Idzie nowe - osiedle Młode Gwiazdowo od Greenbud Development
Deweloper Greenbud Development w 2020 roku nie zwalnia tempa. Firma oprócz realizacji w gminie Swarzędz - osiedle Zielone Rabowice II, który już niebawem powiększy się o V etap oraz Nowy Jasin - otwiera się na zupełnie nowy rynek. Projekt Młode Gwiazdowo usytuowany w lokalizacji Gwiazdowo-Kostrzyn jest już w sprzedaży.
- W ramach I etapu osiedla Młode Gwiazdowo chcemy oddać do dyspozycji przyszłych mieszkańców 10 lokali w zabudowie szeregowej. Do tej pory stawialiśmy m.in. na lokale bliźniacze, więc tego rodzaju zabudowa jest nowa w naszej ofercie. Każdy z domów będzie miał powierzchnię 99 m kw., ogród, a także przynależne miejsca parkingowe, które są już uwzględnione w cenie lokalu mieszkalnego – podkreśla Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu Greenbud Development. - To propozycja dedykowana wszystkim, którzy poszukują miejsca do życia z dala od gwaru miasta i wolą spokojniejsze tempo codzienności. Z pewnością umożliwia to własny ogród i przestrzeń osiedlowa – dodaje przedstawicielka firmy.
Wybór lokalizacji dla nowej inwestycji jest nieprzypadkowy. Usytuowane 2 km od Kostrzyna oraz nieco ponad 10 km od Swarzędza. Gwiazdowo zapewni potencjalnym mieszkańcom nie tylko łatwy dostęp do dobrze zorganizowanego zaplecza handlowo-usługowego, ale także bliskość wyjątkowych terenów zielonych. Na wyciągnięcie ręki mieszkańcy będą mieli Park Krajobrazowy Promno, a także liczne tereny rekreacyjne m.in. Piastowski Trakt Rowerowy. Ponadto dobra infrastruktura drogowa i kolejowa w niespełna 30 minut pozwala dotrzeć do stolicy Wielkopolski. Dzięki temu mieszkańcy nie będą musieli rezygnować z aktywności zawodowych, oferty kulturalnej Poznania i innych atrakcji.
Kolejnym atutem, poza atrakcyjnym położeniem Młodego Gwiazdowa, jest jego projekt.
- Postawiliśmy na połączenie klasycznej palety barw (biel, grafit) z elementami nowoczesności, chociażby w dachówce i elewacji, przez co uzyskaliśmy ciekawą formę budynku. Będzie ona idealnie współgrać z otoczeniem inwestycji - mówi Hanna Brygier.
Domy zostaną podzielone na strefy. Dzienną zajmie parter o powierzchni 32 m kw., na którą składa się kuchnia, toaleta i pokój dzienny, zaś góra to strefa przeznaczona na przestrzeń prywatną (sypialnie, łazienka, gabinet itp.). Ustawne powierzchnie pokoi o metrażach 9, 12 i 16 m kw. pozwalają w pełni spersonalizować projekt wnętrz domu, dla potrzeb mieszkańców. Ewentualna zmiana zaproponowanego układu pomieszczeń, przy zgłoszeniu na początkowym etapie inwestycji, będzie bezpłatna. Zakończenie I etapu inwestycji planowane jest na kwiecień 2021. Oznacza to, że osoby marzące o własnym, większym „M” już w najbliższym roku mogą spełnić je wraz z Greenbud Development.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.