Czas na nowy etap w inwestycji Nowa Murowana
Biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana w podpoznańskiej Murowanej Goślinie wprowadza do sprzedaży nowe mieszkania. W budynku B, zlokalizowanym w najnowszej części osiedla znajdzie się 14 mieszkań.
Ceny mieszkań w największych miastach w Polsce regularnie rosną. Doskonale unaocznia to raport z końcówki ubiegłego roku, wydany przez fachowy portal rynekpierwotny.pl, pt. „Aktualna sytuacja na 7 największych rynkach mieszkaniowych”. Zgodnie z zaprezentowanymi danymi, w Poznaniu średnia cena mieszkania za mkw. w ofercie deweloperów to już 12 332 zł, co stanowi delikatną zwyżkę w stosunku do listopada. Dość często skłania to klientów poszukujących własnego mieszkania, by zajrzeć do gmin ościennych, gdzie ceny są niższe albo w tej samej kwocie można kupić większe mieszkanie, czy nawet dom. Stąd duża popularność między innymi Murowanej Gośliny. W tym mieście, liczącym nieco ponad 10 tysięcy mieszkańców konsekwentnie rozwija się inwestycja mieszkaniowa Nowa Murowana. Na przestrzeni kilku lat, deweloper sprzedał łącznie 180 lokali mieszkalnych, z czego zdecydowana większość trafiła już w ręce nabywców. Aktualnie kończy się realizacja budynku A, gdzie będzie 26 mieszkań, ale wszystkie zostały sprzedane.
W związku z dużym zainteresowaniem inwestycją, a także niesłabnącym trendem rozbudowy poznańskiej aglomeracji, deweloper zdecydował o premierze nowego etapu, tj. budynku B. Znajdzie się tutaj 14 lokali mieszkalnych o powierzchni od 46 do 79 mkw. Oznacza to, że nabywcy mogą wybierać mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe, zarówno z ogródkami, jak i balkonami. Każde lokum zostanie przygotowane w standardzie deweloperskim, który gwarantuje m.in. kaloryfery, parapety wewnętrzne, kontakty, włączniki, domofon, piec kondensacyjny dwufunkcyjny, a także rolety zewnętrzne dla mieszkań parterowych. Na przyszłych mieszkańców czekają dodatkowe udogodnienia, np. miejsca postojowe naziemne przed budynkiem mieszkalnym, w cenie od 10 000 zł brutto. Inwestycja Nowa Murowana to zaplanowany kompleks mieszkaniowy, w związku z czym na osiedlu już teraz są do dyspozycji dwa place zabaw i stojaki na rowery. Deweloper planuje kolejne etapy, a w nich także podziemną halę garażową. Ceny mieszkań zaczynają się od 7100 zł brutto/ mkw., co stanowi ciekawą propozycję zwłaszcza dla osób chcących kupić własne lokum, ale nie w zawrotnej cenie. – Nasze biuro sprzedaży odwiedzają także klienci z Poznania. Doceniają fakt, że z Murowanej Gośliny mogą w niecałe pół godziny dojechać do stolicy Wielkopolski. To wielki atut lokalizacji, ponieważ pozwala cieszyć się miastem i jego udogodnieniami, by na co dzień funkcjonować, a przede wszystkim mieszkać w dużo spokojniejszym otoczeniu – argumentuje Patrycja Waligóra z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana.
Na miesiąc luty biuro sprzedaży inwestycji Nowa Murowana przygotowało wyjątkową promocję, w ramach której wybierając mieszkanie, umowa deweloperska u notariusza jest za symboliczną złotówkę. Warto podkreślić, że oferta cieszy się sporą popularnością i pierwsze lokale już znalazły swoich nabywców. Deweloper jednocześnie realizuje drugi projekt, w podpoznańskiej gminie Kórnik. Nowe Szczytniki to 2-poziomowe mieszkania o powierzchni 80 i 92 mkw., w kameralnej zabudowie w Szczytnikach. W każdym domu znajdzie się ogrzewanie podłogowe zarówno na parterze, jak i piętrze, a dodatkowo deweloper gwarantuje pompę ciepła w standardzie. Podobnie, jak w Nowej Murowanej, cena zaczyna się od około 7000 zł brutto/ mkw. Zarówno Murowana Goślina, jak i Szczytniki będą ciekawą alternatywą wobec mieszkania w centrum Poznania. – Nasz klient otrzymuje większą przestrzeń, kameralny charakter osiedla, dobrą lokalizację z komfortowym dojazdem do stolicy Wielkopolski, a to wszystko w cenie znacznie poniżej 12 000 zł brutto/ mkw. Warto rozważyć, czy na pewno potrzebujemy gwar dużego miasta – podsumowuje Patrycja Waligóra.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.