Już tylko sekundy dzielą nas od architektonicznej gratki Rusza archiDAY 2020
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
12 października rozpocznie się archiDAY 2020 online - jedno z najważniejszych rynkowych wydarzeń dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. W tym roku w dyskusjach i prezentacjach poruszane zostaną, takie tematy jak wpływ nowej rzeczywistości na potrzeby i oczekiwania inwestorów, najnowsze rynkowe trendy i przemyślane rozwiązania do zastosowania w procesie inwestycyjnym. Partnerem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.
Tegoroczna formuła będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii archiDAY odbędzie się online. Przez 5 dni: od 12 do 16 października będzie można śledzić dyskusje, spotkania, prelekcje, wywiady i pokazy poświęcone aktualnym kierunkom i rynkowym trendom. Na scenie wystąpią najlepsi biznesowi stratedzy, eksperci rynkowi oraz projektanci, m.in. Jurand Brzeziński, Prezes Zarządu Ceramika Paradyż, Maja Ganszyniec czy duet Paprocki&Brzozowski. Specjalnie dla uczestników wydarzenia Ceramika Paradyż przygotowała 3 praktyczne webinary poświęcone tworzeniu indywidualnych konceptów w przestrzeniach publicznych, pomysłom na nietypowe rozwiązania zaskakujące klienta oraz temu jak pogodzić wizję architekta z możliwościami wykonawców.
W programie archiDAY warto zwrócić uwagę na:
12 października
10:00 - 11:00
Strategia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości
Prowadzący: Justyn Czekański (Better & Company Consulting)
Jurand Brzeziński (Prezes Zarządu - Ceramika Paradyż)
Przemysław Wojdat (Dyrektor Zarządzający - Hansgrohe Polska)
Katarzyna Świderska (Dyrektor Marketingu – Wiśniowski)
13 października
10:00 - 11:00
Przedwojenny sznyt w nowoczesnym wydaniu
Prowadzący: Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)
Maja Ganszyniec (Studio Ganszyniec)
11:00 - 12:00
Łazienka w czasie przemian
Prowadzący: Arkadiusz Kaczanowski (Design/Biznes)
Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)
Rafał Hampel (Hansgrohe Polska)
Ada Skwira i Małgorzata Liebhart (właścicielki WZ studio)
14 października
10:00 - 11:00
Eklektyzm w modzie i architekturze
Prowadzący: Katarzyna Księżopolska (Magazif)
Marcin Paprocki (Paprocki & Brzozowski)
Mariusz Brzozowski (Paprocki & Brzozowski)
15 października
10:00 – 11:00
W pogoni za oczekiwaniami inwestora
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Agnieszka Biernat (Ceramika Paradyż)
Marta Słaby (Ceramika Paradyż)
Łukasz Dytrych (Ceramika Paradyż)
12:00 – 13:00
Typowe pomieszczenia i nietypowe rozwiązania, czyli jak zaskoczyć klienta?
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Aldona Chudzicka (Ceramika Paradyż)
Anna Koszowska-Król (Ceramika Paradyż)
16 października
10:00 – 11:00
Płytki w projekcie i na budowie – czyli jak połączyć wizję z realizacją?
Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)
Tomasz Rusek (Selena)
10:00 - 11:00
Współpraca z Architektami w dobie Covid - co się zmieniło, czego oczekują Architekci i jak będzie wyglądała przyszłość obsługi Architekta
Prowadzący: Kinga Konopko (Head of Architect Suppor w PROFIM)
Grzegorz Kopeć (dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż)
Rafał Hampel (Hansgrohe)
Dawid Mąkinia (Pro Grupa)
Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 oraz bezpłatna rejestracja na wydarzenie są dostępne na stronie www.archiday.pl/ceramikaparadyz .
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.