Komunikaty PR

Innowacje firmy Paged na targach BAU 2023 w Monachium

2023-04-17  |  12:15
Biuro prasowe

Paged to największy polski producent sklejki i piąty dostawca tego materiału w Europie, który swoje szerokie portfolio zaawansowanych technologicznie produktów zaprezentuje w tym tygodniu na targach BAU.
BAU, organizowane w tym roku w dniach 17-22 kwietnia w Monachium, to jedno z największych na świecie wydarzeń dla branży budowlanej, na którym pojawi się ponad 2 tys. wystawców z 45 krajów.

Sklejki Paged od lat znajdują szerokie zastosowanie w budownictwie. Dzięki inwestycji firmy w zaawansowane technologie, z powodzeniem wykorzystywane są w konstrukcjach ścian i podłóg, jako zabezpieczenie poszycia dachów i w systemach szalunkowych. Nastomiast sklejki trudnopalne czy wyprodukowane z użyciem klejów roślinnych, poprawiają jakość powietrza zupełnie jak lite drewno.

Obecność na Targach BAU, daje nam możliwość pokazania mnóstwa przewag naszych sklejek. W przypadku zastosowania sklejki Paged w konstrukcjach ścian i podłóg, świadczymy usługi obróbki T&G, co pozwala na łatwy montaż – mówi Bartosz Budnicki, członek zarządu spółek grupy Paged Wood, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Z kolei nasza sklejka Paged DryGuard, która nie absorbuje wody i jest szeroko stosowana na rynkach skandynawskich czy w Wielkiej Brytanii, skutecznie zabezpiecza poszycia dachowe przed pleśnią i grzybami, dzięki czemu nie musi być demontowana przed zamknięciem dachu. To oszczędność w kosztach całego projektu – wyjaśnia.

Paged to również duży dostawca sklejki dla producentów systemów szalunkowych. W swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów od sklejki Paged Form, przez Paged Twin Form i Paged Master Form aż do Paged Ultra Form do zastosowań specjalnych, używanej przez światowych producentów systemów szalunkowych – partnerów Paged. Systemu złożonego ze sklejek Paged Ultra Form, można używać wielokrotnie – nawet do 100 razy, co także wpływa pozytywnie na koszty i płynność w prowadzeniu projektów budowlanych.

Bezpieczeństwo i ekologia to jedne z kierunków prac Paged Lab Tech, działającego w Grupie Paged Wood Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dzięki ich badaniom, Paged wprowadził na rynek sklejkę Paged GreenPly, w której produkcji wykorzystuje się kleje na bazie roślinnej, co pozwala na dalsze obniżenie ujemnego już śladu węglowego sklejki oraz zmniejszenie emisji lotnych związków organicznych – podkreśla Jarosław Michniuk, prezes zarządu spółek grupy Paged Wood. Jednym z segmentów rynku, które wykorzystują naszą sklejkę, są producenci wyrobów dla dzieci w tym mebli. Z kolei, nasze sklejki trudnopalne, spełniają ambitne wymogi normy Bs1,d0 zwiększając bezpieczeństwo konstrukcji i przede wszystkim ludzi z niej korzystających w przypadku pożaru – dodaje.

Na filmie poniżej pokazujemy porównanie palności sklejek w czasie w tym konstrukcji zbudowanej ze sklejki Paged Softwood ThickPly FR (fire retardant): https://www.youtube.com/watch?v=9vj3tmc4kAY

Zapraszamy na stoisko Paged nr 519, do Hali B5 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Monachium od 17 do 22 kwietnia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.