Komunikaty PR

Grand Concept Opoczno - wyrafinowane piękno natury

2020-11-27  |  13:56
Biuro prasowe

Zaprojektowana z dużym rozmachem seria trzynastu kolekcji z pewnością zaintryguje swoim wzornictwem nie tylko architektów, ale także inwestorów – zarówno indywidualnych, jak i realizujących obiekty publiczne. Najnowsze propozycje charakteryzuje ekscytujący design i świeża, wychodzącą poza schematy interpretacja klasycznych materiałów: kamienia naturalnego, betonu i stali.

Bogate wzornictwo pozwala nam przeżyć intrygującą podróż i doświadczyć silnych emocji, które towarzyszą nam wraz z odkrywaniem inspiracji ukrytych w każdej z trzynastu kolekcji. Od jasnych, które charakteryzuje delikatniejszy rysunek (Brave Onyx, Night Shade, Distance, Eternal), poprzez mocniejsze kamienie z bogatym użyleniem (Stonington, Marble Skin, Silver Point, Essential Graphite), aż po odważne, wyraziste wzory w zdecydowanych kolorach (Color Crush, Ironic, Desert Wind, Vulcanic Dust, Essential Grey).

Podstawą projektów graficznych wszystkich kolekcji z rysunkiem kamienia są skany autentycznych minerałów. To ekscytujące wzornictwo bazuje zarówno na klasycznym, dostojnym rysunku marmuru, jak i surowym, żywiołowym obliczu wysokogórskiej skały. To sprawia, że najnowsze kolekcje stanowią doskonałą propozycję nie tylko dla wielbicieli aranżacji w klasycznym stylu, ale również dla miłośników nowoczesnych, bardziej minimalistycznych projektów. Każda z kolekcji zapewni niepowtarzalny klimat wnętrzom mieszkalnym i przestrzeniom komercyjnym.

Po tym, jak Opoczno zaprezentowało najmocniejsze akcenty w serii Grand Concept, z flagową kolekcją Color Crush, zachwycającą melanżem żył, załamań i rozświetleń tworzących mocny rysunek, podkreślony wyjątkowym kolorem granatu, marka odkrywa przed nami kolejne fascynujące wzory. To Stonington, Marble Skin, Silver Point oraz Essential Graphite, zaczerpnięte z pełnych energii i różnorodności naturalnych kamieni. 

Kolekcja Stonington odkrywa przed nami majestatyczne oblicze natury. W unikalny sposób łączy w sobie mocny charakter i niepowtarzalny urok kamienia naturalnego w odcieniu szarości. Mocny, wyrazisty rysunek tworzą zdecydowane, ciemne żyły w odcieniach grafitów i brązów, a wyjątkowej głębi dodaje polerowana powierzchnia. To płytki, które z pewnością będą grały główną rolę w rozmaitych aranżacjach, a minimalistycznym wnętrzom zapewnią ekskluzywny wygląd. Kolekcja Marble Skin stanowi powiew niewymuszonej elegancji w najlepszym wydaniu. Inspirowana ponadczasowym marmurem, prezentuje jego szlachetne i klasyczne oblicze. Kolorystyka płytek utrzymana jest w odcieniach głębokiej szarości w surowym, matowym wykończeniu. Całość została podkreślona brązowymi i czarnymi żyłami wykończonymi błyszczącym tuszem, co tworzy wysublimowany efekt. To kolekcja, która będzie stanowić doskonałą bazę aranżacji w różnych stylach. Kolekcja Silver Point udowadnia nam, że szarości, podobnie jak naturalne materiały, nigdy nie wychodzą z mody. Płytki zdobi niezwykle dyskretny wzór marmuru w odsłonie subtelnego srebra. Minimalistyczny efekt został podkreślony dzięki matowemu wykończeniu. Eleganckie i stylowe połączenie chłodnej szarości z rysunkiem marmuru stanowi doskonały punkt wyjścia do aranżacji utrzymanych w różnych stylach wnętrzarskich. Te oryginalne płytki zaspokoją gusta zarówno osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań, jak i tych, którzy cenią ponadczasowe materiały. Szlachetny, a zarazem surowy charakter kamienia oddaje wzór płytek z kolekcji Essential Graphite. Motyw wysokogórskiej skały z wyraźnie odwzorowanymi spękaniami pokazuje naturę w swojej pięknej, choć chłodnej odsłonie. Polerowana powierzchnia podkreśla szykowny charakter płytek, a także nadaje im nieco tajemniczy wymiar. Płytki utrzymane są w ciemnym, grafitowym odcieniu, którego głębię przełamują białe żyły. Kolekcja świetnie sprawdzi się w nowoczesnych, minimalistycznych przestrzeniach. 

13 nowych kolekcji (11 polerowanych i 2 matowe) występuje w trzech formatach płytek: 60x60 cm, 80x80 cm oraz 60x120 cm.

Orientacyjne ceny: 189,99 zł/mkw. (60x60 cm), 199,99 zł/mkw. (80x80 cm), 219,99 zł/mkw. (60x120 cm)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.