Jaka tapeta do łazienki?
Czy tapeta nadaje się do łazienki?
Tak, pod warunkiem, że jest to tapeta winylowa, która jest wodoodporna i nadaje się do zastosowania w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. Winyl jest materiałem w 100 % odpornym na wodę, więc nie ma obaw, że tapeta zawilgotnieje lub przemoknie. - Pomimo tej właściwości nie zalecamy stosowania tapet winylowych w bezpośrednim sąsiedztwie wody, czy też w sytuacji obciążenia wodą (np. w kabinach prysznicowych). W każdym innym miejscu w łazience, również w sąsiedztwie umywalki czy wanny, gdzie kontakt z wodą jest sporadyczny, tapety sprawdzą się doskonale – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.
Dlaczego tapety winylowe są dobrym wyborem do łazienki?
Wierzchnią warstwę tapet winylowych Muraspec stanowi sprasowany winyl, który jest odporny na na ścieranie i zarysowania. Spód tapety zwykle wykonany jest z bawełny lub siatki poliestrowej, czyli również materiałów wytrzymałych. Ważnym atutem obiektowych tapet Muraspec jest też łatwość czyszczenia i pielęgnacji - można je myć, a nawet,w razie potrzeby, szorować. Ważne, aby wszelkie zabrudzenia usuwać na bieżąco.
Czy estetyka tapet pasuje do łazienki?
Tapety Muraspec dają ogromną swobodę jeśli chodzi o aranżację wnętrz. W ofercie są wzory nowoczesne, geometryczne, abstrakcyjne, kwiatowe, botaniczne. Metoda cyfrowego nadruku (kolekcja Wallmotion) pozwala Muraspec przygotowywać tapety, które do złudzenia przypominają kunsztowną ceramiczną mozaikę, beton, drewno, rdzawą blachę i in. Oprócz wzorów dostępnych w ofercie, do dyspozycji projektantów wnętrz i klientów są tapety wykonywane według indywidualnych projektów. Dzięki nim każda łazienka – ta w hotelu lub w domu - może być jedyna w swoim rodzaju, unikatowa. Zobaczcie kilka pięknych łazienek z tapetami Muraspec.
Więcej informacji: www.muraspec.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.