Komunikaty PR

II etap inwestycji Rodzinne Podolany już w sprzedaży

2020-08-31  |  12:00
Biuro prasowe

Na początku miesiąca ruszyła sprzedaż II etapu osiedla Rodzinne Podolany. Mieszkania i domy wprowadzone 3 sierpnia do oferty cieszą się dużym zainteresowaniem, a na budowie trwają już prace nad fundamentami.

Lato na placu budowy osiedla Rodzinne Podolany przebiega pracowicie. – Zmiany można zaobserwować w zasadzie z dnia na dzień. W sierpniu powstaną fundamenty pod budynki z szeregów C i F oraz wykonane zostaną ściany fundamentowe. To oznacza, że pniemy się w górę! – mówi Małgorzata Walczak-Łondka z firmy Sky Investments.

Reakcje klientów na rozpoczęcie sprzedaży kolejnego etapu pozytywnie nas zaskoczyły. Lista wolnych lokali jest coraz krótsza. To dla nas potwierdzenie, że nasza oferta jest atrakcyjna i odpowiada na potrzeby przyszłych mieszkańców – dodaje Małgorzata Walczak-Łondka. Czym wyróżniają się mieszkania i domy na osiedlu Rodzinne Podolany? Z pewnością dogodną lokalizacją. Osiedle jest dobrze skomunikowane z centrum Poznania, a jednocześnie położone w cichej, zielonej okolicy, niedaleko Jeziora Rusałka i Strzeszyńskiego. Dwie minuty spaceru od osiedla znajduje się przystanek autobusowy, podobnie jak stacja Poznańskiego Roweru Miejskiego. Niedaleko znajduje się droga krajowa nr 92.

Rodzinne Podolany to miejsce, w którym każdy będzie czuł się po prostu dobrze. – Lokale wprowadzone do oferty zaprojektowane zostały tak, by mieszkało się w nich zarówno pięknie, jak i wygodnie. Zarówno w przypadku mieszkań, jak i domów, zaproponowaliśmy wygodny układ pomieszczeń z podziałem na strefę dzienną i nocną. Na parterze znajduje się pokój dzienny z otwartą kuchnią oraz toaleta, na piętrze – trzy pokoje oraz łazienka. Dodatkowo właściciele mieszkań będą mieć do dyspozycji poddasze nieużytkowe o powierzchni ok. 11 m2 i taras na dachu, a właściciele domów – prywatny ogród – podsumowuje Małgorzata Walczak-Łondka. Powstające szeregi obejmują mieszkania dwupoziomowe o powierzchni ok. 76-79 m2 oraz domy z ogrodami o powierzchni ok. 99 m2. Finalizację etapu II – szeregów C oraz F – zaplanowano na koniec października 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.