Hydroizolacja Bloker H2O od MAJSTER-POL
Czym jest Hydroizolacja Bloker H2O?
Hydroizolacja Bloker H2O to rozwiązanie, które może pomóc w wyborze najlepszego sposobu na izolację Twojego budynku. Pod nazwą kryje się właśnie elastyczna, dwuskładnikowa izolacja przeciwwodna na bazie cementu i żywic syntetycznych. Charakteryzuje się elastycznością w temperaturze do- 20 °C, dlatego świetnie spełni swoją funkcję przy uszczelnianiu np. balkonów, powierzchni, tarasów, ochrony betonu i łazienek. Co istotne żywice syntetyczne charakteryzują się klasą CMO2P. Stanowi ona uszczelnienie przed wodą działającą bezciśnieniowo tzn. przepływającą swobodnie na skutek deszczu, mycia powierzchni, pod prysznicami, w myjniach, w postaci wilgoci gruntowej itp.
Hydroizolacja - dla kogo?
Hydroizolacja marki MAJSTER-POL to nowoczesna metoda polecana przez rekomendowanych fachowców. Pamiętać należy, że jest ona kompatybilna z klejami do płytek. W trakcie wykonywania prac związanych z hydrolizą warto pamiętać o możliwości stosowania produktu na już istniejących powłokach. Podłoże musi być równe i nośne.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.