Czym wyróżniają się smart apartamenty w Poznaniu?
Inwestycja Nadolnik Compact Apartments regularnie się powiększa. I etap, w którym znalazło się 213 lokali, został zrealizowany. Dosłownie ostatnie smart apartameny są dostępne w sprzedaży, a reszta już znalazła swoich nabywców. Tymczasem tuż obok następuje kontynuacja projektu. W II etapie Nadolnik Compact Apartments zostaną przygotowane 224 lokale o powierzchni od 19 do 41 m kw. - W grudniu, zgodnie z harmonogramem, zostały wykonane kolejne prace na kondygnacji hali garażowej, w tym między innymi ściany szczelinowe i słupy podpierające kolejny poziom budynku – informuje Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Grupy Partner.
Przystępny projekt i lokalizacja
Jak podkreśla przedstawicielka dewelopera, inwestycja pozytywnie wyróżnia się na rynku nieruchomości ze względu na przystępność. - Kompaktowy smart apartament posiada aneks kuchenny, łazienkę, przestrzeń do pracy i wypoczynku. Tak zaprojektowany i zaaranżowany lokal z powodzeniem zastąpi kawalerkę – mówi Karolina Skrzypek z biura sprzedaży przy ulicy Nadolnik w Poznaniu. Smart apartament jest dostępny od 111 150 zł netto (istnieje bowiem możliwość odliczenia podatku VAT), przez co będzie idealnym rozwiązaniem dla osób młodych, jako ich pierwsza nieruchomość. To mogą być studenci, absolwenci, osoby zaczynające swoją ścieżkę zawodową. Z kolei przedsiębiorcy, którzy często podróżują służbowo do Poznania, docenią fakt, że posiadając swój smart apartament, nie obowiązują ich doby hotelowe, dodatkowe opłaty, formalności związane z rezerwacjami pokoju, których trzeba skrupulatnie pilnować. - Ponadto Nadolnik znajduje się w spokojnym miejscu. To lepsze rozwiązanie dla kadry menedżerskiej, której przedstawiciele po całym dniu pracy, szukają ciszy oraz wytchnienia – podkreśla Karolina Skrzypek z biura sprzedaży Nadolnik Compact Apartmens.
Nad propozycją z pewnością pochylą się też inwestorzy, którzy kupują lokale z myślą o dalszym zysku, np. z wynajmu. Warto docenić kompaktowy, funkcjonalny projekt. W mniejszym smart apartamencie, o powierzchni 19 m kw. znajdzie się przestrzeń dla dwóch osób. Natomiast dla 41 m kw. przewidziano też dodatkowe miejsce w ramach antresoli. Z punktu widzenia klienta inwestycyjnego oczywiście ma to znaczenie.
Kolejnym atutem Nadolnik Compact Apartaments jest wspomniana lokalizacja. Inwestycja powstaje blisko poznańskiej Śródki i Zawad. To miejsca coraz bardziej doceniane, ze względu na swój historyczny charakter (Ostrów Tumski, katedra) i bliskość Wartostrady, co z kolei pozwala na bliski kontakt z przyrodą. Ponadto tuż obok znajduje się Rondo Śródka, skąd można dojechać w dowolną część miasta dzięki komunikacji miejskiej, bądź – wyjechać poza granice metropolii. - Smart apartament to propozycja konkurencyjna dla każdego klienta, pozwalająca na szybki zwrot z inwestycji oraz dodatkowe korzyści, jak gwarancja miejsca postojowego na auto, czy wysoki standard wykończenia budynku – podsumowuje Karolina Skrzypek.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.