II etap projektu Nadolnik realizowany zgodnie z planem
W Poznaniu, niedaleko Ronda Śródka powstaje już II etap inwestycji Nadolnik Compact Apartments. Jednocześnie trwa sprzedaż budowanych smart apartamentów, dostępnych w różnych metrażach, od 19 do 41 m kw. Dzięki propozycji dewelopera, jedną z nieruchomości można nabyć w cenie od 111 150 zł netto.
Do tej pory inwestor zrealizował przy ulicy Nadolnik w Poznaniu pierwszy budynek, w którym znalazło się 213 lokali. Do wyboru były typy smart apartamentów: standardowy, o powierzchni 20 m kw. oraz z antresolą, co daje większy metraż - 31-41 m kw. Inwestycja została zrealizowana z infrastrukturą, do której zaliczają się: wewnętrzne alejki, miejsca parkingowe obok pierwszego budynku, czy oświetlenie. Niemal wszystkie lokale znalazły swoich nabywców, a ostatnie są dostępne w sprzedaży. Tymczasem tuż obok gotowych smart apartamentów następuje kontynuacja projektu. W II etapie Nadolnik Compact Apartments zostaną przygotowane 224 apartamenty o powierzchni od 19 do 41 m kw.
- Zrealizowany został poziom, w którym znajdzie się podziemna hala garażowa, teraz budowlańcy pracują nad kolejnymi kondygnacjami. Wszystkie prace postępują zgodnie z harmonogramem, co oznacza, że w 2022 roku przekażemy klucze nabywcom – informuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Grupy Partner.
Jak ta idea sprawdza się w praktyce?
Warto podkreślić, że smart apartamenty przy Nadolniku to nowa propozycja na wielkopolskim rynku nieruchomości. W każdym lokalu znajduje się łazienka, aneks kuchenny, a także przestrzeń do wypoczynku i pracy zdalnej, chociażby przy laptopie. Do dyspozycji przyszłych lokatorów są także lokale z antresolą, tak zaprojektowane, że znajdzie się w nich miejsce dla łącznie czterech osób.
Lokale są dedykowane klientom indywidualnym, jak „inwestycyjnym”. Pierwsza grupa to między innymi osoby młode, które poszukują własnej nieruchomości w określonym budżecie w Poznaniu. Smart apartament ma układ pomieszczeń, jak kawalerka, więc w pełni odpowiada na potrzeby zainteresowanych. Drugą, równie ważną grupą, są klienci inwestycyjni.
Idea smart apartamentów na Nadolniku pozwala regularnie zarabiać na najmie, co samo w sobie może zachęcić do zakupu i ochrony kapitału, który – ze względu na aktualne okoliczności – traci na koncie bankowym lub lokacie. - Smart apartament cechuje się kompaktowym projektem przy optymalnej cenie. Lokal w Nadolniku można też bezproblemowo wynająć, co może być istotne dla osób, które w przyszłości zdecydują się zakupić własne, większe mieszkanie bądź dom – wyjaśnia przedstawiciel dewelopera. Smart apartament kosztuje od 111 150 zł netto i istnieje możliwość odliczenia podatku 23 % przy zakupie. Według kalkulacji klientów, jak i dewelopera, lokal można wykończyć i w pełni wyposażyć mieszcząc się w budżecie 23 tys. zł netto. Każdy miesiąc oznacza zysk netto 1100 zł za wynajem smart apartamentu, co w skali roku daje 13 200 zł. Według kalkulacji, stopa zwrotu wynosi 8-9 % w skali roku.
W ramach inwestycji Nadolnik Compact Apartments powstanie pełne zaplecze rekreacyjne, sklepy, usługi. Do dyspozycji będzie salka konferencyjna, pub, kawiarnia. II etap projektu Nadolnik zostanie zakończony w 2022 roku.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.