Czas na nowy etap w inwestycji Nowa Murowana
Biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana w podpoznańskiej Murowanej Goślinie wprowadza do sprzedaży nowe mieszkania. W budynku B, zlokalizowanym w najnowszej części osiedla znajdzie się 14 mieszkań.
Ceny mieszkań w największych miastach w Polsce regularnie rosną. Doskonale unaocznia to raport z końcówki ubiegłego roku, wydany przez fachowy portal rynekpierwotny.pl, pt. „Aktualna sytuacja na 7 największych rynkach mieszkaniowych”. Zgodnie z zaprezentowanymi danymi, w Poznaniu średnia cena mieszkania za mkw. w ofercie deweloperów to już 12 332 zł, co stanowi delikatną zwyżkę w stosunku do listopada. Dość często skłania to klientów poszukujących własnego mieszkania, by zajrzeć do gmin ościennych, gdzie ceny są niższe albo w tej samej kwocie można kupić większe mieszkanie, czy nawet dom. Stąd duża popularność między innymi Murowanej Gośliny. W tym mieście, liczącym nieco ponad 10 tysięcy mieszkańców konsekwentnie rozwija się inwestycja mieszkaniowa Nowa Murowana. Na przestrzeni kilku lat, deweloper sprzedał łącznie 180 lokali mieszkalnych, z czego zdecydowana większość trafiła już w ręce nabywców. Aktualnie kończy się realizacja budynku A, gdzie będzie 26 mieszkań, ale wszystkie zostały sprzedane.
W związku z dużym zainteresowaniem inwestycją, a także niesłabnącym trendem rozbudowy poznańskiej aglomeracji, deweloper zdecydował o premierze nowego etapu, tj. budynku B. Znajdzie się tutaj 14 lokali mieszkalnych o powierzchni od 46 do 79 mkw. Oznacza to, że nabywcy mogą wybierać mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe, zarówno z ogródkami, jak i balkonami. Każde lokum zostanie przygotowane w standardzie deweloperskim, który gwarantuje m.in. kaloryfery, parapety wewnętrzne, kontakty, włączniki, domofon, piec kondensacyjny dwufunkcyjny, a także rolety zewnętrzne dla mieszkań parterowych. Na przyszłych mieszkańców czekają dodatkowe udogodnienia, np. miejsca postojowe naziemne przed budynkiem mieszkalnym, w cenie od 10 000 zł brutto. Inwestycja Nowa Murowana to zaplanowany kompleks mieszkaniowy, w związku z czym na osiedlu już teraz są do dyspozycji dwa place zabaw i stojaki na rowery. Deweloper planuje kolejne etapy, a w nich także podziemną halę garażową. Ceny mieszkań zaczynają się od 7100 zł brutto/ mkw., co stanowi ciekawą propozycję zwłaszcza dla osób chcących kupić własne lokum, ale nie w zawrotnej cenie. – Nasze biuro sprzedaży odwiedzają także klienci z Poznania. Doceniają fakt, że z Murowanej Gośliny mogą w niecałe pół godziny dojechać do stolicy Wielkopolski. To wielki atut lokalizacji, ponieważ pozwala cieszyć się miastem i jego udogodnieniami, by na co dzień funkcjonować, a przede wszystkim mieszkać w dużo spokojniejszym otoczeniu – argumentuje Patrycja Waligóra z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana.
Na miesiąc luty biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana przygotowało wyjątkową promocję, w ramach której wybierając mieszkanie, umowa deweloperska u notariusza jest za symboliczną złotówkę. Warto podkreślić, że oferta cieszy się sporą popularnością i pierwsze lokale już znalazły swoich nabywców. Deweloper jednocześnie realizuje drugi projekt, w podpoznańskiej gminie Kórnik. Nowe Szczytniki to 2-poziomowe mieszkania o powierzchni 80 i 92 mkw., w kameralnej zabudowie w Szczytnikach. W każdym domu znajdzie się ogrzewanie podłogowe zarówno na parterze, jak i piętrze, a dodatkowo deweloper gwarantuje pompę ciepła w standardzie. Podobnie, jak w Nowej Murowanej, cena zaczyna się od około 7000 zł brutto/ mkw. Zarówno Murowana Goślina, jak i Szczytniki będą ciekawą alternatywą wobec mieszkania w centrum Poznania. – Nasz klient otrzymuje większą przestrzeń, kameralny charakter osiedla, dobrą lokalizację z komfortowym dojazdem do stolicy Wielkopolski, a to wszystko w cenie znacznie poniżej 12 000 zł brutto/ mkw. Warto rozważyć, czy na pewno potrzebujemy gwar dużego miasta – podsumowuje Patrycja Waligóra.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.