Komunikaty PR

Deweloperzy wracają do biur

2020-05-27  |  07:00

Jakie działania podjęli deweloperzy? Jak przebiega codzienna praca i obsługa klientów? Każda firma ma swoje rozwiązania.

 

Firmą, która wyznacza wysokie standardy w obsłudze klienta i pracy całego zespołu, jest z pewnością Agrobex. 30-letnie doświadczenie i szerokie portfolio zrealizowanych inwestycji procentują. – Biuro przy ulicy Kochanowskiego w Poznaniu zostało specjalnie przygotowane, żeby umożliwić klientom kontakt z naszymi doradcami – mówi Krzysztof Kruszona, prezes zarządu firmy Agrobex. Codzienna dezynfekcja pomieszczeń, stosowanie płynów dezynfekujących, praca z osłoną twarzy i zachowana odległość podczas spotkań to zastosowane przez dewelopera działania. – Dokładamy wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo – podkreśla Krzysztof Kruszona.

EBF Development, po krótkiej przerwie, zaprasza do biur sprzedaży – zarówno w Poznaniu, jak i Zielonej Górze. – Zachowujemy wszelkie środki ostrożności, a więc maski, żele do dezynfekcji, 2m odległości, by zapewnić bezpieczeństwo klientom, jak i sobie. Umawiamy nowe spotkania, kontynuujemy podpisywanie umów u notariusza, wspieramy w działaniach związanych z kredytowaniem zakupu lokalu – mówi Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development. 

 

Kolejne biura czekają

Do swojego rytmu, związanego z pracą wraca coraz więcej przedsiębiorstw. Rzecz jasna dzieje się to tydzień po tygodniu, w zależności od sytuacji danej firmy, bo każdy przypadek jest indywidualny.

- W marcu 99 procent firm deweloperskich w marcu postąpiło podobnie, przechodząc w tryb pracy zdalnej i online. Dziś już wracamy do biura przy ul. Czarna Rola 21 w Poznaniu, i spotkań z klientami. Co ważne, umowy deweloperskie u notariusza podpisujemy zgodnie z planem – mówi Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady, realizowanego w Poznaniu na Winogradach. Finalizacja transakcji ma znaczenie, a osobę zainteresowaną zamienia… w przyszłego mieszkańca.

25 maja do biura na poznańskim Chwaliszewie wrócili pracownicy firmy Sky Investments.

Tak, wracamy do spotkań, jednakże - w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich - prosimy klientów o umawianie się na wizytę telefonicznie. Dzięki temu niewielkiemu zabiegowi zminimalizujemy zjawisko przebywania większej ilości osób w zamkniętej przestrzeni biura - mówi Małgorzata Walczak-Łondka z firmy Sky Investments.

-   Podobnie, jak większość deweloperów i my wracamy do biur. Dla naszych klientów jesteśmy dostępni telefonicznie i mailowo, a także w biurze sprzedaży przy ulicy Meissnera 4/U3, po uprzednim umówieniu terminu spotkania i zachowaniu wszelkich środków ostrożności – mówi Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment.

 

Na budowach

Kolejne dostępne rozwiązanie to lokalizacja biura sprzedaży na terenie inwestycji. – Mamy do dyspozycji otwarte przestrzenie. Idąc na budowę Osiedla Owocowego, z klientami, zachowujemy dystans. Dbamy o zachowanie wytycznych z rozporządzeń, a przy sprzyjającej pogodzie, spacer i kontakt z naturą obok osiedla jest przyjemny – zaznacza Sonja Łykowska, prezes firmy Gravis Developer. Podobnie działa deweloper More Place, przygotowując dom pokazowy na budowanym Osiedlu Przy Jeziorach w Poznaniu. Tam możliwe będą spotkania klientów z przedstawicielami firmy deweloperskiej, rzecz jasna umawiane osobno, w odstępach czasowych pozwalających na dezynfekcję pomieszczeń. Przy okazji jednej wizyty będzie można poznać dokładną lokalizację inwestycji.

- Umożliwiamy naszym klientom odwiedzenie inwestycji - Nowy Jasin i Zielone Rabowice II. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, organizujemy kameralne spotkania pokazowe z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Do dyspozycji będzie nasz doradca klienta z biura sprzedaży, oraz inżynier budowy. Dla każdego klienta mamy tyle czasu, ile będzie potrzebował - informuje Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu w firmie Greenbud Development.

– Zdecydowana większość budów, w także nasze inwestycje Śródka OdNowa 2 i Nadolnik Compact Apartments, postępuje według harmonogramów. Po uprzednim umówieniu, można postępy zobaczyć osobiście – relacjonuje Michał Wawrzyniak, dyrektor ds. nieruchomości Grupy Partner. 

Deweloperzy przeprowadzają także odbiory mieszkań. Przy Sielskiej 14 w Poznaniu przyszli mieszkańcy odbierają klucze, a niedługo będą wykańczać mieszkania. Na przełomie lipca i sierpnia będą gotowe lokale pod adresem Bosa 7. - Ponadto zaprezentowaliśmy online premierowo Rezydencję Winiary – zauważa z kolei Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development.

 

Kontakt z klientem i promocja w nowej formie

Faktem jest, że w ostatnich dniach, a może i tygodniach, kolejne obostrzenia są powoli łagodzone, co pozwala spojrzeć nieco bardziej łaskawie na codzienne funkcjonowanie - w domu, pracy. Natomiast osoby, które nadal preferują kontakt telefoniczny lub online, mogą z tego skorzystać. – Podchodzimy do tych kwestii, stawiając na bezpieczeństwo i dobre samopoczucie klienta, jak i nas samych. Nasze biuro sprzedaży pracuje, ale kontakt jest mocno ograniczony. Większość spraw, dokumentów realizowanych jest w formie zdalnej, mailowej. Liczba odwiedzin strony internetowej i profilu firmowego w mediach społecznościowych rosną, co powoli przekłada się na konkretne zapytania. Wrócimy niedługo do spotkań z klientami w biurze, ale jestem przekonany, że część rozwiązań dotyczących zdalnego kontaktu zostanie z nami na stałe, ponieważ otwierają nowe możliwości – twierdzi Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building.

 

Klienci nie rezygnują, a nowi – pytają o mieszkania

- Już dwukrotnie przeprowadziliśmy ogólnopolskie ankiety wśród członków PZFD. Wynika z nich, że skala zjawiska odstąpień od umów jest naprawdę niewielka. Ponadto, wraz z łagodzeniem obostrzeń, kolejni klienci wracają i interesują się mieszkaniami. Od początku pandemii branża deweloperska wprowadziła rozwiązania, pozwalające na regularną, efektywną pracę zarówno specjalistów ds. sprzedaży mieszkań, jak i pracowników budowlanych. Dzięki temu klienci firm deweloperskich nabrali już przekonania, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby  teraz podjąć decyzję o zakupie nieruchomości. – podsumowuje Lucyna Jarczyńska, Wiceprezes Zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.