Enklawa Winogrady, czyli więcej przestrzeni w mieście
Mieszkanie w budownictwie wielorodzinnym, blisko centrum miasta ma swoje zalety, nawet w porównaniu z domem na obrzeżach, mogącym kojarzyć się z dużą wygodą. Wybierając mieszkanie lub apartament powyżej 70 m kw., nabywca poczuje największą wygodę, nie tylko związaną z przestrzenią, ale też zabudową wielorodzinną, jak podziemny parking na auta, widok na miasto z tarasu, czy dostępność sklepów i usług.
Oferta mieszkaniowa cały czas się zmienia, co jest informacją pozytywną dla klienta poszukującego własnego domu lub mieszkania. - Na przedmieściach i w granicach miasta jest pełna rozpiętość dostępnych powierzchni, co daje możliwości optymalnej decyzji przy zakupie nieruchomości. Spójrzmy na inwestycję, którą aktualnie realizujemy, Enklawę Winogrady. Proponujemy mieszkania od 33 do 126 m kw., w tym właśnie przestronne apartamenty, dedykowane klientowi, który poszukuje czegoś wyjątkowego – mówi Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady w Poznaniu.
Aktualnie w sprzedaży są ustawne mieszkania 50 - 60 m kw., w których przy odpowiedniej aranżacji i zmianach lokatorskich będą dostępne dwie sypialnie, salon z aneksem kuchennym i łazienka. Tego typu projekty cieszą się największą popularnością na rynku mieszkaniowym, natomiast coraz częściej nabywcy pytają o apartamenty o powierzchni 117 i 126 m kw. - Każdy projekt jest indywidualny, z dużymi możliwościami aranżacyjnymi. Dzięki temu można przestrzeń dopasować idealnie dla wszystkich mieszkańców. Dodatkowo do każdego takiego apartamentu przynależy taras ponad 60 m kw. Takie przestrzenie w inwestycji blisko centrum to propozycja nieszablonowa, w cenie od 7900 zł brutto za m kw. - mówi Krystian Cebulski z Enklawy Winogrady. Większy metraż to więcej możliwości, udogodnień, np. balkon dla każdej sypialni, aż dwie łazienki, czy przestrzeń dzienna 50 m kw. To także poczucie absolutnego komfortu i niezależności. Na wygodę przyszłych mieszkańców przełożą się też wszelkie udogodnienia osiedlowe. Miejsca w podziemnej hali garażowej (przy apartamentach dostępne za symboliczną złotówkę), apartamentowe wykończenie części wspólnych wewnątrz każdego budynku mieszkalnego, czy dodatkowe nasadzenia drzew wokół inwestycji z pewnością ucieszą nabywców. Podobnie jak codzienny widok na miasto z tarasu, ponieważ najbardziej przestronne apartamenty są ulokowane na najwyższej kondygnacji.
Inwestycja powstaje u zbiegu ulic: Czarna Rola i Pasterska na poznańskich Winogradach. Stąd niedaleko do centrum, a pełne zaplecze handlowo-usługowe znajduje się tuż obok osiedla. Wystarczy kilkanaście minut, by dotrzeć do Parku Cytadela, atrakcyjnego w każdej porze roku. W kilka chwil dotrzemy też nad Jezioro Rusałka. - Oceniamy, że za kilka tygodni osiedle będzie gotowe. Wszystkie poważne etapy budowy zostały zakończone, w najbliższym czasie pozostały już tylko prace wykończeniowe. Nasza inwestycja nabiera ostatecznego kształtu, a poprzez prace terenowe wokół budynków, wszystko wygląda nowocześnie – informuje Krystian Cebulski. Pod koniec roku kalendarzowego rozpocznie się procedura związana z odbiorami technicznymi, a następnie przekazywanie kluczy. Jednocześnie nadal trwa sprzedaż mieszkań, choć około 80-85 procent z nich znalazło swoich nabywców.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.