Komunikaty PR

Deweloperzy znów pomogli dzieciom. To już 10. raz!

2021-12-29  |  10:30
Biuro prasowe

Jesteśmy tuż po Świętach Bożego Narodzenia. Czas, który zgodnie niemal wszyscy określają jako najpiękniejszy w ciągu całego roku. Świąteczna magia dociera także tam, gdzie jej wielkie działanie jest szczególnie potrzebne. Dlatego w ramach X edycji akcji Deweloperzy Dzieciom wyjątkowe prezenty otrzymało blisko 100 wychowanków z dziewięciu domów dziecka w Poznaniu i Wielkopolsce. Bez wsparcia aż 40 firm deweloperskich, które stały się Świętymi Mikołajami, nie byłoby to możliwe. Obdarowani, jak i organizatorzy akcji, mówią razem: DZIĘKUJEMY!

 

Święta Bożego Narodzenia, ich podniosła atmosfera są potrzebne każdemu z nas. Dzięki temu można się zatrzymać, docenić wartości i osoby ważne w naszym życiu, poczuć większy spokój, niż w zabieganej codzienności. Bliskość rodziny, dom, który jest azylem - dla wielu z nas to codzienność, ale dla niektórych tylko marzenia. O cudownych, pełnym radości świętach myśli wiele dzieci, ale nie zawsze te marzenia mogły się ziścić. By świąteczny, wyjątkowy klimat mógł dotrzeć do domów dziecka, a przede wszystkim do serc ich mieszkańców, co roku firmy deweloperskie łączą swoje siły i solidarnie wspierają akcję Deweloperzy Dzieciom, organizowaną przez Mission Public Relations. Tegoroczna, jubileuszowa, dziesiąta odsłona miała mieć wyjątkowy charakter. W uroczystym świętowaniu przeszkodziła trwająca pandemia, a troska o wszystkich uczestników wydarzenia nie pozwalała na organizację nawet w najbardziej ścisłym reżimie sanitarnym. - W związku z tym, odwiedziliśmy domy dziecka, przekazując prezenty na ręce opiekunów i dzieci, rzecz jasna z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa. Dzięki dobremu sercu darczyńców, mogliśmy odwiedzić dziewięć domów dziecka, w tym blisko 100 podopiecznych, by wręczyć podarunki. Finał akcji trwał od 13 grudnia - mówi Hubert Maćkowiak, z firmy Mission Public Relations.

 

Po raz drugi akcja Deweloperzy Dzieciom organizowana była w tak trudnym dla wszystkich momencie. Warto podkreślić, że bez względu na pandemię lub jej brak, przedstawiciele branży deweloperskiej z wielką chęcią zaangażowali się w akcję. Ponadto jej patronem tytularnym został Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia Polska, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.

 

- Z wielkim entuzjazmem po raz kolejny dołączyliśmy do akcji Deweloperzy Dzieciom. Ta wspaniała inicjatywa daje wiele radości najmłodszym z Domów Dziecka, którzy w Święta szczególnie potrzebują wsparcia, otuchy, wiary w dobro otaczających ich ludzi. Cieszymy się, że tradycyjnie i my możemy podarować im trochę uśmiechu, mimo że – ze względu na panującą sytuację - nie możemy wesprzeć dzieciaków swoją obecnością. Ta oraz inne akcje charytatywne to także wartościowe wydarzenia dla firm – łączą pracowników, dają nam siłę do działania. Dzięki takim inicjatywom możemy ukierunkować naszą energię w bardzo dobrym kierunku, z korzyścią dla potrzebujących - podkreśla Joanna Brzykcy-Orzechowska, koordynator działu marketingu w Monday Development.

 

- Okres bożonarodzeniowy to moment radości, płynącej z możliwości bycia razem, bez względu na wszelkie okoliczności. Przeżyć piękne chwile z najbliższymi, z uśmiechem na twarzy to marzenie każdego z nas. Taka akcja, jak Deweloperzy Dzieciom wiele nas uczy. Pokazuje, że możemy drugiemu człowiekowi ofiarować swoją uwagę i ciepło, a przede wszystkim otworzyć się, gdy komuś tego brakuje. Do domów dziecka zostały przekazane życzenia świąteczne, uśmiechy, wrażliwość, ale rzecz jasna także prezenty, które są wyrazem uczuć, jakimi darzymy bliźniego - mówi Agnieszka Kosmala, specjalista ds. marketingu firmy Artbud.

 

- Dziękujemy organizatorom za zaproszenie. Akcja Deweloperzy Dzieciom sprawia, że branża deweloperska łączy się w tak szczytnym celu, a jednocześnie inspiruje do dalszych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu - wyjaśnia Izabela Lisowska-Drewniak, Kierownik zespołu marketingu z firmy Cordia Polska.

 

- Cieszymy się, że tylu darczyńców zaangażowało się w akcję Deweloperzy Dzieciom, w tym także członkowie Oddziału Poznańskiego PZFD. Dobro buduje kolejne dobro. Warto o tym pamiętać każdego dnia i na wielu płaszczyznach. Należy dostrzegać społeczny wymiar podejmowanych przez siebie decyzji - podsumowuje Andrzej Marszałek, prezes zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.