Czas na nowy etap w inwestycji Nowa Murowana
Biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana w podpoznańskiej Murowanej Goślinie wprowadza do sprzedaży nowe mieszkania. W budynku B, zlokalizowanym w najnowszej części osiedla znajdzie się 14 mieszkań.
Ceny mieszkań w największych miastach w Polsce regularnie rosną. Doskonale unaocznia to raport z końcówki ubiegłego roku, wydany przez fachowy portal rynekpierwotny.pl, pt. „Aktualna sytuacja na 7 największych rynkach mieszkaniowych”. Zgodnie z zaprezentowanymi danymi, w Poznaniu średnia cena mieszkania za mkw. w ofercie deweloperów to już 12 332 zł, co stanowi delikatną zwyżkę w stosunku do listopada. Dość często skłania to klientów poszukujących własnego mieszkania, by zajrzeć do gmin ościennych, gdzie ceny są niższe albo w tej samej kwocie można kupić większe mieszkanie, czy nawet dom. Stąd duża popularność między innymi Murowanej Gośliny. W tym mieście, liczącym nieco ponad 10 tysięcy mieszkańców konsekwentnie rozwija się inwestycja mieszkaniowa Nowa Murowana. Na przestrzeni kilku lat, deweloper sprzedał łącznie 180 lokali mieszkalnych, z czego zdecydowana większość trafiła już w ręce nabywców. Aktualnie kończy się realizacja budynku A, gdzie będzie 26 mieszkań, ale wszystkie zostały sprzedane.
W związku z dużym zainteresowaniem inwestycją, a także niesłabnącym trendem rozbudowy poznańskiej aglomeracji, deweloper zdecydował o premierze nowego etapu, tj. budynku B. Znajdzie się tutaj 14 lokali mieszkalnych o powierzchni od 46 do 79 mkw. Oznacza to, że nabywcy mogą wybierać mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe, zarówno z ogródkami, jak i balkonami. Każde lokum zostanie przygotowane w standardzie deweloperskim, który gwarantuje m.in. kaloryfery, parapety wewnętrzne, kontakty, włączniki, domofon, piec kondensacyjny dwufunkcyjny, a także rolety zewnętrzne dla mieszkań parterowych. Na przyszłych mieszkańców czekają dodatkowe udogodnienia, np. miejsca postojowe naziemne przed budynkiem mieszkalnym, w cenie od 10 000 zł brutto. Inwestycja Nowa Murowana to zaplanowany kompleks mieszkaniowy, w związku z czym na osiedlu już teraz są do dyspozycji dwa place zabaw i stojaki na rowery. Deweloper planuje kolejne etapy, a w nich także podziemną halę garażową. Ceny mieszkań zaczynają się od 7100 zł brutto/ mkw., co stanowi ciekawą propozycję zwłaszcza dla osób chcących kupić własne lokum, ale nie w zawrotnej cenie. – Nasze biuro sprzedaży odwiedzają także klienci z Poznania. Doceniają fakt, że z Murowanej Gośliny mogą w niecałe pół godziny dojechać do stolicy Wielkopolski. To wielki atut lokalizacji, ponieważ pozwala cieszyć się miastem i jego udogodnieniami, by na co dzień funkcjonować, a przede wszystkim mieszkać w dużo spokojniejszym otoczeniu – argumentuje Patrycja Waligóra z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana.
Na miesiąc luty biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana przygotowało wyjątkową promocję, w ramach której wybierając mieszkanie, umowa deweloperska u notariusza jest za symboliczną złotówkę. Warto podkreślić, że oferta cieszy się sporą popularnością i pierwsze lokale już znalazły swoich nabywców. Deweloper jednocześnie realizuje drugi projekt, w podpoznańskiej gminie Kórnik. Nowe Szczytniki to 2-poziomowe mieszkania o powierzchni 80 i 92 mkw., w kameralnej zabudowie w Szczytnikach. W każdym domu znajdzie się ogrzewanie podłogowe zarówno na parterze, jak i piętrze, a dodatkowo deweloper gwarantuje pompę ciepła w standardzie. Podobnie, jak w Nowej Murowanej, cena zaczyna się od około 7000 zł brutto/ mkw. Zarówno Murowana Goślina, jak i Szczytniki będą ciekawą alternatywą wobec mieszkania w centrum Poznania. – Nasz klient otrzymuje większą przestrzeń, kameralny charakter osiedla, dobrą lokalizację z komfortowym dojazdem do stolicy Wielkopolski, a to wszystko w cenie znacznie poniżej 12 000 zł brutto/ mkw. Warto rozważyć, czy na pewno potrzebujemy gwar dużego miasta – podsumowuje Patrycja Waligóra.
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami
NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.