Etap II Zdrojowej Polany coraz bliżej
Trwa rozbudowa kolejnego projektu mieszkaniowego dewelopera EBF Development. Na terenie Zielonej Góry, w rejonie ulic Zdrojowa, Źródlana i Rzeźniczaka powstaje II etap popularnej inwestycji Zdrojowa Polana.
Zielona Góra to obecnie realizacja kilku inwestycji mieszkaniowych spółki EBF Development. W czerwcu rozpoczęły się odbiory lokali w ramach projektu Lisia 10, a październik to planowany termin zakończenia inwestycji Moniuszki 9ABCD. Z kolej w marcu przyszłego roku gotowy będzie VI etap Osiedla Green Home oraz II etap projektu Zdrojowa Polana. W ramach tej drugiej inwestycji zrealizowane zostaną 4 pięciokondygnacyjne budynki z 200 mieszkaniami o powierzchni od 43,16 do 75,82 mkw. Dla przyszłych mieszkańców przygotowano lokale 2-, 3- i 4- pokojowe. Mieszkania na parterze będą uzupełnione o ogródki, a pozostałe lokale w przestronne balkony. Dla komfortu zmotoryzowanych powstanie także hala garażowa oraz dodatkowe miejsca postojowe przed budynkami. Ponadto, do wszystkich mieszkań przypisane są komórki lokatorskie o powierzchni około 1,5 mkw., a w cenie 4.000 złotych brutto. Dostępne będą także cichobieżne windy. - Obecny poziom zaawansowania prac budowlanych to ponad 70 procent. Z 200 realizowanych w tym etapie mieszkań w sprzedaży pozostało 40 lokali. Są to mieszkania 3- i 4- pokojowe. – mówi Dorota Świderska, z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development.
Inwestycja Zdrojowa Polana powstaje w niedalekim sąsiedztwie malowniczej okolicy Doliny Gęśnika, co z pewnością zadowoli każdego miłośnika zieleni i aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. W pobliżu znajdują się również przystanki komunikacji miejskiej, placówki edukacyjne oraz liczne sklepy i punkty handlowo – usługowe. Dojazd do centrum zajmuje jedynie kilka minut. Ceny rozpoczynają się od 7300 złotych brutto za mkw.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.