Komunikaty PR

EZVIZ z nową pulą wakacyjnych promocji!

2023-08-21  |  18:00
Biuro prasowe

Już od 18 sierpnia EZVIZ, światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domu, wprowadza obniżone ceny na swoje topowe produkty, w tym inteligentne wizjery oraz kamery do monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego. Wakacyjna akcja promocyjna trwa od 18 do 31 sierpnia i jest już dostępna na stronach online sklepów EC System, Eltrox, IVEL, Noxel, a także na platformie Allegro.

Produkty, które obejmują promocje w Noxel, Ivel, Eltrox, EC System oraz na stronach resellerów na Allegro:

Wewnętrzne kamery do monitoringu:

  • H6C 2MP i H6C 2K+: EZVIZ H6C 2MP to inteligentna kamera domowa z funkcją obrotu i pochylenia, zapewniająca prawdziwie panoramiczny i wyraźny widok. Jej nowsza wersja H6C 2K+ posiada ulepszaną funkcję wykrywania ruchu dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji, która umożliwia monitorowanie dzieci lub zwierząt w każdym pomieszczeniu.

Zewnętrzne kamery do monitoringu:

  • H8C 2MP i H8C 2K+: Kamera EZVIZ H8C 2MP jest niezawodna w każdych warunkach pogodowych i działa stabilnie przy wykorzystaniu domowej sieci Wi-Fi. Z kolei jej następca model H8C 2K+ dzięki funkcjonalności obrotu o 360 stopni gwarantuje wszechstronną ochronę na zewnątrz. Za sprawą dodatkowych inteligentnych funkcji, takich jak wykrywanie sylwetki człowieka oraz automatyczne śledzenie, nikt nie przejdzie niezauważony.
  • H3C 2MP i H3C 2K+: EZVIZ H3C 2MP jest łatwa w obsłudze, wydajna oraz dostępna w przystępnej cenie. Zapewnia niezawodną ochronę zarówno w dzień, jak i w nocy dzięki funkcji wykrywania sylwetki, obudowie odpornej na warunki atmosferyczne oraz dużemu zasięgowi noktowizora. Z kolei H3C 2K+ umożliwia całodobowy, nieprzerwany i inteligentny monitoring domu, a także rejestruje wyjątkowo ostry obraz w jakości 2K.

Inteligentny wizjer DP2C: dzięki przemyślanemu wzornictwu i wielu zaawansowanym cechom nowoczesny dzwonek z wizjerem DP2C skutecznie strzeże wejścia do mieszkania. Urządzenie rejestruje w rozdzielczości Full HD i umożliwia podgląd na żywo w aplikacji EZVIZ, a także na wewnętrznym kolorowym ekranie. Wbudowana litowa bateria akumulatorowa 4600 mAh sprawia, że DP2C nie potrzebuje żadnych przewodów, a dzięki funkcji oszczędzania energii wydłużony czas czuwania urządzenia sięga aż do 90 dni.

O firmie EZVIZ

Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzymy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Jesteśmy obecni w ponad 130 krajach, zaufały nam miliony użytkowników i rodzin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.