Komunikaty PR

Grzejniki Jaga do pomp ciepła

2024-03-28  |  15:40
Biuro prasowe

Decydując się na urządzenia marki Jaga, użytkownik wybiera dynamiczną, energooszczędną i przyjazną środowisku opcję ogrzewania w każdej sytuacji. Również wtedy, gdy zaplanował swoją instalację z pompą ciepła. Grzejniki Jaga z wydajną, ekonomiczną technologią Low-H2O i systemem Dynamic Boost Hybrid sprawdzają się doskonale przy najniższych temperaturach czynnika. Zapewniają bardzo wydajną pracę pompy ciepła i mają minimalny wpływ na środowisko. Grzejniki Jaga Low-H2O można wzbogacić o funkcję chłodzenia (pasywnego lub aktywnego) tworząc w ten sposób kompletne urządzenia do kontroli klimatu we wnętrzach domów, biur oraz budynków komercyjnych. Hybrydowe grzejniki Jaga to ekonomia na wielu płaszczyznach: oszczędności energii, kosztów zakupu i montażu, miejsca zajmowanego przez urządzenia, zużycia materiałów i późniejszego recyklingu.

CHŁODZENIE PASYWNE JAGA to energooszczędne chłodzenie bez kondensacji, dzięki urządzeniom Jaga Hybrid lub fan-coil (klimakonwektory).
Zastosowanie takiego rozwiązania możliwe jest ze wszystkimi pompami ciepła, które mogą dostarczać zimną wodę, w połączeniu z urządzeniami Jaga Hybrid przeznaczonymi do takich zastosowań.
Z chłodzeniem pasywnym Jaga, możemy obniżyć temperaturę w pomieszczeniu o około 4ºC. To mniej niż w przypadku pełnego chłodzenia aktywnego, jednak kilka stopni latem może mieć kolosalne znaczenie.
Delikatne, ale stałe schładzanie jest komfortowe w odczuwaniu przez użytkownika – nie generuje dużych różnic temperatury, nie grozi wychłodzeniem i przeziębieniami.
Kluczową zaletą chłodzenia pasywnego jest też bardzo niskie zużycie energii. Wreszcie, jest ono najbardziej ekologiczną metodą chłodzenia.

CHŁODZENIE AKTYWNE JAGA to tradycyjne chłodzenie kondensacyjne z odpowiednimi urządzeniami Jaga fan-coil, wyposażonymi w tace skroplin i odpływ kondensatu (pełna klimatyzacja).
Rozwiązanie to jest możliwe do zastosowania w przypadku geotermalnych pomp ciepła, a także w instalacjach z pompami ciepła powietrze/woda.
Wśród zalet hybrydowych jednostek Jaga z systemem aktywnego chłodzenia, warto podkreślić szybkie i efektywne chłodzenie oraz brak limitu chłodu. Pozostałe zalety, czyli oszczędność energii, kosztów zakupu i montażu, miejsca zajmowanego przez urządzenia, zużycia materiałów, pozostają takie same jak w przypadku pozostałych hybrydowych jednostek.

Grzejniki z funkcją aktywnego i pasywnego chłodzenia są czytelnie oznaczone na www.jaga.com.pl
Narzędzia doboru, w które została wyposażona strona internetowa, oraz polepszone funkcje wyszukiwania i konfiguracji, pozwalają przeliczać wydajności cieplne grzejników Jaga, dobierać funkcjonalność, a także odpowiednie modele oraz wielkości urządzeń.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.