, jest możliwość zdalnego sterowania przy użyciu na przykład smartfona. Urządzenia ANDE posiadają wbudowany moduł WiFi 2.0, dzięki któremu użytkownik włączy, wyłączy, skontroluje parametry klimatyzatora z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Właściciel marki ANDE w Polsce:
ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 26,
32-085 Modlnica
tel. (12) 398 07 00
bok@myande.pl
www.myande.pl
***
Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.