Komunikaty PR

Deweloperzy otwierają się na klientów i promocje

2022-11-15  |  10:00
Biuro prasowe

Tej jesieni firmy deweloperskie stoją przed wieloma wyzwaniami. Na zupełnie innym, niższym poziomie niż rok temu jest rynek kredytów hipotecznych, za to w ostatnim czasie wzrosły koszty wielu surowców, co przekłada się na cenę metra kwadratowego budowanego mieszkania. Co można w takich okolicznościach zrobić? Z pewnością dostosować swoją strategię, otworzyć się na każdego klienta, proponując m.in. promocje oraz dni otwarte na osiedlach.

 

O tym, że deweloperzy decydują się na różnego rodzaju promocje, informuje firma doradcza Rednet Consulting. W specjalnie przygotowanym raporcie możemy przeczytać, że analitycy wśród 1500 oferowanych przez deweloperów osiedli na sześciu największych rynkach mieszkaniowych w Polsce, wyszukali około 20 różnych promocji. Gwarancja ceny lokalu mieszkalnego, rabat na komórki lokatorskie, garaż, promocje na wykończenie wnętrz, czy akt notarialny za symboliczną złotówkę – kreatywność biur sprzedaży jest naprawdę spora. Ponadto największe rabaty sięgają nawet 100 000 zł. Warto też podkreślić, że wybór mieszkań nadal jest spory.

Także na poznańskim rynku klienci nadal mogą wybierać: Poznań lub przedmieścia. Deweloperzy w swojej ofercie mają zarówno mieszkania, jak i domy, co pokazały ostatnie Targi Mieszkań i Domów, ale nie tylko. Wiele firm, korzystając z przyjaznej, słonecznej pogody wczesną jesienią zorganizowała dni otwarte w biurze, na inwestycji albo takie wydarzenie właśnie planuje.

- Za nami jesienne Targi Mieszkań i Domów w Poznaniu, które jak zawsze wygenerowały spore zainteresowanie naszymi projektami. Realizujemy inwestycje Reduta Nowe Podolany i Apartamenty Bergera, w których tydzień po tygodniu przybywa rezerwacji ze strony klientów. Naszą strategię dostosowujemy do aktualnych realiów, a każdemu klientowi poświęcamy maksymalnie dużo uwagi – mówi Agata Nowaczyk z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development.

Art.Locum oferuje mieszkania w I etapie inwestycji Junique na poznańskim Grunwaldzie. Projekt został zaprezentowany na jesiennych targach mieszkaniowych 24 i 25 września, a tydzień później, 1 października odbyły się drzwi otwarte w poznańskim biurze art.Locum przy ul. Jeleniogórskiej. – Wybrane mieszkania 2- i 3-pokojowe mamy w promocyjnych cenach, nawet poniżej 9000 zł brutto za mkw. – mówi Joanna Rzelechowska z biura sprzedaży spółki art.Locum.

Podobnie jesień przebiega w biurze Quadro Development i na budowie kolejnego już projektu tej firmy. Na zbiegu ulic: Głównej i Smolnej w Poznaniu powstaje inwestycja o nazwie Rynek Wschodni. Ceny mieszkań rozpoczynają się od 8600 złotych brutto za mkw., czyli poniżej aktualnie średniej ceny metra kwadratowego w Poznaniu. Lokale mieszkalne w inwestycji można kupić, korzystając z rządowego programu „Mieszkanie bez wkładu”. Dzięki temu do kredytu hipotecznego nie jest wymagany wkład własny, a 100 procent ceny nieruchomości może być kredytowane. To szczególnie korzystne dla osób, które do tej pory np. wynajmowały lokal mieszkalny lub stancję studencką, a wysokie koszty nie pozwoliły na zgromadzenie wkładu własnego. Z kolei osoby posiadające takie środki finansowe, mogą je przeznaczyć np. na wykończenie i aranżację wnętrza mieszkania.

