Komunikaty PR

Dom zamiast mieszkania, czyli więcej korzyści

2024-06-05  |  09:00

Oczekiwania klientów na rynku mieszkaniowym są coraz wyższe. Deweloper, chcąc być konkurencyjnym, powinien zaoferować przyszłemu mieszkańcowi więcej korzyści, w kontekście wykonania budynku, dodatkowych opcji wyposażenia, czy nawet lokalizacji. By odnieść sukces, trzeba wyprzedzić konkurencję w każdej z tych kategorii. Z taką myślą deweloper More Place realizuje poznańskie Osiedle Przy Jeziorach.

 

Czasy, kiedy klienci przed wyborem nieruchomości porównali jedynie metraż, cenę i lokalizację w ramach poszczególnych ofert, odeszły w niepamięć. Rzecz jasna nadal są to kryteria kluczowe, ale nie jedyne. – Osoby, które wybiorą dom w zabudowie bliźniaczej na naszym Osiedlu Przy Jeziorach, mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Wśród nich możemy wymienić miejsca postojowe przed budynkiem, przestronny ogród, które są w bazowej cenie nieruchomości. Klienci dostrzegają różnicę. Wybierając naszą ofertę, nie muszą płacić kilkadziesiąt tysięcy złotych za miejsce postojowe, a przecież w budynkach wielorodzinnych w Poznaniu to raczej standard. Zaoszczędzone w ten sposób finanse można przeznaczyć na wykończenie oraz aranżację wnętrz lub chociażby na opcje dodatkowe, np. fotowoltaikę, wiatę garażową z bramą segmentową, rolety zewnętrzne lub ogrzewanie podłogowe – mówi Tomasz Pietrzyński z firmy More Place, która oferuje domy w zabudowie bliźniaczej w Poznaniu, przy ul. Golęczewskiej.

 

Niewątpliwe wartością dodaną, jaką proponują swoim klientom inwestorzy Osiedla Przy Jeziorach, są duże ogrody, przynależne do każdego domu z oferty. Wybrany przez nabywcę lokal jest położony na przestronnej działce o powierzchni od 490 do 1221 mkw. Żaden, nawet najbardziej spektakularny budynek wielorodzinny w Poznaniu nie oferuje takiej dodatkowej przestrzeni, która szczególnie w okresie letnim może być świetnie wykorzystana, jako tzw. strefa relaksu. Ponadto sporym atutem domów w ramach Osiedla Przy Jeziorach będzie kompleksowość, tzn. inwestycja powstaje wraz z chodnikami, alejką wewnętrzną prowadzącą do wszystkich domów oraz bramą wjazdową z kontrolą dostępu. A to wszystko w cenie mieszkania 3-pokojowego w budynku wielorodzinnym. – Warto podkreślić, że nasze domy wyróżniają się większym metrażem, czyli 111,47 mkw. Często nabywcy nam mówią, że jest to oferta „szyta na miarę”, czyli więcej, niż w wielu innych ofertach, ale też powierzchnia nie przytłacza, a przecież większy metraż to też większy koszt wykończenia pod klucz – podkreśla nasz rozmówca.

 

Deweloper More Place wprowadził kolejne domy w zabudowie bliźniaczej do sprzedaży, o powierzchni 111,47 mkw., z podziałem przestrzeni na strefę dzienną na parterze oraz strefę wypoczynkową na piętrze. Salon, osobna kuchnia, toaleta oraz dwa pokoje tworzą parter. Z kolei na poziomie pierwszym (z delikatnymi skosami) znajdują się: dwa przestronne pokoje, oddzielna garderoba, toaleta oraz dodatkowe pomieszczenie np. na pralnio-suszarnię. – Stawiamy na więcej atutów oraz dodatkowe korzyści, dzięki czemu klienci chętnie umawiają się na spotkania pokazowe, by zobaczyć chociażby gotowe etapy osiedla. Nowa oferta cieszy się sporym zainteresowaniem, co potwierdza, że warto zaproponować „coś więcej” – podsumowuje Tomasz Pietrzyński z More Place.          

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.