Hydroizolacja Bloker H2O od MAJSTER-POL
Czym jest Hydroizolacja Bloker H2O?
Hydroizolacja Bloker H2O to rozwiązanie, które może pomóc w wyborze najlepszego sposobu na izolację Twojego budynku. Pod nazwą kryje się właśnie elastyczna, dwuskładnikowa izolacja przeciwwodna na bazie cementu i żywic syntetycznych. Charakteryzuje się elastycznością w temperaturze do- 20 °C, dlatego świetnie spełni swoją funkcję przy uszczelnianiu np. balkonów, powierzchni, tarasów, ochrony betonu i łazienek. Co istotne żywice syntetyczne charakteryzują się klasą CMO2P. Stanowi ona uszczelnienie przed wodą działającą bezciśnieniowo tzn. przepływającą swobodnie na skutek deszczu, mycia powierzchni, pod prysznicami, w myjniach, w postaci wilgoci gruntowej itp.
Hydroizolacja - dla kogo?
Hydroizolacja marki MAJSTER-POL to nowoczesna metoda polecana przez rekomendowanych fachowców. Pamiętać należy, że jest ona kompatybilna z klejami do płytek. W trakcie wykonywania prac związanych z hydrolizą warto pamiętać o możliwości stosowania produktu na już istniejących powłokach. Podłoże musi być równe i nośne.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.