Komunikaty PR

Deweloperska odpowiedzialność społeczna

2020-12-29  |  17:00

Przez ponad 30 lat działalności, spółka Agrobex zrealizowała prawie 30 inwestycji deweloperskich. Tym samym stała się wiodącym przedstawicielem branży mieszkaniowej nie tylko w Wielkopolsce, ale również w całym kraju. Pozycja lidera umożliwia, a także zobowiązuje do prowadzenia dialogu z otoczeniem. Agrobex od wielu lat angażuje się w wiele projektów niemających charakteru biznesowego, ale wynikających z zasad CSR. – Chcę, aby Agrobex nie tylko budował i sprzedawał mieszkania i domy, ale także dbał o lokalną społeczność, w której funkcjonuje, w której żyją klienci i pracownicy. – mówi Krzysztof Kruszona, prezes spółki Agrobex. Rzeczywiście, trudno nie zauważyć działalności firmy w tym obszarze.

Kilka razy w roku w poznańskich szpitalach, przy wsparciu Agrobexu odbywają się przedstawienia dla chorych dzieci. Akcje odbywają się pod nazwą Fundacja Funkomitywa i Teatru za Jeden Uśmiech. Dzieci stały się także beneficjentami cyklicznej akcji Deweloperzy Dzieciom, w której Agrobex uczestniczy od początku. W tym roku będzie to już IX edycja eventu, który nakierowany jest na pomoc dzieciom z publicznych i rodzinnych domów dziecka całej Wielkopolski. Wsparcie otrzymał również Polski Związek Niewidomych - Koło Szamotuły, gdzie już niedługo niewidome i niedowidzące dzieci otrzymają prezenty mikołajkowe. Wielkim wydarzeniem jest również Dzień Dziecka organizowany cyklicznie wraz z Przedszkolem Wesołe Skrzaty w Pobiedziskach.

Nie tylko dzieci mogą liczyć na wrażliwość i działania CSR-we ze strony Agrobexu. W mijającym roku Spólka była sponsorem plenerowej wystawy pokazującej historię i dokonania Szarych Szeregów. Wsparciem objęto również organizacje Misterium Męki Pańskiej, Nocy Muzeów oraz fundację Gajusz z Łodzi, dla której zbiórkę upominków zrobili m.in. pracownicy firmy. Ponadto, przedstawiciele dewelopera dwukrotnie już uczestniczyli w zbiórce krwi. Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu spółka skierowała również na Poznańskie Zoo. Przez 2 lata pod opieką był nosorożec Diuna, a aktualnie żyrafa Vilma, która już niedługo zamieszka w budowanym przez Agrobex obiekcie na terenie poznańskiego ZOO. W tych trudnych czasach Spółka nie zwalnia tempa, rozpoczęły się prace związane z remontem pomieszczeń świetlicy Caritasu. 

Agrobex dba o rozwój fizyczny dzieci i młodzieży szkolnej. Kilka lat temu z inicjatywy firmy w Swarzędzu powstała Piłkarska Akademia Agrobexu. Deweloper wpiera także akcję „Od przedszkolaka do AZSiaka, sekcję koszykówki poznańskiego AZS oraz pomagała w organizacji turnieju piłkarskiego w Tarnowie Podgórnym. Miłośnicy sportu cenią udział firmy w organizacji imprez siatkarskich takich jak Amica Cup Szamotuły czy Memoriał Arkadiusza Gołasia. Agrobex został również sponsorem głównym Finałów Mistrzostw Wielkopolski Młodziczek (zawodniczki do lat 15) w siatkówce, które odbyły w podpoznańskich Szamotułach. Wcześniej firma zdecydowała o tym, by zostać sportowym mecenasem młodzieżowego klubu „UKS Szamotulanin Szamotuły”, przekazując między innymi sprzęt sportowy. Dużą popularność zdobył kolejny projekt firmy, czyli Szkółka Biegowa, którą prowadzi maratończyk – Przemysław Walewski. W następstwie tej inicjatywy odbywają się także cykliczne biegi pod nazwą „Agrobex Cykl Biegów 5/5”. Udział wzięło już w nich kilka tysięcy biegaczy. W sierpniu bieżącego roku firma wsparła Ogólnopolski Turniej Tenisa Klasyfikacyjny Młodzików do lat 14, który odbył się w Pobiedziskach. Natomiast w Zielonej Górze, na początku 2020 roku spółka włączyła się w organizację wydarzenia „Ultramaraton Nowe Granice”, a we wrześniu była głównym sponsorem V edycji Zielonogórskich Biegów Górskich – Rollercoaster.

Promowanie sportu, szczególnie wśród młodzieży, to jedna z idei, które przyświecają naszej firmie, w kontekście działań CSR. Kluczowe jest by pomóc i dać radość jak największej liczbie osób. Co za tym idzie jesteśmy otwarci na wszelkie działania charytatywne, które z powodzeniem kreujemy od wielu lat. Te zadania realizujemy z przyjemnością, bo umiemy i lubimy to robić. – mówi Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży spółki Agrobex. Deweloper zapowiada, że to nie koniec działań. W końcu, w jego rozumieniu odpowiedzialność społeczną należy traktować nie jako filantropię, lecz jako współczesną filozofię prowadzeniu biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.