EZVIZ DP2C – zabezpieczenie wizyjne zawsze i wszędzie
Gdy gość naciśnie przycisk dzwonka do drzwi, usłyszysz przyjemny dźwięk i uzyskasz telefoniczne połączenie wideo w czasie rzeczywistym. Dzięki temu wiesz, czego się spodziewać zanim jeszcze dotrzesz do drzwi.
Jakość wideo 1080p, detekcja i alerty w czasie rzeczywistym
Martwisz się o swój dom, gdy Cię w nim nie ma? DP2C rejestruje wszystko w rozdzielczości Full HD i umożliwia podgląd na żywo zarówno w aplikacji EZVIZ, jak i na wewnętrznym kolorowym ekranie. Duży 4,3-calowy ekran nie jest już problemem dla osób z wadą wzroku, ponieważ znacznie wyraźniej na nim widać, kto czeka pod drzwiami. Za sprawą funkcji detekcji ruchu DP2C zapewnia natychmiastowe wysłanie alertów na urządzenia przenośne na temat gości przed domem. Niezależnie od tego czy mieszkasz w apartamentowcu z wąskimi korytarzami czy w domu z dużym frontowym ogrodem, zawsze możesz dostosować czułość alertów, wybierając jeden z trzech poziomów.
Koniec z martwymi punktami nawet przy słabym oświetleniu
DP2C zapewnia optymalne pokrycie wizualne dzięki ultraszerokokątnemu obiektywowi 155° oraz wyrazistość obiektów w nocy do 5 metrów. Jest także na tyle mądry, by automatycznie przełączać się pomiędzy trybami: dziennym oraz nocnym.
Mocny i wytrzymały, a przy tym jakże stylowy
Pomysłowo zaprojektowany DP2C bez problemu pasuje do każdego rodzaju drzwi i łatwo się go montuje. Kamera zewnętrza jest zabezpieczona przed podważeniem, co uniemożliwia jej niepożądane usunięcie i zapewnia ochronę prywatności. Za sprawą wbudowanej litowej baterii akumulatorowej 4600 mAh DP2C nie potrzebuje żadnych przewodów. Wydłużony czas czuwania sięga 90 dni, a wszystko to dzięki inteligentnej funkcji oszczędzania energii.
DP2C jest dostępny w sprzedaży na Allegro. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem EZVIZ lub odwiedzenie strony: https://www.ezviz.com/pl/product/DP2C/40101.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.