Inwestycja Nowa Murowana 2 z nowymi postępami budowy.
Nowa Murowana 2 w trakcie budowy: W budynku A wykonywane są prace elewacyjne po położeniu pokrycia dachowego oraz wstawieniu stolarki okiennej, natomiast w budynku B w następstwie położenia fundamentów, prace budowlane obejmują pierwszą kondygnację.
Inwestycja Nowa Murowana 2, stanowiąca jednocześnie już VII etap inwestycji deweloperskiej Nowa Murowana, jest budowana szybciej niż założono w harmonogramie. W budynku A ukończono stan surowy zamknięty: położono pokrycie dachowe oraz wstawiono stolarkę okienną. Aktualnie wykonywane są prace elewacyjne. Natomiast w budynku B po postawieniu fundamentów i ścian parteru, prace budowlane obejmują jego pierwszą kondygnację. Zakończenie budowy budynku A – lipiec 2021, a zakończenie budowy budynku B – październik 2021.
Oba etapy Nowej Murowanej 2 mają składać się finalnie z 62 lokali mieszkalnych, 26 mieszkań w budynku A oraz 36 mieszkań w budynku B. Będą one zlokalizowane na trzech kondygnacjach o metrażu rozpoczynającym się od 26 m kw. a kończącym na 72 m kw. z prywatnymi ogródkami na parterze, zaś na piętrze z przestronnymi balkonami. - Wiemy jak ważne jest wyjście naprzeciw oczekiwań przyszłych mieszkańców, dlatego tworzymy projekty o zróżnicowanych możliwościach. Duża rozpiętość powierzchni oraz wybór pomiędzy ogrodem a balkonem, pozwoli na zamieszkanie w miejscu, które będzie dostosowane do potrzeb każdego klienta. – podkreśla Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana 2.
Lokalizacja, która przyciąga
Murowana Goślina to miejscowość satelicka, która zapewnia swoim mieszkańcom pełne zaplecze handlowo-usługowe, zakłady pracy, a także placówki medyczne i edukacyjne. W mieście znajduje się, leżąca niecałe 300 m od inwestycji, stacja kolejowa, dzięki której można w ponad 20 minut dojechać do Poznania. Ponadto w granicach gminy Murowana Goślina znajduje się rozległy Park Krajobrazowy ,,Puszcza Zielonka’’, oferujący wiele możliwości aktywnej rekreacji. - Różnorodność lokalizacji przyciąga coraz więcej osób. Połączenie dogodnego dojazdu do stolicy Wielkopolski z dostępnością wielu miejscowych udogodnień, skutkuje popularnością naszych projektów deweloperskich. Liczba zarezerwowanych i w konsekwencji sprzedanych lokali ciągle rośnie. Klienci decydują się na zakup mieszkania z wyprzedzeniem, co nas jako dewelopera bardzo cieszy. - podsumowuje Patrycja Pilarczyk.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.