Jaka tapeta do łazienki?
Czy tapeta nadaje się do łazienki?
Tak, pod warunkiem, że jest to tapeta winylowa, która jest wodoodporna i nadaje się do zastosowania w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. Winyl jest materiałem w 100 % odpornym na wodę, więc nie ma obaw, że tapeta zawilgotnieje lub przemoknie. - Pomimo tej właściwości nie zalecamy stosowania tapet winylowych w bezpośrednim sąsiedztwie wody, czy też w sytuacji obciążenia wodą (np. w kabinach prysznicowych). W każdym innym miejscu w łazience, również w sąsiedztwie umywalki czy wanny, gdzie kontakt z wodą jest sporadyczny, tapety sprawdzą się doskonale – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.
Dlaczego tapety winylowe są dobrym wyborem do łazienki?
Wierzchnią warstwę tapet winylowych Muraspec stanowi sprasowany winyl, który jest odporny na na ścieranie i zarysowania. Spód tapety zwykle wykonany jest z bawełny lub siatki poliestrowej, czyli również materiałów wytrzymałych. Ważnym atutem obiektowych tapet Muraspec jest też łatwość czyszczenia i pielęgnacji - można je myć, a nawet,w razie potrzeby, szorować. Ważne, aby wszelkie zabrudzenia usuwać na bieżąco.
Czy estetyka tapet pasuje do łazienki?
Tapety Muraspec dają ogromną swobodę jeśli chodzi o aranżację wnętrz. W ofercie są wzory nowoczesne, geometryczne, abstrakcyjne, kwiatowe, botaniczne. Metoda cyfrowego nadruku (kolekcja Wallmotion) pozwala Muraspec przygotowywać tapety, które do złudzenia przypominają kunsztowną ceramiczną mozaikę, beton, drewno, rdzawą blachę i in. Oprócz wzorów dostępnych w ofercie, do dyspozycji projektantów wnętrz i klientów są tapety wykonywane według indywidualnych projektów. Dzięki nim każda łazienka – ta w hotelu lub w domu - może być jedyna w swoim rodzaju, unikatowa. Zobaczcie kilka pięknych łazienek z tapetami Muraspec.
Więcej informacji: www.muraspec.pl

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.