Komunikaty PR

Deweloperzy znów pomogli dzieciom. To już 10. raz!

2021-12-29  |  10:30
Biuro prasowe

Jesteśmy tuż po Świętach Bożego Narodzenia. Czas, który zgodnie niemal wszyscy określają jako najpiękniejszy w ciągu całego roku. Świąteczna magia dociera także tam, gdzie jej wielkie działanie jest szczególnie potrzebne. Dlatego w ramach X edycji akcji Deweloperzy Dzieciom wyjątkowe prezenty otrzymało blisko 100 wychowanków z dziewięciu domów dziecka w Poznaniu i Wielkopolsce. Bez wsparcia aż 40 firm deweloperskich, które stały się Świętymi Mikołajami, nie byłoby to możliwe. Obdarowani, jak i organizatorzy akcji, mówią razem: DZIĘKUJEMY!

 

Święta Bożego Narodzenia, ich podniosła atmosfera są potrzebne każdemu z nas. Dzięki temu można się zatrzymać, docenić wartości i osoby ważne w naszym życiu, poczuć większy spokój, niż w zabieganej codzienności. Bliskość rodziny, dom, który jest azylem - dla wielu z nas to codzienność, ale dla niektórych tylko marzenia. O cudownych, pełnym radości świętach myśli wiele dzieci, ale nie zawsze te marzenia mogły się ziścić. By świąteczny, wyjątkowy klimat mógł dotrzeć do domów dziecka, a przede wszystkim do serc ich mieszkańców, co roku firmy deweloperskie łączą swoje siły i solidarnie wspierają akcję Deweloperzy Dzieciom, organizowaną przez Mission Public Relations. Tegoroczna, jubileuszowa, dziesiąta odsłona miała mieć wyjątkowy charakter. W uroczystym świętowaniu przeszkodziła trwająca pandemia, a troska o wszystkich uczestników wydarzenia nie pozwalała na organizację nawet w najbardziej ścisłym reżimie sanitarnym. - W związku z tym, odwiedziliśmy domy dziecka, przekazując prezenty na ręce opiekunów i dzieci, rzecz jasna z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa. Dzięki dobremu sercu darczyńców, mogliśmy odwiedzić dziewięć domów dziecka, w tym blisko 100 podopiecznych, by wręczyć podarunki. Finał akcji trwał od 13 grudnia - mówi Hubert Maćkowiak, z firmy Mission Public Relations.

 

Po raz drugi akcja Deweloperzy Dzieciom organizowana była w tak trudnym dla wszystkich momencie. Warto podkreślić, że bez względu na pandemię lub jej brak, przedstawiciele branży deweloperskiej z wielką chęcią zaangażowali się w akcję. Ponadto jej patronem tytularnym został Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia Polska, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.

 

- Z wielkim entuzjazmem po raz kolejny dołączyliśmy do akcji Deweloperzy Dzieciom. Ta wspaniała inicjatywa daje wiele radości najmłodszym z Domów Dziecka, którzy w Święta szczególnie potrzebują wsparcia, otuchy, wiary w dobro otaczających ich ludzi. Cieszymy się, że tradycyjnie i my możemy podarować im trochę uśmiechu, mimo że – ze względu na panującą sytuację - nie możemy wesprzeć dzieciaków swoją obecnością. Ta oraz inne akcje charytatywne to także wartościowe wydarzenia dla firm – łączą pracowników, dają nam siłę do działania. Dzięki takim inicjatywom możemy ukierunkować naszą energię w bardzo dobrym kierunku, z korzyścią dla potrzebujących - podkreśla Joanna Brzykcy-Orzechowska, koordynator działu marketingu w Monday Development.

 

- Okres bożonarodzeniowy to moment radości, płynącej z możliwości bycia razem, bez względu na wszelkie okoliczności. Przeżyć piękne chwile z najbliższymi, z uśmiechem na twarzy to marzenie każdego z nas. Taka akcja, jak Deweloperzy Dzieciom wiele nas uczy. Pokazuje, że możemy drugiemu człowiekowi ofiarować swoją uwagę i ciepło, a przede wszystkim otworzyć się, gdy komuś tego brakuje. Do domów dziecka zostały przekazane życzenia świąteczne, uśmiechy, wrażliwość, ale rzecz jasna także prezenty, które są wyrazem uczuć, jakimi darzymy bliźniego - mówi Agnieszka Kosmala, specjalista ds. marketingu firmy Artbud.

 

- Dziękujemy organizatorom za zaproszenie. Akcja Deweloperzy Dzieciom sprawia, że branża deweloperska łączy się w tak szczytnym celu, a jednocześnie inspiruje do dalszych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu - wyjaśnia Izabela Lisowska-Drewniak, Kierownik zespołu marketingu z firmy Cordia Polska.

 

- Cieszymy się, że tylu darczyńców zaangażowało się w akcję Deweloperzy Dzieciom, w tym także członkowie Oddziału Poznańskiego PZFD. Dobro buduje kolejne dobro. Warto o tym pamiętać każdego dnia i na wielu płaszczyznach. Należy dostrzegać społeczny wymiar podejmowanych przez siebie decyzji - podsumowuje Andrzej Marszałek, prezes zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami Biuro prasowe
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More
Dom Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami
2024-04-29 | 09:00

Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami

Na rynku pierwotnym widać znaczne ożywienie. Klienci chętnie odwiedzają biura sprzedaży firm deweloperskich. Mamy wysyp rezerwacji, co potwierdza także spółka Nowa Murowana,
Dom NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom
2024-04-28 | 20:15

NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom

Współpraca dwóch marek, Nowodvorski Lighting oraz FLOLUCE, zaowocowała zupełnie nowym podejściem do projektowania zieleni we wnętrzach. Od teraz kwiaty doniczkowe mogą zdobić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.