Komunikaty PR

Ekspresowe doszczelnianie domu

2023-10-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Kiedy w naszym domu zachodzi potrzeba natychmiastowego wzmocnienia warstwy ocieplenia, warto mieć pod ręką natryskową piankę termoizolacyjną Soudal do samodzielnej aplikacji, dostępną obecnie również w wersji z uchwytem Genius Gun.

Poliuretanowa pianka natryskowa jest nowoczesnym materiałem termoizolacyjnym, który wyjątkowo skutecznie przeciwdziała ucieczce ciepła z wnętrza pomieszczeń. Znajduje zastosowanie przy izolacji różnych części budynku (m.in. dachów, poddaszy, stropów, ścian zewnętrznych i fundamentów), z łatwością dociera nawet do najmniejszych szczelin i tworzy jednolitą warstwę ocieplenia. W portfolio firmy Soudal znajdziemy natryskową piankę termoizolacyjną, której aplikacja nie wymaga użycia specjalnego agregatu do natrysku, dzięki czemu prace związane ze wzmocnieniem warstwy ocieplenia za pomocą tego materiały bez problemu wykonamy samodzielnie.

Natryskową piankę termoizolacyjną Soudal z powodzeniem możemy wykorzystać m.in. przy doszczelnianiu stolarki budowlanej, ścian i sufitów, wygłuszaniu przepustów rurowych, a także przy izolacji niewielkich przestrzeni np. na poddaszu czy w piwnicy. Jest odpowiednia do izolowania wszelkich podłoży budowlanych i doskonale sprawdzi się w szczególności podczas uzupełniania warstwy izolacji w miejscach trudnodostępnych. Do istotnych zalet natryskowej pianki termoizolacyjnej należą ponadto tiksotropowe właściwości (pianka nie spływa z pionowych powierzchni), brak zawartości rozpuszczalników, wysoka wydajność, a także niewrażliwość na działanie wilgoci, grzybów, pleśni oraz wielu chemikaliów.

Firma Soudal oferuje dwa warianty tego produktu: piankę przystosowaną do aplikacji za pomocą standardowego pistoletu do pian oraz piankę z wbudowanym aplikatorem Genius Gun. Opatentowany przez Soudal aplikator Genius Gun jest wygodnym uchwytem, który gwarantuje precyzyjne dozowanie pianki i pozwala ograniczyć jej zbędne naddatki. Umożliwia ponadto wielokrotne użycie pianki (nie musimy martwić się, że zawór ulegnie zablokowaniu, jeśli nie wykorzystamy od razu całej zawartości opakowania) oraz jej aplikację nawet jedną ręką. W rezultacie natryskowa pianka termoizolacyjna z uchwytem Genius Gun mistrzowsko zda egzamin zwłaszcza w sytuacji, gdy prace termoizolacyjne wykonywane są na wysokości i druga ręka musi mieć swobodę ruchu, by użytkownik mógł zadbać o własne bezpieczeństwo.

Więcej informacji na temat rozwiązań Soudal z zakresu izolacji natryskowej można znaleźć na stronie www.soudal.pl i domszczelny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.