Już tylko sekundy dzielą nas od architektonicznej gratki Rusza archiDAY 2020
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
12 października rozpocznie się archiDAY 2020 online - jedno z najważniejszych rynkowych wydarzeń dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. W tym roku w dyskusjach i prezentacjach poruszane zostaną, takie tematy jak wpływ nowej rzeczywistości na potrzeby i oczekiwania inwestorów, najnowsze rynkowe trendy i przemyślane rozwiązania do zastosowania w procesie inwestycyjnym. Partnerem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.
Tegoroczna formuła będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii archiDAY odbędzie się online. Przez 5 dni: od 12 do 16 października będzie można śledzić dyskusje, spotkania, prelekcje, wywiady i pokazy poświęcone aktualnym kierunkom i rynkowym trendom. Na scenie wystąpią najlepsi biznesowi stratedzy, eksperci rynkowi oraz projektanci, m.in. Jurand Brzeziński, Prezes Zarządu Ceramika Paradyż, Maja Ganszyniec czy duet Paprocki&Brzozowski. Specjalnie dla uczestników wydarzenia Ceramika Paradyż przygotowała 3 praktyczne webinary poświęcone tworzeniu indywidualnych konceptów w przestrzeniach publicznych, pomysłom na nietypowe rozwiązania zaskakujące klienta oraz temu jak pogodzić wizję architekta z możliwościami wykonawców.
W programie archiDAY warto zwrócić uwagę na:
12 października
10:00 - 11:00
Strategia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości
Prowadzący: Justyn Czekański (Better & Company Consulting)
Jurand Brzeziński (Prezes Zarządu - Ceramika Paradyż)
Przemysław Wojdat (Dyrektor Zarządzający - Hansgrohe Polska)
Katarzyna Świderska (Dyrektor Marketingu – Wiśniowski)
13 października
10:00 - 11:00
Przedwojenny sznyt w nowoczesnym wydaniu
Prowadzący: Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)
Maja Ganszyniec (Studio Ganszyniec)
11:00 - 12:00
Łazienka w czasie przemian
Prowadzący: Arkadiusz Kaczanowski (Design/Biznes)
Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)
Rafał Hampel (Hansgrohe Polska)
Ada Skwira i Małgorzata Liebhart (właścicielki WZ studio)
14 października
10:00 - 11:00
Eklektyzm w modzie i architekturze
Prowadzący: Katarzyna Księżopolska (Magazif)
Marcin Paprocki (Paprocki & Brzozowski)
Mariusz Brzozowski (Paprocki & Brzozowski)
15 października
10:00 – 11:00
W pogoni za oczekiwaniami inwestora
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Agnieszka Biernat (Ceramika Paradyż)
Marta Słaby (Ceramika Paradyż)
Łukasz Dytrych (Ceramika Paradyż)
12:00 – 13:00
Typowe pomieszczenia i nietypowe rozwiązania, czyli jak zaskoczyć klienta?
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Aldona Chudzicka (Ceramika Paradyż)
Anna Koszowska-Król (Ceramika Paradyż)
16 października
10:00 – 11:00
Płytki w projekcie i na budowie – czyli jak połączyć wizję z realizacją?
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Tomasz Rusek (Selena)
10:00 - 11:00
Współpraca z Architektami w dobie Covid - co się zmieniło, czego oczekują Architekci i jak będzie wyglądała przyszłość obsługi Architekta
Prowadzący: Kinga Konopko (Head of Architect Suppor w PROFIM)
Grzegorz Kopeć (dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż)
Rafał Hampel (Hansgrohe)
Dawid Mąkinia (Pro Grupa)
Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 oraz bezpłatna rejestracja na wydarzenie są dostępne na stronie www.archiday.pl/ceramikaparadyz .

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.