Komunikaty PR

II etap inwestycji Rodzinne Podolany już w sprzedaży

2020-08-31  |  12:00
Biuro prasowe

Na początku miesiąca ruszyła sprzedaż II etapu osiedla Rodzinne Podolany. Mieszkania i domy wprowadzone 3 sierpnia do oferty cieszą się dużym zainteresowaniem, a na budowie trwają już prace nad fundamentami.

Lato na placu budowy osiedla Rodzinne Podolany przebiega pracowicie. – Zmiany można zaobserwować w zasadzie z dnia na dzień. W sierpniu powstaną fundamenty pod budynki z szeregów C i F oraz wykonane zostaną ściany fundamentowe. To oznacza, że pniemy się w górę! – mówi Małgorzata Walczak-Łondka z firmy Sky Investments.

Reakcje klientów na rozpoczęcie sprzedaży kolejnego etapu pozytywnie nas zaskoczyły. Lista wolnych lokali jest coraz krótsza. To dla nas potwierdzenie, że nasza oferta jest atrakcyjna i odpowiada na potrzeby przyszłych mieszkańców – dodaje Małgorzata Walczak-Łondka. Czym wyróżniają się mieszkania i domy na osiedlu Rodzinne Podolany? Z pewnością dogodną lokalizacją. Osiedle jest dobrze skomunikowane z centrum Poznania, a jednocześnie położone w cichej, zielonej okolicy, niedaleko Jeziora Rusałka i Strzeszyńskiego. Dwie minuty spaceru od osiedla znajduje się przystanek autobusowy, podobnie jak stacja Poznańskiego Roweru Miejskiego. Niedaleko znajduje się droga krajowa nr 92.

Rodzinne Podolany to miejsce, w którym każdy będzie czuł się po prostu dobrze. – Lokale wprowadzone do oferty zaprojektowane zostały tak, by mieszkało się w nich zarówno pięknie, jak i wygodnie. Zarówno w przypadku mieszkań, jak i domów, zaproponowaliśmy wygodny układ pomieszczeń z podziałem na strefę dzienną i nocną. Na parterze znajduje się pokój dzienny z otwartą kuchnią oraz toaleta, na piętrze – trzy pokoje oraz łazienka. Dodatkowo właściciele mieszkań będą mieć do dyspozycji poddasze nieużytkowe o powierzchni ok. 11 m2 i taras na dachu, a właściciele domów – prywatny ogród – podsumowuje Małgorzata Walczak-Łondka. Powstające szeregi obejmują mieszkania dwupoziomowe o powierzchni ok. 76-79 m2 oraz domy z ogrodami o powierzchni ok. 99 m2. Finalizację etapu II – szeregów C oraz F – zaplanowano na koniec października 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.