Enklawa Winogrady - z myślą o komforcie na lata
Zastanawiając się nad wyborem mieszkania, wielu z nas bierze pod uwagę przede wszystkim takie aspekty, jak metraż, lokalizacja i cena. Kwestie te są niezwykle ważne i z pewnością kluczowe w momencie podejmowania decyzji o zakupie. Warto jednak pomyśleć o tym, co w dłuższej perspektywie wpłynie na nasze zadowolenie i komfort. Jeśli wybierzemy mieszkanie z wieloma udogodnieniami… podziękujemy sobie w przyszłości!
Wybór mieszkania to przecież coś więcej niż „rachunek zysków i strat”. Staramy się sprawić, by nasze przyszłe „M” było przyjazną przestrzenią dla nas i dla naszych bliskich. Być może będziemy szukać lokum niedaleko parku, szkoły czy centrum handlowego. Ważna jest również kwestia komunikacji i dojazdu do mieszkania. Dobrze jest mieszkać blisko przystanku, ale równie ważne jest to, by mieć po prostu gdzie zaparkować. Takie udogodnienia, jak miejsce postojowe, dają przewagę deweloperom z rynku pierwotnego. Nie trzeba z pewnością nikomu tłumaczyć, jak trudne jest niekiedy znalezienie miejsca postojowego w okolicy starego budownictwa. Czy zamiast codziennie po pracy krążyć po mieście – nie wygodniej jest zaparkować na własnym miejscu? - Miejsce w hali garażowej to w zasadzie standard na osiedlach z rynku pierwotnego – mówi inwestor powstającego właśnie osiedla Enklawa Winogrady, Krystian Cebulski.
Miejsce parkingowe z rabatem – podwójny komfort
Nowe osiedla to szereg udogodnień dla przyszłych mieszkańców. Deweloperzy proponują takie rozwiązania, jak przestrzeń służąca integracji, rowerownie, place zabaw, punkty handlowo-usługowe zlokalizowane na parterze budynku, elementy małej architektury, przemyślane i zgodne z trendami wykończenie części wspólnej budynku. Lokalizacja takich inwestycji łączy zwykle wygody życia w centrum, w pobliżu szkół i z dostępem do komunikacji miejskiej, ze spokojem życia na obrzeżach miasta, w otoczeniu zieleni, niedaleko parków czy jezior. Jedną z inwestycji, która tego rodzaju udogodnienia oferuje, jest właśnie Enklawa Winogrady. Warto zapoznać się z propozycjami mieszkaniowymi dewelopera. – Nasze osiedle to przede wszystkim kameralna przestrzeń do mieszkania. Oprócz komfortowych mieszkań chcemy zapewnić naszym przyszłym mieszkańcom takie rozwiązania, jak miejsca parkingowe. Obecnie obowiązuje promocja 5000 zł brutto na zakup miejsca parkingowego w hali garażowej – podkreśla Krystian Cebulski.
Ostatnie mieszkania w Enklawie Winogrady
Inwestor proponuje duży wybór mieszkań 2-pokojowych i 3-pokojowych – o powierzchni 48,58 do 77,36 m2. Część wspólna będzie w wysokim, apartamentowym standardzie wykończenia. Jeżeli chodzi o otoczenie budynku – zieleń i spokój na osiedlu zapewnią nasadzenia drzew. – Zaplanowaliśmy 113 drzew formowanych, między innymi graby i jabłonie – dodaje Krystian Cebulski. Deweloper zapewnia również pełne zabezpieczenie finansowe inwestycji, co nie jest częstą sytuacją na rynku deweloperskim. Dzięki korzystaniu z własnych zasobów finansowych budowa może być realizowana zgodnie z harmonogramem. Termin zakończenia to wrzesień 2020 roku, a odbiory możliwe będą od grudnia 2020.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.