 

Promocje pod miastem

W poszukiwaniu ciekawych, a nawet promocyjnych ofert, warto zajrzeć na przedmieścia Poznania. Bardzo ciekawą propozycję ma biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana, bo mieszkanie 3-pokojowe można kupić za 399 999 zł brutto, czyli rabat wynosi kilkadziesiąt tysięcy złotych. – Dzięki temu cena za metr kwadratowy to nieco ponad 6000 zł brutto, czyli z dużym potencjałem wzrostu wartości, a jednocześnie konkurencyjnie względem Poznania – mówi Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana.

Nowymi mieszkaniami w promocyjnej cenie przyciąga gmina Dopiewo pod Poznaniem. Deweloper Scandic Park buduje Nove Dopiewo, czyli kameralny budynek wielorodzinny z mieszkaniami z ogródkami na parterze (nawet powyżej 100 mkw.) i balkonami. Wyjątkowa promocja obejmuje m.in. mieszkania 2-pokojowe, które można nabyć już od 289 900 zł brutto, a miejsce parkingowe jest w cenie lokalu. Ponadto Scandic buduje Bajkowy Dopiewiec, nowoczesne domy parterowe. Cena domu o powierzchni 77 mkw. została zmieniona z 477 400 zł na 467 400 zł brutto. W cenie nieruchomości zawarta jest nowoczesna instalacja fotowoltaiczna, która zapewnia stałe i niskie koszty ogrzewania, prądu, a także ciepłą wodę.

 

Budowy i biura otwarte na klientów

Po wielu dniach ograniczeń związanych z pandemią, w ostatnim czasie już na stałe powróciły wszelkie możliwości spotkań z klientami. Targi Mieszkań i Domów, wizyty w biurach sprzedaży, czy spotkania pokazowe na budowanych osiedlach znów są możliwe, z czego firmy deweloperskie oraz klienci chętnie korzystają. – Wszystkie osoby zainteresowane naszą ofertą zapraszamy do umówienia spotkania na Osiedlu Przy Jeziorach. Dzięki temu można nie tylko zobaczyć budowę, ale też gotowe etapy inwestycji oraz dom pokazowy. Szczególnie ta ostatnia możliwość będzie interesująca, ponieważ pozwala dokładnie poznać przestrzeń mieszkalną i każde pomieszczenie – mówi Tomasz Pietrzyński, członek zarządu firmy More Place.

- Skala zaawansowania naszych inwestycji Rodzinne Podolany w Poznaniu i Nowy Gruszczyn w gminie Swarzędz pozwala na spotkania pokazowe, dzięki czemu nabywcy mogą zobaczyć wybrany przez siebie dom lub mieszkanie. Natomiast zainteresowani mogą poznać architekturę osiedli i finalnie się przekonać, który projekt będzie dla nich idealny – wyjaśnia Katarzyna Wyszyńska z biura sprzedaży Sky Investments.

- Na Rodzinnym Zakątku mamy domy szeregowe gotowe do odbioru w ramach V etapu inwestycji. Umawiając się na spotkanie pokazowe, nasi klienci zyskują szereg korzyści, ponieważ mogą wejść do wybranego przez siebie lokalu, poznać podwyższony standard deweloperski, który oferujemy, a nawet poznać możliwości aranżacyjne domu. O szczegółach można porozmawiać w naszym biurze zlokalizowanym na terenie inwestycji. Nie organizujemy „drzwi otwartych” dla wszystkich w jednym terminie, ponieważ nasi klienci cenią sobie indywidualne spotkania – zauważa Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building.

- Każdy nasz projekt to nie tylko atrakcyjna lokalizacja i wysoki standard realizacji. Stawiamy na najwyższy poziom relacji klient-deweloper. Przychodząc do biura sprzedaży Proxin, klient może liczyć na pełne doradztwo. Gwarantujemy opiekę merytoryczną zespołu, a nasze biuro sprzedaży jest czynne też w soboty, co stanowi dodatkowe udogodnienie. Ponadto klienci, którzy szukają swojego wymarzonego M, mają możliwość wejść do 7 etapu Nowych Ogrodów. Oczywiście po wcześniejszym umówieniem się ze sprzedawcą. Jest to zdecydowanie duży atut przy wyborze nowego lub pierwszego mieszkania – opisuje Piotr Łopatka z firmy Proxin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.