EZVIZ RS2 i EZVIZ RH2 – z myślą o domowym komforcie
Rozwiązania smart home stają się obecne niemal w każdej dziedzinie życia codziennego. Marka EZVIZ podąża za tym trendem i oferuje w katalogu swoich produktów urządzenia dla każdego w zależności od preferencji oraz dostępnego budżetu. Z myślą o nawet najbardziej wymagających klientach EZVIZ właśnie wprowadził na rynek swoje wysokiej jakości produkty EZVIZ RS2 oraz RH2, stworzone z myślą o domowym komforcie.
EZVIZ RH2, inteligentny odkurzacz do sprzątania na mokro i sucho
EZVIZ RH2 pomoże oszczędzić siły i czas dzięki szybkiemu i dokładnemu myciu podłóg twardych. Urządzenie potrafi odkurzać, zamiatać, zmywać i suszyć nawierzchnię gorącym powietrzem. Napędzany silnikiem o nowoczesnej konstrukcji odkurzacz cechuje się dużą siłą ssania i wydajnym mopowaniem, dzięki czemu szybko i łatwo usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy.
Nowy odkurzacz od EZVIZ automatycznie wykrywa poziom zabrudzenia dzięki wbudowanemu czujnikowi na podczerwień, a następnie samodzielnie dostosowuje przepływ wody, prędkość wałka i moc ssania w zależności od potrzeb. Co więcej, jego duże zbiorniki na wodę i pojemny akumulator pozwalają na dokładne sprzątnięcie powierzchni do nawet 2000 m2. W porównaniu do swojego poprzednika – EZVIZ RH1 – model RH2 cechuje się zwiększoną prędkością silnika wentylatora do 72000 obrotów/min, oraz większą pojemnością zbiorników na wodę. Urządzenie jest znacznie lżejsze, a także posiada wbudowaną lampę LED, która ułatwia zlokalizowanie kurzu i zabrudzeń.
EZVIZ RS2, robot odkurzająco-mopujący
Po raz pierwszy w historii marki odkurzacz posiada funkcje odkurzania, mopowania oraz zamiatania. EZVIZ RS2 perfekcyjnie czyści twarde podłogi oraz skutecznie odkurza dywany przy minimalnym wysiłku ze strony domowników. Urządzenie automatycznie zmienia tryby dla sprzątania tych dwóch różnych powierzchni i radzi sobie z tym znakomicie. Wyposażony w innowacyjne technologie robot integruje się z wielofunkcyjną stacją dokującą, która pozwala na automatyczne instalację i odłączanie mopa.
Po wykonaniu domowych obowiązków RS2 wraca do stacji dokującej, gdzie automatycznie myje i suszy mopa, napełnia zbiornik na wodę i ładuje baterię. Dzięki integracji D-ToF LiDAR, lasera strukturalnego 3D i kamery RGB, robot mapuje układ każdego domu, automatycznie generuje trasy sprzątania dla różnego rodzaju podłóg i precyzyjnie omija przeszkody.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.