EZVIZ DP2C – zabezpieczenie wizyjne zawsze i wszędzie
Gdy gość naciśnie przycisk dzwonka do drzwi, usłyszysz przyjemny dźwięk i uzyskasz telefoniczne połączenie wideo w czasie rzeczywistym. Dzięki temu wiesz, czego się spodziewać zanim jeszcze dotrzesz do drzwi.
Jakość wideo 1080p, detekcja i alerty w czasie rzeczywistym
Martwisz się o swój dom, gdy Cię w nim nie ma? DP2C rejestruje wszystko w rozdzielczości Full HD i umożliwia podgląd na żywo zarówno w aplikacji EZVIZ, jak i na wewnętrznym kolorowym ekranie. Duży 4,3-calowy ekran nie jest już problemem dla osób z wadą wzroku, ponieważ znacznie wyraźniej na nim widać, kto czeka pod drzwiami. Za sprawą funkcji detekcji ruchu DP2C zapewnia natychmiastowe wysłanie alertów na urządzenia przenośne na temat gości przed domem. Niezależnie od tego czy mieszkasz w apartamentowcu z wąskimi korytarzami czy w domu z dużym frontowym ogrodem, zawsze możesz dostosować czułość alertów, wybierając jeden z trzech poziomów.
Koniec z martwymi punktami nawet przy słabym oświetleniu
DP2C zapewnia optymalne pokrycie wizualne dzięki ultraszerokokątnemu obiektywowi 155° oraz wyrazistość obiektów w nocy do 5 metrów. Jest także na tyle mądry, by automatycznie przełączać się pomiędzy trybami: dziennym oraz nocnym.
Mocny i wytrzymały, a przy tym jakże stylowy
Pomysłowo zaprojektowany DP2C bez problemu pasuje do każdego rodzaju drzwi i łatwo się go montuje. Kamera zewnętrza jest zabezpieczona przed podważeniem, co uniemożliwia jej niepożądane usunięcie i zapewnia ochronę prywatności. Za sprawą wbudowanej litowej baterii akumulatorowej 4600 mAh DP2C nie potrzebuje żadnych przewodów. Wydłużony czas czuwania sięga 90 dni, a wszystko to dzięki inteligentnej funkcji oszczędzania energii.
DP2C jest dostępny w sprzedaży na Allegro. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem EZVIZ lub odwiedzenie strony: https://www.ezviz.com/pl/product/DP2C/40101.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.