Etap II Zdrojowej Polany coraz bliżej
Zielona Góra to obecnie realizacja kilku inwestycji mieszkaniowych spółki EBF Development. W czerwcu rozpoczęły się odbiory lokali w ramach projektu Lisia 10, a październik to planowany termin zakończenia inwestycji Moniuszki 9ABCD. Z kolej w marcu przyszłego roku gotowy będzie VI etap Osiedla Green Home oraz II etap projektu Zdrojowa Polana. W ramach tej drugiej inwestycji zrealizowane zostaną 4 pięciokondygnacyjne budynki z 200 mieszkaniami o powierzchni od 43,16 do 75,82 mkw. Dla przyszłych mieszkańców przygotowano lokale 2-, 3- i 4- pokojowe. Mieszkania na parterze będą uzupełnione o ogródki, a pozostałe lokale w przestronne balkony. Dla komfortu zmotoryzowanych powstanie także hala garażowa oraz dodatkowe miejsca postojowe przed budynkami. Ponadto, do wszystkich mieszkań przypisane są komórki lokatorskie o powierzchni około 1,5 mkw., a w cenie 4.000 złotych brutto. Dostępne będą także cichobieżne windy. - Obecny poziom zaawansowania prac budowlanych to ponad 70 procent. Z 200 realizowanych w tym etapie mieszkań w sprzedaży pozostało 40 lokali. Są to mieszkania 3- i 4- pokojowe. – mówi Dorota Świderska, z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development.
Inwestycja Zdrojowa Polana powstaje w niedalekim sąsiedztwie malowniczej okolicy Doliny Gęśnika, co z pewnością zadowoli każdego miłośnika zieleni i aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. W pobliżu znajdują się również przystanki komunikacji miejskiej, placówki edukacyjne oraz liczne sklepy i punkty handlowo – usługowe. Dojazd do centrum zajmuje jedynie kilka minut. Ceny rozpoczynają się od 7300 złotych brutto za mkw.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.