Deweloperzy znów pomogli dzieciom. To już 10. raz!
Jesteśmy tuż po Świętach Bożego Narodzenia. Czas, który zgodnie niemal wszyscy określają jako najpiękniejszy w ciągu całego roku. Świąteczna magia dociera także tam, gdzie jej wielkie działanie jest szczególnie potrzebne. Dlatego w ramach X edycji akcji Deweloperzy Dzieciom wyjątkowe prezenty otrzymało blisko 100 wychowanków z dziewięciu domów dziecka w Poznaniu i Wielkopolsce. Bez wsparcia aż 40 firm deweloperskich, które stały się Świętymi Mikołajami, nie byłoby to możliwe. Obdarowani, jak i organizatorzy akcji, mówią razem: DZIĘKUJEMY!
Święta Bożego Narodzenia, ich podniosła atmosfera są potrzebne każdemu z nas. Dzięki temu można się zatrzymać, docenić wartości i osoby ważne w naszym życiu, poczuć większy spokój, niż w zabieganej codzienności. Bliskość rodziny, dom, który jest azylem - dla wielu z nas to codzienność, ale dla niektórych tylko marzenia. O cudownych, pełnym radości świętach myśli wiele dzieci, ale nie zawsze te marzenia mogły się ziścić. By świąteczny, wyjątkowy klimat mógł dotrzeć do domów dziecka, a przede wszystkim do serc ich mieszkańców, co roku firmy deweloperskie łączą swoje siły i solidarnie wspierają akcję Deweloperzy Dzieciom, organizowaną przez Mission Public Relations. Tegoroczna, jubileuszowa, dziesiąta odsłona miała mieć wyjątkowy charakter. W uroczystym świętowaniu przeszkodziła trwająca pandemia, a troska o wszystkich uczestników wydarzenia nie pozwalała na organizację nawet w najbardziej ścisłym reżimie sanitarnym. - W związku z tym, odwiedziliśmy domy dziecka, przekazując prezenty na ręce opiekunów i dzieci, rzecz jasna z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa. Dzięki dobremu sercu darczyńców, mogliśmy odwiedzić dziewięć domów dziecka, w tym blisko 100 podopiecznych, by wręczyć podarunki. Finał akcji trwał od 13 grudnia - mówi Hubert Maćkowiak, z firmy Mission Public Relations.
Po raz drugi akcja Deweloperzy Dzieciom organizowana była w tak trudnym dla wszystkich momencie. Warto podkreślić, że bez względu na pandemię lub jej brak, przedstawiciele branży deweloperskiej z wielką chęcią zaangażowali się w akcję. Ponadto jej patronem tytularnym został Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia Polska, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.
- Z wielkim entuzjazmem po raz kolejny dołączyliśmy do akcji Deweloperzy Dzieciom. Ta wspaniała inicjatywa daje wiele radości najmłodszym z Domów Dziecka, którzy w Święta szczególnie potrzebują wsparcia, otuchy, wiary w dobro otaczających ich ludzi. Cieszymy się, że tradycyjnie i my możemy podarować im trochę uśmiechu, mimo że – ze względu na panującą sytuację - nie możemy wesprzeć dzieciaków swoją obecnością. Ta oraz inne akcje charytatywne to także wartościowe wydarzenia dla firm – łączą pracowników, dają nam siłę do działania. Dzięki takim inicjatywom możemy ukierunkować naszą energię w bardzo dobrym kierunku, z korzyścią dla potrzebujących - podkreśla Joanna Brzykcy-Orzechowska, koordynator działu marketingu w Monday Development.
- Okres bożonarodzeniowy to moment radości, płynącej z możliwości bycia razem, bez względu na wszelkie okoliczności. Przeżyć piękne chwile z najbliższymi, z uśmiechem na twarzy to marzenie każdego z nas. Taka akcja, jak Deweloperzy Dzieciom wiele nas uczy. Pokazuje, że możemy drugiemu człowiekowi ofiarować swoją uwagę i ciepło, a przede wszystkim otworzyć się, gdy komuś tego brakuje. Do domów dziecka zostały przekazane życzenia świąteczne, uśmiechy, wrażliwość, ale rzecz jasna także prezenty, które są wyrazem uczuć, jakimi darzymy bliźniego - mówi Agnieszka Kosmala, specjalista ds. marketingu firmy Artbud.
- Dziękujemy organizatorom za zaproszenie. Akcja Deweloperzy Dzieciom sprawia, że branża deweloperska łączy się w tak szczytnym celu, a jednocześnie inspiruje do dalszych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu - wyjaśnia Izabela Lisowska-Drewniak, Kierownik zespołu marketingu z firmy Cordia Polska.
- Cieszymy się, że tylu darczyńców zaangażowało się w akcję Deweloperzy Dzieciom, w tym także członkowie Oddziału Poznańskiego PZFD. Dobro buduje kolejne dobro. Warto o tym pamiętać każdego dnia i na wielu płaszczyznach. Należy dostrzegać społeczny wymiar podejmowanych przez siebie decyzji - podsumowuje Andrzej Marszałek, prezes zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.